lifestyle
#FETYSZlight: Manifest Singla

Wszyscy promują związki – prasa, telewizja, ulice. Promocja szeroka jak oferta margaryn w Tesco. Wachlarz rozmaitości: miłość dojrzała (jak pięćdziesięcioletnia zmarszczka), miłość przestarzała (jak znoszone skarpety), miłość świeża (jak ciepły letni deszcz), miłość niewinna (jak anielska cnota) etc.
W Polsce trwa miłosny show na ściankach. Dzień na planie i boom boom pow pow, tydzień i zaręczyny, miesiąc i dziecko, miesiąc i półtora i rozwód. A ja jak Maria Peszek swoje miasto, PIEPRZĘ MIŁOŚĆ! Uroczyście oznajmiam wszem i wobec, że jestem singlem i kocham ten stan. Singlem nie jestem z musu, lecz z wyboru. Skoro Szanowna Bozia pozwoliła mi wybierać, to wybrałem (dobrze, że nie przynależność do Młodzieży Wszechpolskiej). Skąd ta niechęć do związków ktoś zapyta? Spieszę tłumaczyć. Cierpię na związkowstręt. To choroba poważna i trwa lat 10. Nienawidzę łazić po mieście uczepiony czyjejś łapy. Nie dość, że uścisk zazwyczaj ciasnawy, to jeszcze po kilku minutach klei się jak mucha do kupy. Przecież kup w mieście wiele, na przykład na miejskich trawnikach hojnie upstrzonych przez zwierzaki domowe, którym czasem pomagają nawet ich czuli właściciele. A poza tym, ile to jeszcze bakterii rozkwita w tym ręcznym uścisku!
Polecamy – #FETYSZLIGHT: słów kilka o naczelnych hejtu w necie [felieton]
Lato służy przecież zakochaniu i parkowemu gaworzeniu na ławce. Mnie zaś służy do radowania się samym sobą. W łóżku też więcej miejsca. Jak słyszę: „Przytul się, Bartusiu” to z miejsca mam ochotę dostać ataku epilepsji, albo opętania przez jakąkolwiek moc niemiłosną. Nie dość, że skwar dokoła, to ma mnie jeszcze jakieś nagrzane, parujące potem cielsko grzać? NIE. Ja propaguję syndrom jednostki. W jednostce siła. Tabloidy wszelakie, dzienniki, tygodniki, miesięczniki, kwartalniki i co tam jeszcze ludzkość raczyła wymyślić – wszędzie nagłówki „Oni się kochają!”. To skoro się kochają, to może też napiszą, jakie życie seksualne prowadzą? A jakoś nie piszą. Bo okazuje się, że nie każdy facet wie, co to orgazm dopochwowy czy łechtaczkowy i nie każdy posiada sprzęt o wymiarach nowego BMW. I nie każda kobieta wie, jak doprowadzić mężczyznę na skraj rozkoszy, mimo że, redaktorki szanownego „Cosmo” wciąż wymyślają jakieś łóżkowe innowacje i każą masować tam między odbytem, a moszną, bo wtedy normalnie „It’s Raining Man, Hallelujah”.
Polecamy – #FETYSZlight: Polskie cierpienie narodu?
