Ania Lewandowska, prywatnie żona najlepszego polskiego piłkarza Roberta Lewandowskiego, spełnia się w roli trenerki fitness. Stawia przede wszystkim na zdrowe odżywianie i dużą dawkę ruchu. Od niedawna promuje własną linię “Foods by Ann”, wchodzą w nią m.in. słynne batoniki mocy, którymi zajadają się piłkarze na całym świecie.

Polecamy:  Anna Lewandowska została Prezesem! Przyciąga pięknymi nogami?

Lewandowska reklamowała już maszynki do golenia Gillette Venus, BZ WBK, kosmetyki Rexona, oraz wzięła udział w akcji społecznej “Stop zwolnieniom z WF-u” Teraz przyszła kolej na nowe wyzwanie.

Ania będzie ambasadorką nowej serii szamponów head&shoulders z formułą Tri-Action (produkowanych przez Procter&Gamble). Tę markę od pół roku promuje jej mąż Robert Lewandowski. Procter&Gamble nie podało, kiedy konkretnie zacznie się kampania oparta na wizerunku Anny Lewandowskiej ani jak długo potrwa.

Zobacz też: Anna Lewandowska kopiuje Zosię Ślotałę?

lewandowska1

 

fot. screen z Facebook

Bądź na bieżąco z show-biznesem i muzyką. Polub nas na Facebooku!


Nie ma więcej wpisów