Orange wystartował właśnie z nową kampanią promującą wprowadzoną usługę Orange Love. W głównym spocie wykorzystano przebój The Beatles “All you need is love”. Czy to znaczy, że Serce i Rozum na stałe znikną z reklam Orange?

Polecamy: ORANGE LOVE – OPERATOR ZASKOCZYŁ NOWĄ OFERTA?

Serce i Rozum to była świetna koncepcja, która przyniosła nam wiele korzyści – zaznacza Gaca. – Pamiętajmy jednak, że od debiutu tych reklam minęło już sporo czasu i ta kreacja w naturalny sposób się zużyła. Poza tym Serce i Rozum utrwalili się w pamięci widzów jako postaci promujące jedynie wybrane usługi Orange, głównie te związane z komórkami i w niektórych wypadkach, z treściami. Tymczasem nasza obecna strategia zakłada przedstawienie firmy jako kompleksowego dostawcę wielu przydatnych rozwiązań związanych nie tylko z łącznością komórkową. Stąd decyzja o zmianach dotyczących także komunikacji z odbiorcami – mówi Wirtualnemedia.pl wiceprezes Orange Polska. 

Niestety musimy pożegnać się z animowanymi bohaterami, których profil na Facebooku śledzi ponad 2,12 mln użytkowników. Zastąpi ich w nowej reklamie Joanna Orleańska znana z filmu “Zwerbowana miłość” czy serialu “Licencja na wychowanie”

Zobacz też: JOANNA ORLEAŃSKA I WOJCIECH BŁACH WSPÓLNIE WYPOCZYWAJĄ NA FUERTAVENTURZE! (ZDJĘCIA)


Nie ma więcej wpisów