Na zdjęciach w owych magazynach to i owszem, miłość z Photoshop’a – bez zmarszczek, blizn i obrażeń klinicznych. Ale w domu to już sodoma i gomora – on ją bije, bo „zupa była za słona”, ona oddaje z półobrotu, bo „jak ci chamie nie pasuje, to sam sobie gotuj”. Przecież miłość to najlepsza ze znanych światu prostytutek. Jej alfons (czyt. media) zarabia na niej kupę kasy. I się dorabia, a ona orze jak tylko może. Nasyła na ludzi bezbronnych swojego prywatnego mordercę w postaci trupiobladego cherubinka i ryje ludziom psyche i ciało. A zdjęcia w gazetach to i owszem ładne. Miłosna sielaneczka. Miłosny duet zespolony węzłami małżeństwa (bo o kochankach pisać nie wypada). Miłość wieczna, bo z grobu nawet krzaczyska wyrosną i połączą oboje kochanków jak Tristana i Izoldę. No miłość, po prostu miłość. Piękna i zdjęciowo obrobiona. I tak się rozstaną. Ja nie jestem żaden trzymacz rączki na ulicy czy typ człowieka “posiedźmy w domu, zrobię Ci loda/minetę, a potem patrząc czule w oczy zarzygam Cię uroczymi tekstami o pięknie Twoich oczu i słodkości ust”. Dzwoni znajomy, który od jakiegoś czasu jest w związku. Opowiadam mu o tekście. On: “Wiesz, bo ja zawsze myślałem, że sam sobie mogę wszystko załatwić: udany seks, towarzystwo i pracę. A tu się okazało, że dopiero jak poznasz tą drugą osobę to wszystko ma sens”. Ale mnie jest dobrze jak jest, ja nie chcę nikogo, ja nie chcę, żeby mi się ktoś szwędał, ja siebie ogarnąć nie umiem, a mam ogarniać drugą osobę? Do towarzystwa mam depresję, nie uprawiam nawet seksu. “Bo to jest wspaniałe wiesz, kiedy masz osobę, która nagle akceptuje Cię takiego jakim jesteś, akceptuje to że sapiesz, pierdzisz i bekasz…”. Ja bym chyba nie akceptował. “I wiesz, jak jest cudownie, kiedy ja np. się kapię, a on w tym czasie na kiblu siedzi – i rozmawiamy a to o książce czy sztuce”. To jest cudowne? Boże nie strasz mnie takimi rzeczami, bo ja się nigdy nie zwiążę z nikim, cena jest za wysoka, nie zapłacę jej za nic w świecie, choćby była promocja na układ taki jak w Orange na telefony za 1zł. Ja nie wyobrażam sobie drugiej osoby w łazience, kiedy ja się kąpię, to mój czas, moje sprawy poupychane między pachnące bańki, a ktoś ma przyjść i przy mnie kloca walić?! Nie, nie to za dużo. “No co Ty, nie mamy przed sobą barier, on sika, ja myję zęby”. Ja bym miał bariery, ja mam. Mur barier dokoła mnie wysoki na milion pięter, którego nie da rady przeskoczyć najlepszy tyczkarz. Nie jestem z nim wcale nieszczęśliwy. “Ale życie dopiero wtedy nabiera sensu”. Jak to dopiero wtedy? To znaczy, że narodziny moje i ileś tam lat lepszego lub gorszego funkcjonowania były bez sensu, bo nie mam nikogo kto mógłby mi nasrać w moją przestrzeń wolną, wstawić szczoteczkę do kubka z moją, a niech też stworzą dentystyczny związek, grzebać mi po szafach i w komputerze? I dlaczego miałbym się stać szczęśliwszy? Ja jestem szczęśliwy. Ja nie nadaję się do związków, bo nie umiem się poświęcić nikomu prócz siebie. Poświęcałem się razy X i już nie chcę i już dość i już wiem, że jestem non-relationship person. “Póki nie znajdziesz tej osoby, nie będziesz nic wiedział o szczęściu w życiu…”.
Polecamy – #FETYSZLight i MACY GRAY, czyli nie kolejna celebrytka!
Nie lubię jak zatwardziałe single przechodzą nagle na ciemną stronę mocy. Nie interesuje mnie kazanie z tej ambony. Czy w dzisiejszych czasach trzeba się wiązać, rodzić i w ogóle otaczać ludźmi? Nie mam zamiaru. Ani za 500+ ani za willę z basenem. Czytam te wszystkie wywiady, słucham spowiedzi znajomych. Oglądam niekończące się zdjęcia. Teraz zamiast JA, jesteśmy MY. Te wyznania za serce chwytające, statusy, tą miłosną poezję wtykam w siebie jak ciasteczka, kiedy mam ochotę na słodkie i mam ochotę zwymiotować tym wszechobecnym miłosnym kałem. Z nudów popołudniowych to czytam, na sjeście pomiędzy lunchem, odpoczynkiem, odpoczynkiem, a pracą i tak sobie myślę, że dla odmiany to ja się nie chcę zakochać. Będę miał wolne ręce, wolne łóżko, wolną przestrzeń dokoła siebie i więcej tlenu w pokoju. Nie będę wierzył, że „kiedyś cię znajdę”, może nie wszyscy potrzebują znalezienia czy odnalezienia? Nie czuję się jak zaginiona wioska Smerfów. Nic nie zgubiłem. Nie będę pytał się przechodniów i przyjaciół, „Where is the love?”. Poszła se w niewiadome. Tak jak dzieweczka, co szła do laseczka, a bidulce las wycięli. Takie oto nie-eko czasy. Love sucks i nie ma się co sprzeczać. Definicja Fetysza? Jestem kompilacją wszystkich cech, które większość uważa za pojebane. Ja jestem nienormalny, nawet dla tych nienormalnych. -Fetysz, czemu Ty jesteś sam? -Bo łazienka jest zamknięta.
