Opublikowany klika dni temu klip “Polish boy wanted” wzbudza ogromne emocje już od samego początku. Dziewczyna z USA poszukuje chłopaka z Polski o imieniu Wojtek, którego poznała podczas koncertu w Europie pewnego zespołu z Nowego Orleanu. Dee Dee prosiła wszystkich o pomoc w odnalezieniu chłopaka. Filmik został obejrzany ponad 1,6 mln razy, a mnóstwo osób zaangażowało się w poszukiwania udostępniając dalej. 

Polecamy: Tłum gwiazd na najnowszym pokazie Jemioła!

Dzisiaj okazało się, że jest to zapowiedź kampanii reklamowej polskiej marki odzieżowej Reserved, należącej do LPP. Drugi, dłuższy klip pokazuje, jak Dee Dee przyjeżdża z zespołem z Nowego Orleanu do Warszawy. Akcję przygotowała agencja Warsaw Creatives.

Celem kampanii jest promowanie marki Reserved wśród mężczyzn. Kampania ma też podkreślać, że polscy mężczyźni są wartościowi i atrakcyjni. Trzeba przyznać, że akcja odniosła ogromny sukces i zdecydowanie jest o niej głośno. Jesteśmy ciekawi, co w tej historii wydarzy się dalej. 

Zobacz też: Allegro znów to robi! Zobacz wzruszającą reklamę

 


Nie ma więcej wpisów