Katy Perry podzieliła się z fanami fragmentami swojego nowego albumu “Prism” – na tydzień przed jego oficjalną premierą. Wykreowała się nowa moda na prezentowanie kilkusekundowych materiałów w sieci. Jakie korzyści z tego mają artyści?  

Czwarty studyjny album Katy Perry był dotąd promowany singlowymi utworami “Roar” i “Dark Horse”, teraz artystka udostępniła w sieci 90-sekundowe fragmenty piosenek z nowej płyty.

katy 1

Nad brzmieniem piosenek “Prism” pracowali tacy producenci, jak Max Martin, Dr. Luke, Cirkut, Greg Wells, StarGate czy Greg Kurstin, a gościnnie w utworze “Dark Horse” zaprezentował się raper Juicy J.

“Prism” Katy Perry trafi na półki sklepowe 22 października i ma stworzyć konkurencje dla nowej płyty Gagi. Obydwie artystki wchodzą w podobne pola promocji. Zaletą krótkich filmików jest fakt że zaangażowanie widza szybuje zawsze powyżej 100 %. Dzięki temu Katy wskoczy na pewno wysoko w YouTubowym rankingu.

 


Nie ma więcej wpisów