Śledź nas

news

Ida Nowakowska radzi jak “nie zginąć” w sklepach podczas Black Friday

Opublikowano

w dniu

Przed nami 29.11 czyli Black Friday – istne zakupowe szaleństwo na wyprzedażach. Ida Nowakowska radzi, jak poradzić sobie w ten dzień – to Wam się przyda!

Black Friday to początek zakupów przed Bożym Narodzeniem w Stanach Zjednoczonych. Ten dzień już “pojawił się” w wielu krajach między innymi w Polsce. Podczas sesji Born2Be, Ida Nowakowska zdradza jak przetrwać “Czarny Piątek”, co należy zrobić, aby wszystko się udało bez żadnych “urazów” i jak zachęcić ludzi do zakupów na wyprzedażach:

Ja zachęcam na pewno do zakupów właśnie online, ponieważ mieszkałam bardzo długo w Stanach i tam to co się dzieje w Black Friday, tak naprawdę fizycznie w sklepach, to jest po prostu jakiś szał ciał i nie można tego w ogóle przeżyć, bo to są takie kolejki, a tutaj w internecie kolejek nie ma; możesz zamówić co chcesz i możesz dostać bardzo fajny deal, fajne promocje.

Zakupy online to najlepszy sposób na pominięcie kolejek i tłumów w sklepach.

Polecamy – Szczera Wiktoria Gąsiewska wysyła gwiazdy do “Dance Dance Dance”

Jak powiedziała Ida, która mieszkała w Stanach i wie jak to wszystko tam wygląda, twierdzi, że robiąc zakupy online też można być:

królową Black Friday, a każdy przecież chce być królem Black Friday i jeszcze przy tym przeżyć, a nie ginąć w kolejkach

Zgadzamy się ze zdaniem Nowakowskiej, pamiętajcie że warto robić zakupy na wyprzedażach, jednak czasami ludzie potrafią nawet “przekładać ceny” i później może okazać się, że wasz “deal” zakupowy, wcale nie był taki opłacalny – bądźcie czujni! Zobacz nasze z Idą Nowakowską odnośnie “Black Friday”.

Zobacz również – Agnieszka Kaczorowska o planach na przyszłość – duży dom, dużo dzieci?

fot. screen z Instagram

news

Kłótnie i czytanie z kartki? Małgorzata Tomaszewska ocenia Sylwię Grzeszczak w “The Voice”

Opublikowano

w dniu

przez

Małgorzata Tomaszewska

Małgorzata Tomaszewska oceniła nową trenerkę “The Voice”!

Sylwia Grzeszczak dołączyła do ostatniej edycji “The Voice” i wzbudziła niemałe emocje. Część widzów nie jest zachwycona jej jurorowaniem, co więcej pojawiły się plotki, że wokalistka czyta swoje wypowiedzi z kartki i jest pokłócona z pozostałymi jurorami. Teraz Małgorzata Tomaszewska odnosi się do tych doniesień!

HOT NEWS- Nie żyje norweski YouTuber Apetor – mężczyzna utonął pod lodem

Małgorzata definitywnie zaprzeczyła tym plotkom i dodała, że skrypty zapisane na kartkach mają jedynie prowadzący, czyli ona i Tomasz Kammel.

My mamy pewne założenia scenariusza, numer SMS i numer, na który mamy wysyłać. Nigdy nie widziałam, żeby cokolwiek Sylwii ktokolwiek podpowiadał. Sylwia nie ma tzw. “ucha”, tak jak my prowadzący, czyli nie ma kontaktu z reżyserką.

Według niej najlepszym dowodem są odcinki na żywo, których nie da się reżyserować:

Sylwia nie wie, co ją czeka, więc musi być rzutka, musi na bierząco reagować i ripostować, jeśli coś się pojawi, jeśli musi i to robi! Myślę, że tymi programami na żywo już udowodniła, że nikt jej nigdy nie pisał niczego na kartce

Prowadząca “The Voice” przy okazji zdradziła, że najostrzejszą osobą wśród trenerów jest Justyna Steczkowska. To ona nigdy nie boi się powiedzieć prawdy, ale zawsze jest bardzo sprawiedliwa w swoich ocenach.