Autor: Bartek Fetysz z Londynu.
Fot. Źrodła prywatne.
Bądź na bieżąco z informacjami o gwiazdach – polub nas na facebook’u!
lifestyle
Czy POLSKA obroni się przed ROSJĄ? Piotr „Soyers” Soyka z „Siły Specjalne Polska” o zagrożeniu wojny
news
TEDx Kamionek 2024: Rewolucja AI, Sztuki i Architektury – Oto, co czeka Nas w Przyszłości!

Konferencja TEDx Kamionek | Beyond Boundaries połączyła technologie, sztukę i kreatywność w Warszawie. W wydarzeniu wzięli udział innowatorzy, którzy zdradzili, jak przyszłość sztucznej inteligencji i wirtualnych społeczeństw wpłynie na naszą rzeczywistość.
28 listopada 2024 roku w warszawskiej Hali Koszyki miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń tego roku – TEDx Kamionek | Beyond Boundaries: Ai, Art & Architecture. Konferencja, będąca częścią wystawy Artintell, zgromadziła artystów, naukowców oraz twórców, którzy wspólnie dyskutowali o roli technologii w sztuce, architekturze oraz przyszłości wirtualnych społeczeństw. To był dzień pełen inspiracji, który pozwolił uczestnikom spojrzeć na przyszłość z zupełnie nowej perspektywy.
Wydarzenie otworzył Piotr Senkus, który podkreślił wartość konferencji TEDx jako miejsca wymiany myśli i promowania innowacyjnych idei. Po jego przemowie, Michał Domański przejął prowadzenie, zapraszając pierwszych prelegentów – Pawła Garusa i Jerzego Woźniaka z zespołu mode:lina. Ich wystąpienie udowodniło, że ograniczenia – zarówno technologiczne, jak i finansowe – mogą stać się motorem napędowym dla kreatywności. Architekci zaprezentowali swoje unikalne podejście do projektowania, w którym z pozornie zwykłych materiałów powstają niesamowite, funkcjonalne i estetyczne przestrzenie.
POLECAMY: Czy Polska jest gotowa na związki partnerskie? Kassin i Pursa o tajnikach udanej relacji
Drugim mówcą konferencji był Matt Szymanowski, reżyser i założyciel Pluto Studios, który przybliżył zjawisko sztucznej inteligencji w przemyśle filmowym. Podczas swojego wystąpienia opowiedział o projekcie “A Human Future”, który łączy dokumentalne obrazy z dziełami tworzonymi przez AI. Szymanowski wskazał, że technologia pozwala nie tylko na rozszerzenie granic kreatywności, ale również stawia pytania etyczne, szczególnie w kwestii roli twórców w tym nowym ekosystemie.
Kolejny prelegent, Krzysztof Syruć, artysta wizualny, pokazał, jak matematyka może być wykorzystywana do tworzenia sztuki. Jego prace, będące połączeniem algorytmów i malarstwa, udowodniły, że sztuka może mieć nie tylko estetyczne, ale i naukowe fundamenty.
Nie projektuję moich dzieł – pozwalam, by proces twórczy prowadził mnie w nieznane – powiedział Krzysztof Syruć.
Ostatnim prelegentem był Atilla Arda Beşen, CEO VolareVers, który zaprezentował wizję wirtualnych społeczeństw. Jego wystąpienie skupiło się na roli, jaką wirtualna rzeczywistość i sztuczna inteligencja mogą odgrywać w tworzeniu nowych form interakcji społecznych. Beşen przekonywał, że w przyszłości wirtualne społeczeństwa mogą zrewolucjonizować nasze życie, pod warunkiem, że będą inkluzywne i odpowiedzialne.
