news
Pamiętacie Monikę Urlik z The Voice of Poland? Właśnie zaprezentowała singiel na Eurowizję!
Monika Urlik powalczy w Krajowych Eliminacjach do Konkursu Piosenki Eurowizji 2018!
To w 2011 roku Monika Urlik pojawiła się w “The Voice of Poland”. Tam oczarowała jury swoim głosem, a ostatecznie trafiła do drużyny Nergala. Co więcej, Monika dotarła aż do półfinału. Rok później wraz z zespołem Afromental wystąpiła w show “Bitwa na głosy”. W 2014 roku ukazał się jej debiutancki album “Nie wie nikt”. Po kilku latach Monika Urlik powraca z wielkim szumem, bo już 3 marca wystartuje w polskich preselekcjach do tegorocznej Eurowizji!
HOT NEWS – Szok! Jennifer Aniston w separacji! Winny Brad Pitt?
63. Konkurs Piosenki Eurowizji zbliża się wielkimi krokami. O szansę na reprezentowanie Polski w Lizbonie powalczy aż 10 utworów, a wśród nich znalazł się najnowszy singiel Moniki Urlik – “Momentum”. Co ciekawe, to siostry Ylva i Linda Persson ze Szwecji odpowiadają za przygotowanie eurowizyjnej piosenki dla Moniki. To dziewczyny, które na swoim koncie mają już wiele utworów dla zagranicznych wykonawców startujących w preselekcjach, jednak jeszcze żaden ich singiel nie trafił do ostatecznej rywalizacji na Eurowizji.
POLECAMY – Beata Kozidrak o rozwodzie: “Ta cała sytuacja miała też swoje dobre strony”
Czy tym razem będzie inaczej? Czy Monika Urlik swoim głosem zaczaruje widzów i jury? O tym przekonamy się już niedługo.
Posłuchajcie “Momentum”! Jak Wam się podoba?
BĄDŹ NA BIEŻĄCO – POLUB NAS NA FACEBOOKU!
fot. screen Facebook
news
Maja Hyży OSTRO o LUNIE na Eurowizji 2024 – Justyna Steczkowska powinna jechać?
news
Cleo szczerze o Mishell Siwak, Nataszy Urbańskiej w roli JURORA oraz powrocie Dawida Kwiatkowskiego do The Voice Kids
news
Odkryj Sekrety SENSUM MARE: Sposób na Promienną Skórę i Ochronę Przed Słońcem!
Twoja Skóra Gototowa na Lata
Pielęgnacja skóry ma wiele korzyści, na co dzień zazwyczaj myślimy tylko o aspektach natury estetycznej, ale warto pamiętać również o tych prozdrowotnych. Marka SENSUM MARE wie, jak bardzo ważna jest samoświadomość i ochrona skóry przed promieniowaniem UV, dlatego podjęła się niezwykle ważnej akcji edukacyjnej.
Polska marka kosmetyczna SENSUM MARE nie tylko dba o pielęgnację oraz ochronę skóry swoich klientów tworząc skuteczne kosmetyki, ale także angażuje się w sprawy istotne społecznie. Dlatego podjęła kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa w zakresie profilaktyki nowotworów skóry oraz konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok, niezależnie od pogody.
W Polsce nowotwory, w tym nowotwory skóry, stanowią nadal bardzo poważny problem. W 2020 r. według danych Krajowego Rejestru Nowotworów na czerniaka zachorowało 3300 osób, a u około 10800 osób zdiagnozowano inne nowotwory złośliwe skóry, takie jak: rak podstawnokomórkowy i kolczystokomórkowy.
Marka SENSUM MARE buduje świadomość klientów w zakresie ochrony przed promieniowaniem UV i przychodzi z dwiema świetnymi propozycjami:
- ALGODROPS – innowacyjna lekka emulsja przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, która daje efekt lekkiego rozświetlenia.
- ALGODROPS SATIN – Innowacyjna kremowa emulsja ochronna przeciw fotostarzeniu o satynowym wykończeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, o formule kremowej emulsji i satynowym wykończeniu.
Innowacyjne składniki, takie jak kompleks ELIX-IRTM oraz SAKADIKIUMTM w połączeniu z fotostabilnymi filtrami organicznymi chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego UVA i UVB, niebieskim światłem, promieniami podczerwonymi i miejskimi zanieczyszczeniami. Kosmetyki tworzone są w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opierają się w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia markę̨ na rynku – mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel marki.
Dla marki kluczowe było rozpoczęcie kampanii edukacyjnej, dzięki której można nagłośnić problem profilaktyki chorób skóry i wpłynąć tym samym pozytywnie na kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych społeczeństwa. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że nowotwory skóry to w Polsce bardzo poważny problem. Jednocześnie stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i oczywiście reaplikacja – może znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania.
Odpowiedzialność za otaczający nas świat, dbanie o zdrowie naszych klientek i klientów – to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim nasza potrzeba, jako osób tworzących odpowiedzialną firmę – dodaje Maciej Tęsiorowski.
W ramach kampanii „Twoja Skóra Gotowa na Lata” SENSUM MARE przekazuje 5% zysku od sprzedaży produktu ALGODROPS SATIN dostępnego na sensummare.pl na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki SARCOMA. Kampania edukacyjna oraz akcja przekazywania części zysku ze sprzedaży została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez klientów marki, influencerów, jak i media.
news
Stefano Terrazzino szczerze o “sympatycznej” Dagmarze Kaźmierskiej w “Tańcu z Gwiazdami”
-
news3 dni temu
Ida Nowakowska ma już nową PRACĘ! Wyrzucona z TVP i “Pytania na Śniadanie” będzie teraz szukać młodych
-
news4 dni temu
SZOK! Romka Michell Siwak WYGRAŁA The Voice Kids – zwróciła się do LUNY przed Eurowizją
-
news3 dni temu
Filip Lato PRAWNIK wprost: Dagmara Kaźmierska jest NIEWINNA? Odeszła z “Taniec z Gwiazdami”
-
news2 dni temu
Iwona Pavlović potwierdza – Dagmara Kaźmierska będzie na FINAŁ “Taniec z Gwiazdami”?
-
news1 dzień temu
Odkryj Sekrety SENSUM MARE: Sposób na Promienną Skórę i Ochronę Przed Słońcem!
-
news3 dni temu
Maciej Musiał ma ŻAL, że odpadł z TzG. PRZERWALI wywiad! “Mieliśmy fajny pomysł na FINAŁ” [WIDEO]
-
news2 dni temu
Stefano Terrazzino szczerze o “sympatycznej” Dagmarze Kaźmierskiej w “Tańcu z Gwiazdami”
-
news2 dni temu
Rafał Maserak podpowiada – zapytaliśmy o rady na FINAŁ “Tańca z Gwiazdami”