Śledź nas

lifestyle

Nowy Showroom: nowe modowe miejsce na mapie Warszawy

Wraz z piękną wiosną doświadczamy realizacji nowych pomysłów i marzeń. Jednym z nich jest otwarcie Nowego Showroomu, na ul. Chodakowskiej 12 w Warszawie. Pomysł nie taki nowy, ale za to w jakim wydaniu: 160 mkw ekskluzywnej powierzchni do prezentacji marek modowych, ze specjalnym wybiegiem dla modelek!

IMG_2211

Goście zaproszeni na otwarcie kroczyli hollywoodzkim stylu, po czerwonym dywanie. Swoją obecnością uświetniły m. in. licznie gwiazdy: Aleksandra Szwed, Olga Borys, Odeta Moro Figurska, Lidia Kopania, Olivia Angerstein oraz stylistki Anna Męczyńska i Maja Sablewska.

IMG_2719 IMG_2784 IMG_2630 IMG_2561 IMG_2653 IMG_2742 IMG_2408

IMG_2211

Główną atrakcją otwarcia był pokaz mody i prezentacja obuwia letniej kolekcji butów Carinii, któremu towarzyszyła przepiękna biżuteria KOD, także obecna w showroomie oraz odzież 8MN Monika Namiestnik, CAHA, UFUFU Katarzyna Kmiecik i Barber Shop.

IMG_2211

IMG_2347

Wielu licznie przybyłych gości wyrażało zainteresowanie kultową marką obuwia outdorowego Keen, zwłaszcza fotoreporterzy, którzy docenili jego wygodę i najnowsze technologie zastosowane w produkcji. Panie były zainteresowane eleganckimi kreacjami Oxany Pastushka.

IMG_2301

O kolejnych markach w Nowym Showroomie będziemy informować na www.facebook.nowyshowroom.com.

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

lifestyle

Już dziś po raz drugi startuje fantastyczny Festiwal Wódki i Zakąski!

W Warszawie zaczyna się w Banku Reduty Polskiej jedyny taki na świecie Festiwal Wódki i Zakąsek. 

W zeszłym roku Festiwal Wódki i Zakąski nie tylko przyciągnął tłumy chętnych i ciekawych tej dziedziny ludzi, ale także osoby z showbiznesu! Jak będzie i co czeka nas w tym roku? 

HOT NEWS –  Makłowicz, Sierodzki, Włodarczyk, Kopania na Festiwalu Wódki i Zakąsek – zobacz zdjęcia

Druga edycja Festiwalu Wódki i Zakąski odbędzie się w dniach 19-20 października w Reducie Banku Polskiego przy ul. Bielańskiej 10 w Warszawie. Impreza będzie otwarta dla odwiedzających w tych dniach w godzinach 12-22! 

W cenie biletu będzie można nie tylko skosztować kilkuset rodzajów wódek, nalewek i miodów, ale także zobaczyć pokazy mistrzów barmańskich, wziąć udział w warsztatach kulinarnych czy obejrzeć niecodzienną wystawę.

Wszystkie bilety są już wyprzedane. Dodatkowo pula będzie możliwa do zakupu na miejscu!

Największa w Polsce strefa degustacji kilkuset szlachetnych wódek, nalewek i miodów, show barmańskich mistrzów świata, targ zakąsek, warsztaty kulinarne, a nawet specjalna wystawa na 100-lecie niepodległości to wszystko rusza już dziś! Do tego kolacja mistrzów ze znanym dziennikarzem Bartoszem Węglarczykiem!

Oprócz trunków w specjalnie wydzielonej części odbędzie się Targ Zakąsek, w którym, będzie można spróbować specjałów przygotowanych na tą okoliczność przez szefów kuchni warszawskich restauracji: Elixir w Domu Wódki, Oberży pod Czerwonym Wieprzem i Folk Gospody. 

KONIECZNIE PRZECZYTAJ –  Będzie HIT? Rozenek jak Doda! Wyglądają jak siostry?