Wirtualne społeczeństwa to rewolucja, która wymaga od nas etyki, odpowiedzialności i
współpracy – mówił Beşen
POLECAMY: Mężczyźni są coraz słabsi? Joanna Kurowska o SILE kobiet
Konferencja TEDx Kamionek była pełna inspiracji, łącząc w sobie pasję, technologię i sztukę. Wydarzenie nie tylko zainspirowało uczestników, ale także wyznaczyło kierunki rozwoju w wielu dziedzinach. Z pewnością zapoczątkowało to fascynującą dyskusję, której echa będą słyszalne jeszcze długo po jej zakończeniu. Już teraz organizatorzy zapowiadają kolejną edycję konferencji TEDx Kamionek, która odbędzie się 13 marca 2025 roku, a program zapowiada się równie interesująco.
Podczas wydarzenia szczególne podziękowania zostały skierowane do patronów medialnych, w tym portalu Przeambitni.pl, który aktywnie wspierał wydarzenie, umożliwiając szeroką relację z tego wyjątkowego spotkania. Przeambitni.pl to jeden z kilku patronów, którzy przyczynili się do sukcesu TEDx Kamionek, zapewniając rozgłos i docierając do szerszej publiczności.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Michał Wiśniewski pójdzie siedzieć? „Niszczycie mi życie”














źródło/fot – informacja prasowa
SJ
lifestyle
System rozumienia kierowcy Volvo EX90 wśród najlepszych wynalazków 2024 według magazynu TIME

System rozumienia kierowcy zastosowany w nowym, w pełni elektrycznym SUV-ie Volvo EX90, został uznany przez magazyn TIME za jeden z najlepszych wynalazków roku 2024. Innowacyjna technologia szwedzkiego producenta została wyróżniona w kategorii Automotive, potwierdzając wiodącą pozycję Volvo w zakresie bezpieczeństwa samochodowego.
Magazyn TIME opublikował coroczną listę 200 przełomowych innowacji, które ułatwiają codziennie życie ludzi na całym świecie. Wśród wyróżnionych rozwiązań w motoryzacji znalazł się system rozumienia kierowcy, stanowiący standardowe wyposażenie nowego elektrycznego SUVa, Volvo EX90. Ta pionierska technologia monitoruje w czasie rzeczywistym stan psychofizyczny osoby prowadzącej pojazd, wykrywając oznaki zmęczenia, rozproszenia uwagi czy osłabienia. W razie potrzeby system może aktywnie wspomóc kierowcę, podnosząc tym samym poziom bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego.
System działa wieloetapowo, dostosowując poziom interwencji do rozwoju sytuacji. W przypadku wykrycia nieprawidłowości, początkowo wysyła delikatne sygnały do kierowcy, które – przy braku reakcji – stopniowo zwiększają swoją intensywność. W sytuacjach krytycznych, takich jak zaśnięcie za kierownicą, Volvo EX90 jest w stanie samodzielnie i bezpiecznie zatrzymać pojazd oraz uruchomić światła awaryjne, skutecznie ostrzegając innych uczestników ruchu.
EX90 to najbezpieczniejszy samochód w historii Volvo – mówi Jim Rowan, dyrektor generalny Volvo Cars. Chociaż wszystkie nasze samochody tworzymy zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa, to z każdym kolejnym wdrożeniem przesuwamy granice możliwości jeszcze dalej. W imieniu całego zespołu Volvo Cars dziękuję i cieszę się, że TIME docenia nasze osiągnięcia w dziedzinie bezpieczeństwa w motoryzacji.
System rozumienia kierowcy w EX90 to efekt ponad 50 lat badań nad zachowaniami kierowców. Ta innowacyjna technologia stanowi kolejny krok w realizacji ambitnego celu Volvo Cars – całkowitej eliminacji wypadków drogowych. Bazując na analizie tego, jak kierowcy korzystają z pojazdów na co dzień, system zapewnia inteligentne wsparcie dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkownika, podnosząc tym samym poziom bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego.
Bezpieczeństwo jest wpisane w DNA marki Volvo. Najlepszym tego przykładem są trzypunktowe pasy bezpieczeństwa – przełomowy wynalazek wprowadzony przez Volvo w 1959 roku i udostępniony bezpłatnie całej branży motoryzacyjnej. Szacuje się, że to pionierskie rozwiązanie do dziś uratowało nawet *milion ludzkich istnień.
