Daniel Wrocławek, założyciel pierwszej na Świecie telewizji franczyzowej, który sam siebie określa mianem “artysty” i „wizjonera”,  mianował właśnie dwie kobiety władczyniami swojej najważniejszej stacji.

Od kwietnia, Telewizja Warszawa będzie pod władaniem Luizy Stankiewicz – dziennikarki stacji, studentki Public Relations oraz Barbary Wawryń – realizatorki programów TV. Będzie to pierwsza telewizja zarządzana przez tak młode kobiety.

Polecamy – #przeAmbitniBiznesu – Daniel Wrocławek o wytrwałości, showbiznesie oraz trudnych umowach!
Daniel Wrocławek tłumaczy, że to nie wiek świadczy o możliwościach, ale ambicja i kreatywność, której ponoć nie brakuje nowym rządzącym:

„Telewizja Warszawa od dłuższego czasu potrzebowała świeżej krwi, nowych pomysłów i niekonwencjonalnych metod zarządzania – dodaje. Jestem przekonany, że dziewczyny świetnie sobie z tym poradzą i będą godnie reprezentowały stację. Oczywiście w razie potrzeby, po koleżeńsku, będę je wspierał i pomagał swoim doświadczeniem w budowaniu i rozwoju stacji aczkolwiek moim celem jest całkowicie odcięcie się od reprezentowania Telewizji Warszawa – zadeklarował Wrocławek. Stacja jest aktualnie na tak dobrej pozycji, że spokojnie mogę ją przekazać w formie franczyzy i zająć się promocją Telewizji Regionalnych w innych miastach. Całą swoją energię skieruję w budowanie polityki franczyzowej. Uważam, że stworzyłem na tyle ciekawy i interesujący produkt, by rozszerzyć go na całą Polskę, w przyszłości może także zagranicę. ”

    Oprócz kadry zarządzającej, planowane są zmiany związane z aranżacją formatów – mają być świeższe, intrygujące i przyciągające widzów. “Firmoteka”, “Gastromaniak”, “Dobra Szkoła”, prócz ukazywania mazowieckich przedsiębiorstw, mają wejść w głąb firm i życia pracowników. Jak dokonają tego dwie młode franczyzobiorczynie?

„ Pragniemy, aby Telewizja Warszawa kojarzyła się ze stacją pomagającą społeczeństwu w rozeznaniu się w rynku rodzimych przedsiębiorstw, by niejako wpłynęła na wybór konkretnego wykonawcy danego zlecenia. Nasze wsparcie w działaniach marketingowych firm, miałoby na celu wyzwolenie ich spod konkurencyjności wielkich zagranicznych oligopolistów. – tłumaczy Luiza Stankiewicz.

Prócz działań stricte reklamowych, zamierzamy dodać programy rozrywkowe, których formaty już wcześniej zbudował Daniel. Będą miały na celu uaktywnienie pracującej części Warszawy. Nowe formaty będą rozśmieszać, bawić i ciekawić naszych widzów. Telewizja Warszawa pokaże wkrótce nowe oblicze – zdradza Barbara Wawryń.

Polecamy – #przeAmbitniBiznesu – Waldemar Heflich o potędze polskiego przemysłu jachtowego
    Utrzymując się w tematyce rozrywki zapytaliśmy Luizę Stankiewicz o “Warszawę Nocą”, kto teraz poprowadzi Warszawiaków śladami nocnego życia stolicy. Ku zaskoczeniu, nowa zarządczyni stacji nie ma zamiaru zaprzestać pracy w zawodzie. Jak deklaruje, od tego zaczęła spełniać marzenia.
„Warszawa Nocą daje mi tlen i powód do życia, napędza mnie i sprawia, że czuję się spełniona po każdej realizacji. – wyjaśnia. Władanie telewizją nie wyklucza tworzenia jej jako dziennikarz. Zawsze chciałam to robić, utrzymywać się z czegoś, co daje mi przyjemność i napełnia energią – to właśnie zapewnia mi prowadzenie Warszawy Nocą. Dzięki temu mogę być bliżej widzów, wyjść do nich z mikrofonem, poznać ich reakcję na Telewizję Warszawa, wysłuchać sugestii, realizować ich potrzeby i wyjść na przeciw oczekiwaniom. – komentuje Stankiewicz. Zdaję sobie sprawę, że telewizja bez publiczności jest tylko zwykłą nazwą pod jakąś domeną…” – dodaje.
    Zatem to już postanowione – internetowa telewizja, która do tej pory miała wielu pracowników, ale jednego szefa przekształci się w spółkę dwóch kobiet.
           Jak widzimy zmiany mają iść ku lepszemu.

„Telewizja Warszawa ma być stacją bliską widzom, do której się chętnie wraca i po którą się chętnie sięga. Dopóki nasi pracownicy, będą wyznawać tę zasadę, tworząc nie tylko redakcję, ale i rodzinę, nie widzę powodów do jakichkolwiek zmian kadrowych.  Naszym mottem jest “Nieustannie pracować i rozwijać się ku wspólnemu dobru i zadowoleniu naszych widzów oraz tej wielkiej rodziny, którą tworzy Telewizja Warszawa”.

Zobacz również – #przeAmbitniBiznesu – Rafał Demczuk o przyszłości reklamy drukowanej, social mediach i biznesie

źródło / fot. – informacja prasowa


Nie ma więcej wpisów