Co z konfliktem Marka Piekarczyka i Sylwii? Małgorzata komentuje w wideo!

ZOBACZ RÓWNIEŻ- UOKiK wszczyna postępowanie przeciw Maffashion, Dubielowi i Kruszwilowi – będą kary finansowe?

Fot. Screen Instagram

AW

Kontynuuj czytanie

news

Nie żyje norweski YouTuber Apetor – mężczyzna utonął pod lodem

Opublikowano

w dniu

przez

Apetor

YouTuber Apetor zasłynął swoją miłością do morsowania oraz… wódki!

Apetor, właściwie Tor Eckhoff zasłynął swoimi filmikami na YouTubie, w których pokazywał wyczyny na lodzie oraz morsowanie. Norweg miał fanów na całym świecie, którzy z uwagą śledzili jego poczynania. Na YouTubie miał ponad milion obserwujących. Niestety norweska policja przekazała bardzo smutną wiadomość.

HOT NEWS- UOKiK wszczyna postępowanie przeciw Maffashion, Dubielowi i Kruszwilowi – będą kary finansowe?

57-letni Tor został znaleziony przez nurków nieopodal przerębla i przetransportowany helikopterem do szpitala. Niestety było już za późno i mężczyzna zmarł. W komunikacie policji czytamy:

Eckhoff był sam na Tamie Jakobsa, gdzie przeszedł przez lód. Został znaleziony przez płetwonurków ratowniczych i na miejscu podjęto działania ratujące życie. Eckhoff został zabrany przez pogotowie lotnicze do szpitala Ullevål, gdzie niestety zmarł w sobotę 27 listopada

Pięć dni wcześniej YouTuber obchodził 57 urodziny i z tej okazji opublikował filmik pod tytułem “I am Not Dead, I am 57 Today” (ang. Jeszcze nie umarłem, dziś kończę 57 lat). Norweg miał założoną stomię jelitową po wygranej z nowotworem. Nie spowodowało to, że był abstynentem – szczególnie lubił pić wódkę, w tym polską “Żubrówkę”.

Oglądaliście jego filmy?

ZOBACZ RÓWNIEŻ- Sara Boruc nie jest zachwycona projektami Małgorzaty Rozenek: Modowe to dużo powiedziane

AW

Kontynuuj czytanie

news

UOKiK wszczyna postępowanie przeciw Maffashion, Dubielowi i Kruszwilowi – będą kary finansowe?

Opublikowano

w dniu

przez

dubiel

Popularni influencerzy mają poważne powody do obaw!

We wrześniu media obiegła informacja, że w końcu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zajmie się influencerami, którzy nie zawsze oznaczali swoje posty jako sponsorowane. Oznacza to, że polecali dane produkty, nie informując swoich obserwatorów, że dostali pieniądze za reklamę.

HOT NEWS- Sara Boruc nie jest zachwycona projektami Małgorzaty Rozenek: Modowe to dużo powiedziane

Teraz okazuje się, że śledztwo jest w toku i nie wszyscy blogerzy byli skorzy do pomocy. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny poinformował w komunikacie, że część influencerów w ogóle nie odebrało korespondencji z urzędu, nie odpowiedzieli na zadane im pytania lub nie udostępnili odpowiednich dokumentów. Co ciekawe, od odpowiedzialności migały się tak popularne osoby jak Maffashion, Marcin Dubiel, Lord Kruszwil czy Marlena Sojka. W komunikacje UOKiK czytamy:

Takie zachowanie odczytujemy jako brak współpracy z Prezesem Urzędu w toku prowadzonego postępowania, za co grożą osobne sankcje finansowe. Z tego też powodu wszcząłem postępowania w sprawie nałożenia kary za brak udzielenia informacji. Nie wykluczamy kolejnych tego rodzaju działań – zarówno względem przedsiębiorców, którzy nie udzielają informacji w postępowaniu dotyczącym kryptoreklamy, jak i tzw. scamu 

Co bardzo ważne, Urząd planuje również przyjrzeć się jakości produktów masowo reklamowanych przez influencerów:

Nie można bezrefleksyjnie decydować się na wątpliwą współpracę tylko z pobudek finansowych. Każdy influencer powinien przestrzegać prawa przy promowaniu produktu bądź usługi oraz brać odpowiedzialność za swoje działania 

Dobra wiadomość?