Dziś Volvo Cars wyznacza kolejne standardy bezpieczeństwa. Nowy, w pełni elektryczny flagowy SUV EX90 otwiera nową erę bezpieczeństwa historii marki. To nie tylko samochód zapewniający najwyższy poziom ochrony, ale także inteligentny partner w codziennych podróżach. Dzięki możliwości uczenia się na podstawie zbieranych danych i regularnym aktualizacjom online, EX90 będzie stale doskonalił swoje możliwości.
Informacje dodatkowe:
- Szacowana liczba ochronionych uczestników wypadków, wynosząca milion, bazuje na statystykach z wypadków i analizie stosowania pasów bezpieczeństwa.
- W tegorocznym zestawieniu innowacji, TIME szczególną uwagę poświęcił rozwijającym się dziedzinom, takim jak ochrona zdrowia, sztuczna inteligencja i zielona energia. Kandydatury oceniano pod kątem oryginalności, skuteczności, ambicji i wpływu. Listę najlepszych wynalazków TIME w 2024 roku można przeczytać tutaj.




tech
Globalna sprzedaż Volvo Cars wzrosła w październiku o 3 procent

Volvo Cars sprzedało w październiku 61 686 samochodów na całym świecie, co oznacza wzrost o 3% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na tempo wzrostu globalnej sprzedaży wpłynęły głównie wyniki modeli zelektryfikowanych (elektrycznych i hybryd plug-in) w Europie. W Polsce z kolei, zarejestrowano 1 092 nowych Volvo, dając ponad 21% wzrost rok do roku.
Choć na rynku amerykańskim i chińskim Volvo odnotowało spadki ogólnej sprzedaży, to zainteresowanie pojazdami elektrycznymi utrzymuje się na stabilnym poziomie. Wyniki jednoznacznie wskazują, że do elektromobilności przekonuje się coraz więcej konsumentów na całym świecie.
Sprzedaż modeli zelektryfikowanych – w pełni elektrycznych i hybryd plug-in – wzrosła o 40%
w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, stanowiąc prawie połowę wszystkich samochodów sprzedanych w październiku (48%). Udział samochodów elektrycznych wyniósł 22% całkowitej sprzedaży w ubiegłym miesiącu.
Łączna globalna sprzedaż w okresie od stycznia do października wyniosła 622 608 samochodów, co oznacza wzrost o 9% w porównaniu z analogicznym okresem 2023 roku.
W Europie w październiku sprzedano 30 167 samochodów, a liczba ta wzrosła o 21% rok do roku. Sprzedaż modeli zelektryfikowanych Volvo Cars wzrosła o 46% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. 66% wszystkich samochodów sprzedanych na starym kontynencie stanowiły modele szwedzkiej firmy.
W Stanach Zjednoczonych sprzedaż spadła o 17%, uzyskując poziom 9 360 egzemplarzy. Mimo to, sprzedaż modeli zelektryfikowanych wzrosła o 18% rok do roku, w tym nastąpił wzrost sprzedaży hybryd plug-in o 67%.
Volvo Cars sprzedało w Chinach 13 502 samochody, co oznacza spadek o 10% w porównaniu
z październikiem 2023 roku. Sprzedaż modeli zelektryfikowanych osiągnęła poziom 1 436 egzemplarzy, co stanowi wzrost o 23% rok do roku.
W październiku najpopularniejszym modelem na całym świecie było Volvo XC60 ze sprzedażą na poziomie 19 846 sztuk (2023: 20 212), następnie XC40/EX40 z łączną sprzedażą 14 088 sztuk (2023: 17 022) oraz XC90 z wynikiem 8 517 sztuk (2023: 7 961).
W ubiegłym miesiącu na polskie ulice wyjechały kolejne 1 092 nowe samochody osobowe Volvo. Łączna liczba rejestracji od początku tego roku wynosi już 12 910 egzemplarzy, co stanowi wzrost o 21,5% rok do roku. Udział Volvo w całym rynku aut osobowych to obecnie 2,9%, a modelem cieszącym się największym zainteresowaniem Polaków pozostaje niezmiennie Volvo XC60, którego w październiku dostarczono 618 egzemplarzy, a od początku roku już 5 108 szt.