W ubiegłym roku festiwal odwiedziły takie gwiazdy jak:  Robert Makłowicz, Marek WłodarczykIvs Alter, Kamila Polak, Joanna Majstrak, Marek Kościkiewicz, Kasia Nova, Piotr Popiński, Rafał Collins, Marek Posłuszny, Miriam Shaded, oraz Tomasz Małek. 

Kto na Festiwal zawita w tym roku? Na pewno my! 

HOT NEWS –  Agnieszka Sienkiewicz o wojnach na Instagramie! Bierze w nich udział?

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Lucińska, Kopania, Jakuła, … na prezentacji strategii i produktów marki Remington

Marka Remington zaprezentowała swoją nową strategie i  produkty. W spotkaniu uczestniczyły gwiazdy z wydarzenie poprowadziła Dorota Michałowska.

W ramach nowej akcji spod hasłem #BądźSobąPoSwojemu marka Remington zaprezentowała nową linię produktów, które mają wspierać główną ideę kampanii. Spotkanie odbyło się w Restauracji „Bez Tytułu”, które poprowadziła Dorota Michałowska. Gwiazdy przyszły w specjalnych koszulkach z hasztagiem akcji.

Polecamy – Stylowy pokaz pod chmurami Doroty Goldpoint – zobacz stylizacje gwiazd!

W wydarzeniu uczestniczyli między innymi Anna Lucińska, Natalia Jakuła, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska, Łukasz Kędzior – Lukebook, Magdalena Antosiewicz, Katarzyna Hajduga, Maria Dejmek, Andżelika Kurowska oraz Lidia Kopania. Lidia identyfikując się z nowym hasłem marki pozowała w dresie i bez makijażu.

HOT NEWS: Bojarska – Ferenc ostro o mediach! Dlaczego ma do nich żal?

Marka Remington istnieje od ponad 80 lat i od początku funkcjonowania ma jeden cel – sprawiać, by dzięki przedmiotom użytkowym ludzie czuli się i wyglądali lepiej. Producent ma świadomość, że pewność siebie i poczucie własnej wartości bierze się z wewnętrznych przekonań na temat nas samych, dlatego „Bądź sobą po swojemu” to hasło, które ma nam pomóc w budowaniu nastawienia, że jesteśmy najfajniejsi kiedy po prostu jesteśmy sobą.

Prezentowana strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji.

Amerykańskie korzenie sprawiają, że nasza marka ma w sobie tyle pasji, pozytywnego nastawienia i aspiracji. Pomimo sędziwego wieku, jest wciąż młoda i zaskakuje. Nowy Jork słynie z tego, że każdy tam może czuć się sobą, bez względu na to jak wygląda, jakiej jest orientacji, czy co w życiu robi. Chcemy, by i u nas w Polsce ludzie zaczęli wierzyć, że w każdej jednostce jest indywidualność i właśnie bycie sobą jest teraz na czasie. Nudzą nas i męczą narzucone kanony piękna i stylu życia. Zachęcamy w kampanii komunikacyjnej oraz akcji CSR, aby otworzyć się na własną wyjątkowość – mówi Katarzyna Krauze, brand manager Remington.

W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, tak prężnie promowanych przez media producent zadecydował, że należy przypomnieć kobietom i mężczyznom, o tym, co tak naprawdę jest ważne i co ma wpływ na nich samych. Wszystkie te działania i inicjatywy wynikają z doświadczeń i potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, którym Remington uważnie się przygląda. Kampania „Bądź sobą po swojemu” to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem. Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trenerka mentalna i coach poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazowi rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości. Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią 2018 roku odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku.

W tym sezonie poza nową strategią Remington oferuje mnóstwo nowości m.in. serię produktów z linii Advanced Colour Protect chroniącej włosy po koloryzacji, serię golarek rotacyjnych i foliowych dla mężczyzn Ultimate oraz prawdziwą perełkę dla koneserów designu – golarkę Heritage w stylu Vintage.

Fot. Paweł Wodzyński/ Materiały Prasowe

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Produkty Higienix – marzenie o czystych wnętrzach w zasięgu Waszej ręki!