ZOBACZ RÓWNIEŻ- Dawid Woliński ostro o karierze Klaudii El Dursi: Pomyliła programy

Fot. Screen Instagram

AW

Kontynuuj czytanie

news

Sara Boruc nie jest zachwycona projektami Małgorzaty Rozenek: Modowe to dużo powiedziane

Opublikowano

w dniu

przez

Sara Boruc

Sara Boruc wypowiedziała się ostro o projektach koleżanek z branży…

Obecnie gwiazdy i celebrytki chętnie otwierają własne marki, szczególnie popularne są sklepy odzieżowe czy kosmetyczne. Niestety w wielu przypadkach jakość materiałów pozostawia wiele do życzenia, a jedyną “atrakcją” ubrań jest słynne nazwisko jej twórczyni.

HOT NEWS- Dawid Woliński ostro o karierze Klaudii El Dursi: Pomyliła programy

Swoje marki odzieżowe mają m.in. Małgorzata Rozenek, Julia Wieniawa, Kasia Tusk, Maffashion, Jessica Mercedes, Maja Bohosiewicz, Edyta Pazura czy Sara Boruc. Jednak ta ostatnia jest bardzo krytyczna wobec koleżanek z branży.

Trzeba przyznać, że po projekty Sary sięgnęły już takie gwiazdy światowego formatu jak Megan Fox, Hailey Bieber i Kendall Jenner. W związku z tym Sara nie utożsamia się z innymi polskimi markami, twierdząc, że są jedynie nastawione na sprzedaż, a nie na ciekawe projekty. W rozmowie z Jastrząb Post tak skomentowała projekty Maffashion czy Małgorzaty Rozenek-Majdan:

Modowe to dużo powiedziane w przypadku niektórych marek, które powstają na polskim rynku. To są marki odzieżowe. Niewiele mają wspólnego z trendami. Są to marki, które raczej są nastawione na sprzedaż czyli robią to, na co akurat jest popyt. Są dresy, to robią dresy. Są sukienki, to wszyscy robią sukienki. Są kożuchy, to robią kożuchy. Czy z modą to ma coś wspólnego, to już każdy może sobie odpowiedzieć.

Gorzko dodała:

Nie przyglądam się innym markom, skupiam się na swojej. A jeżeli się przyglądam, to światowym, dużym markom z wielkimi tradycjami

Zdradziła też, jak dociera do najgorętszych nazwisk:

Mam super przyjaciela, który jest też właścicielem agencji pr-owej. Współpracujemy od początku istnienia mojej marki. Od początku wyznaczyliśmy sobie takie cele, że jakość produktów i design ma duże znaczenie i wpływ na to, że udaje się dzięki tym kontaktom mojego przyjaciela, żeby te gwiazdy ubrały moje projekty 

Na koniec zdradziła, kto jest jest inspiracją:

Ja mam ogromną zajawkę na Hailey Biber. Myślę, że ona jest bardzo na czasie. Ma swój czas jeśli chodzi o trendy. Wszystko, co ona ubierze, jest bardzo hot. Współpracuje z największymi markami, teraz wystąpiła w kampanii YSL i to jest ogromne wyróżnienie, że właśnie taka osoba, która ma dostęp do tych topowych marek i to jest ten moment, kiedy wszyscy projektanci ustawiają się do niej w kolejce, że nam się udało w tym momencie do niej dotrzeć to jest bardzo duża rzecz. Nigdy, w najśmielszych marzeniach, oczekiwaniach nie liczyłam, że to wydarzy się tak szybko. Moja marka nie ma nawet roku, a chwilę po powstaniu marki Kendall Jenner już ubrała moją rzecz. Zrobiła mi przepiękną niespodziankę noworoczną i przyniosła szczęście na cały nadchodzący rok 

Mocne słowa?

ZOBACZ RÓWNIEŻ- Czy Sandra Kubicka decyduje za Barona w “The Voice”?! Muzyk wyjawia…

Fot. Screen Instagram

AW

Kontynuuj czytanie

HITY