Październik 2024 | Październik 2023 | Zmiana | Sty-paź 2024 | Sty-paź 2023 | Zmiana | ||
Europa | 30 167 | 24 892 | 21% | 304 586 | 233 661 | 30% | |
Zelektryfikowane | 19 976 | 13 663 | 46% | 198 621 | 138 989 | 43% | |
– Elektryczne | 9 830 | 7 009 | 40% | 113 290 | 59 775 | 90% | |
– Plug-in hybrid | 10 146 | 6 654 | 52% | 85 331 | 79 214 | 8% | |
Mild hybrids/ICE | 10 191 | 11 229 | -9% | 105 965 | 94 672 | 12% | |
Chiny | 13 502 | 15 041 | -10% | 126 539 | 138 969 | -9% | |
Zelektryfikowane | 1 436 | 1 166 | 23% | 11 418 | 12 298 | -7% | |
– Elektryczne | 241 | 237 | 2% | 3 199 | 2 768 | 16% | |
– Plug-in hybrid | 1 195 | 929 | 29% | 8 219 | 9 530 | -14% | |
Mild hybrids/ICE | 12 066 | 13 875 | -13% | 115 121 | 126 671 | -9% | |
USA | 9 360 | 11 296 | -17% | 98 907 | 103 421 | -4% | |
Zelektryfikowane | 3 574 | 3 041 | 18% | 33 336 | 29 387 | 13% | |
– Elektryczne | 571 | 1 240 | -54% | 4 326 | 12 083 | -64% | |
– Plug-in hybrid | 3 003 | 1 801 | 67% | 29 010 | 17 304 | 68% | |
Mild hybrids/ICE | 5 786 | 8 255 | -30% | 65 571 | 74 034 | -11% | |
Inne rynki | 8 657 | 8 632 | 0% | 92 576 | 92 968 | 0% | |
Zelektryfikowane | 4 909 | 3 473 | 41% | 43 269 | 33 897 | 28% | |
– Elektryczne | 2 798 | 2 003 | 40% | 26 176 | 16 492 | 59% | |
– Plug-in hybrid | 2 111 | 1 470 | 44% | 17 093 | 17 405 | -2% | |
Mild hybrids/ICE | 3 748 | 5 159 | -27% | 49 307 | 59 071 | -17% | |
Suma | 61 686 | 59 861 | 3% | 622 608 | 569 019 | 9% | |
Zelektryfikowane | 29 895 | 21 343 | 40% | 286 644 | 214 571 | 34% | |
– Elektryczne | 13 440 | 10 489 | 28% | 146 991 | 91 118 | 61% | |
– Plug-in hybrid | 16 455 | 10 854 | 52% | 139 653 | 123 453 | 13% | |
Mild hybrids/ICE | 31 791 | 38 518 | -17% | 335 964 | 354 448 | -5% | |
Volvo Cars w 2023
W ujęciu całorocznym, Volvo Car Group odnotowało rekord dochodu operacyjnego na poziomie 25,6 miliardów koron szwedzkich. Przychód wyniósł historyczne 399,3 miliarda koron, podczas gdy globalna sprzedaż osiągnęła poziom 708 716 samochodów.
-
news3 dni temu
“Taniec z Gwiazdami” zaskoczył widzów: goście specjalni, taneczna bitwa i podwójna eliminacja – sprawdź, kto odpadł w szóstym odcinku
-
news4 dni temu
Filip Gurłacz i Agnieszka Kaczorowska w ogniu plotek. Aktor nie wytrzymał i powiedział wprost, co myśli o romansie
-
news3 dni temu
TYLKO U NAS! Ola Filipek i Wojtek Kucina ODPALI z “Tańca z Gwiazdami”. Zdradzamy co będą robić po programie – nowa PARA prowadząca w “Halo tu Polsat”?
-
news4 dni temu
Gurłacz i Kaczorowska pod ostrzałem mediów. „Mam żonę, która to czyta, mam dzieci” – emocjonalny apel aktora
-
news4 dni temu
Ola Filipek i Wojtek Kucina o słuchaczach RMF FM i braku Tomasz Barański: Czy WRÓCI do “Tańca z Gwiazdami”?
-
news3 dni temu
Adrianna Borek PRZYKRO o werdykcie – odpadła Magda Narożna i Ola Filipek z “Tańca z Gwiazdami”
-
news2 dni temu
Małgorzata Tomaszewska: SKANDAL! Poszło o Olka Sikorę. Czy Agnieszka Kaczorowska przyćmiła Filipa Gurłacza w “Tańcu z Gwiazdami”?
-
news5 dni temu
Nieoczekiwany debiut w TVP! Nowa para w programie “Pytanie na śniadanie” wywołała burzę w komentarzach