Gwiazdy w szczególności dbają o czystość swoich starannie wykończonych wnętrz. Zastanawiający pozostaje jednak fakt, jakie kosmetyki pielęgnacyjne pozostają ich najczęstszym wyborem? Postaw na Higienix!

Jeśli poszukujesz inspiracji w tym temacie, produkty Higienix z pewnością, sprostają Twoim wymaganiom. Ekologiczne środki marki internetowej, firmy Higienix sprawdziły się w wielu polskich domach i zyskały pokaźne grono zadowolonych użytkowniczek. Ostatnio te środki testowała sama Ola Ciupa! Przede wszystkim, zostały one stworzone z myślą o potrzebach i wymaganiach każdej Pani Domu, zapewniając tym samym, szeroki wybór preparatów czyszczących.

HOT NEWS –  Bojarska – Ferenc ostro o mediach! Dlaczego ma do nich żal?

Dlaczego warto zastosować je w swoich czterech ścianach? Aspektem przemawiającym za skorzystaniem z oferty sklepu internetowego jest biodegradowalność specyfików. Priorytetem działań marki pozostaje ułatwienie sprzątania domu w każdym metrażu w możliwie najmniej inwazyjny sposób, który mógłby stać się realnym zagrożeniem dla środowiska naturalnego i zdrowia konsumentów. Za sprawą posługiwania się tego rodzaju środkami otrzymujesz swoistą gwarancję pielęgnacji wnętrza na możliwie najwyższym poziomie. Czysta powierzchni w błyskawiczny i bezinwazyjny sposób, to priorytet działań substancji czyszczących marki Higienix.

HOT NEWS –  Przetakiewicz o Kler! Co wzbudza największe kontrowersje?

Oferta środków, które zyskały popularność także w najbardziej luksusowych miejscach, pozwalają na usunięcie osadów z tłuszczu i wszelkiego rodzaju zabrudzeń. Teraz zanieczyszczenia powstałe podczas gotowania, nie stanowią już najmniejszego problemu, a Ty masz pewność, że specyfiki zostały wykonane w oparciu o konwencjonalne i niezagrażających życiu specyfiki. Firma ma zaszczyt zaprezentować zainteresowanemu gronu odbiorców intrygujące sposoby na pielęgnację i konserwację ich przedmiotów użytkowych. Z potwierdzonych informacji wiemy, że gwiazdy polskiego show-biznesu są nimi zauroczone i polecają je swoim najbliższym oraz fanów chwaląc się ich użytkowaniem na wszelkiego rodzaju portalach społecznościowych. Korzystaliście już z preparatów najwyższej jakości marki Higienix? Jeśli tak, który z produktów dostępnych w ich szerokim asortymencie padł Waszym wyborem i co polecacie przetestować?

HOT NEWS –  Odważna kolekcja Jacob! Czy ta marka namiesza w sferze modowej?

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Ostra jak nigdy! Magda Gessler w niepublikowanym fragmencie “MasterChefa”!

https://przeambitni.pl/wp-content/uploads/2018/09/gessler.jpg

Zobacz fragment niepublikowanego fragmentu programu “MasterChef” – Magda Gessler musiała przejąć inicjatywę!

MasterChef” to program kulinarny, którego celem jest wyłonienie talentów, spośród amatorów kuchni. W jury zasiada między innymi znana restauratorka i prowadząca program “Kuchenne RewolucjeMagda Gessler. Towarzyszą jej również Ania Starmach oraz Michel Moran.

Polecamy – Rozpacz Jeżowskiej przez Projektantów! Zobacz czym została spowodowana

W poniższym materiale możemy zobaczyć energiczną Magdę Gessler, która przejmuje kontrolę nad gotującymi – widać, że doświadczenia ze swojego programu przenosi również na inne.

Jak reagują na takie zachowanie uczestnicy? Zobaczcie w wideo z “MasterChefa”.

Zobacz również – Kolejny gorący konflikt w show biznesie! Kogo tym razem dotyczy?

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2018 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością przez Agencję BEOKAY.