Mocne wyznanie artystki.

Przy okazji 150 urodzin magazynu “Harper’s Bazaar”, redakcja zdecydowała się umieścić na okładce jedną z największych (o ile nie największych) wokalistek, gwiazd na świecie. Lady Gaga wydaje się być doskonałym wyborem jeśli chodzi o jej długoletnią obecność w mediach i trwającą obecnie promocję jej ostatniego albumu pt. “Joanne”. Za zdjęcie okładkowe i fotografie w środku, odpowiada duet Inez Van Lamsweerde i Vinoodh Matadin.

Polecamy: Lady Gaga w „Carpool Karaoke” dała czadu. Zobaczcie ją w akcji!

Lady Gaga odniosła się do tego co powiedziała niedawno Adele. Brytyjka przyznała, że sława przyszła jako skutek nagrywania muzyki i nigdy nie była jej życiowym celem. Dodała także, że bycie kimś tak szalenie popularnym, oderwanym od prawdziwego życia, przeraża ją i za wszelką cenę nie daje się porwać pokusom. Gaga natomiast potwierdziła, że nie wyobraża sobie zniknąć z mediów na kilka lat, ponieważ taka obecność działa na nią jak narkotyk.

Sława to najlepszy narkotyk, jaki kiedykolwiek istniał. Jednak jak tylko zdasz sobie sprawę kim jesteś to ta silna potrzeba, że pragniesz więcej i więcej znika. Z czasem sława cię niszczy i męczy (…) Ludzie zawsze będą pytać “dlaczego to ubrałaś”, albo mówić, że “jesteś buntowniczką”. Ja jednak nadal robię to co chcę i ubieram to co chcę. Ponieważ w ogóle się nie zmieniłam i pozostałam sobą –  powiedziała Gaga

Zobacz również: Lady Gaga wybrała trzeci singiel promujący „Joanne”. Posłuchajcie „A-YO”!

Album “Joanne” ukazał się pod koniec października 2016 roku. Artystka prezentuje na nim zupełnie nowe oblicze, ale jak pokazują wyniki sprzedaży krążka – było warto. Gaga, do tej pory wybrała trzy single m.in. “Perfect Illusion”, “Million Reasons” oraz “A-YO”.

Jak się Wam podoba okładka? Nie mogło na niej zabraknąć różowego kapelusza, który podczas promocji “Joanne” jest nieodłącznym elementem wizerunku Gagi.

lady gaga


Nie ma więcej wpisów