Śledź nas

moda

Przemodowe podsumowanie tygodnia gwiazd!

Opublikowano

w dniu

Kolejny tydzień za nami! Jak na czerwonym dywanie prezentowały się polskie gwiazdy? Kto zachwycił najbardziej? Poznajcie topowe stylizacje!

Doda

Dorota Rabczewska zaskoczyła wszystkich wyborem swojej stylizacji na uroczystą premierę filmu “Pitbull. Ostatni pies”. Gwiazda zadała szyku. Elegancka i grzeczna wersja Dody bardzo przypadła nam do gustu. Dorota postawiła na klasykę w najlepszym wydaniu. Czarny garnitur w zestawieniu z białą koszulą i czerwonymi szpilkami to strzał w 10. Cały look to projekt marki Saint Laurent. Cena? Około 17 tysięcy złotych. Koszula z plisowaną wstawką kosztowała Dodę prawie 3,5 tysiąca złotych, aksamitna marynarka – około 10 tysięcy złotych, a eleganckie spodnie w kant to cena 2,5 tysięcy złotych. Naszą uwagę przykuła także zjawiskowa, diamentowa kolia. Biżuteria Doroty z premiery “Pitbulla” pochodzi ze sklepu M&M GOLD. Gwiazda swój look uzupełniła nienagannym makijażem z mocniejszym akcentem w postaci czerwonej pomadki oraz grzecznym zaczesaniem swoich blond włosów. WOW! 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1378″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_imagebrowser” ajax_pagination=”0″ ngg_triggers_display=”never” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]HOT NEWS – Poruszający wpis Wiktorii Gąsiewskiej! “Miotają mną różne emocje”

Karolina Gilon

Jak ona bawi się modą! I za to właśnie pokochaliśmy jej styl. Karolina pojawiła się niedawno na pokazie dyplomowym MSKPU, aby wspierać wchodzących na rynek młodych projektantów. Jej look to istny szał. Gwiazda postawiła na oryginalną, a zarazem odważną stylizację. Czarny, prążkowany komplet idealnie określa trend sportowej elegancji. Natomiast biała, oversizowa kurtka świetnie wpisała się w swobodę stylu Karoliny. Puchowe okrycie Gilon to projekt marki FIELDS, a dokładniej Poli Bogdańskiej – studentki warszawskiej uczelni MSKPU. Charakterystycznym elementem look’u okazały być się także buty. To niebiesko-zielone FENTY Cleated Creeper marki Puma. Cena – 699 złotych. Subtelny makijaż oraz kok na czubku głowy – tak Karolina wykończyła swoją stylizację. Brawo!

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1379″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_imagebrowser” ajax_pagination=”0″ ngg_triggers_display=”never” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Natasza Urbańska

Prawdziwy popis klasy i elegancji. Natasza w ubiegłym tygodniu pojawiła się na dniu prasowym popularnej wśród gwiazd marki odzieżowej. Zachwyciła nas swoim prostym, lecz zarazem perfekcyjnym look’iem. Gwiazda postawiła na biały, naprawdę zjawiskowy garnitur projektu polskiej marki MARLU. Minimalizm w najlepszej postaci. Do kreacji dobrała także zielone, zamszowe szpilki w szpic oraz złotą, delikatną biżuterię prosto od ZoZo Design. Dodatkowo mocno rozświetlony makijaż idealnie podkreślił piękną, zdrową cerę Nataszy. Klasycznie i z dużym wyczuciem estetyki. 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1380″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_imagebrowser” ajax_pagination=”0″ ngg_triggers_display=”never” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]POLECAMY – Gwiazdy światowego formatu topless na jednym zdjęciu! Musicie to zobaczyć!

Zosia Ślotała

Total Paris look! Zosia dobrze wie, jak nas oczarować. Na prezentacji najnowszej kolekcji marki 303 Avenue zachwyciła swoją szykowną stylizacją. Stylistka postawiła na białą, niezwykle gustowną sukienkę projektu Laurelle. Ciekawym elementem look’u był także jasnoniebieski beret marki HatHat. Jego koszt to jedynie 63 złote. Całą stylizację uzupełniły żółte szpilki z elementami pereł. Jest dzieło Miu Miu. Lekki makijaż świetnie podkreślił charakter tego subtelnego, paryskiego look’u. 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1384″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_imagebrowser” ajax_pagination=”0″ ngg_triggers_display=”never” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Klaudia Halejcio 

Press Day marki odzieżowej CAPRICE zachwycił Klaudię, a Klaudia zachwyciła nas! Aktorka lubi eksperymentować z modą i musimy przyznać, że wychodzi jej to wyśmienicie. Płaszcz, w którym Klaudia zaprezentowała się na evencie, przykuł uwagę wszystkich zgromadzonych. Zjawiskowa, biała kreacja to projekt Roberta Czerwika. Co więcej, elementy piór widoczne na płaszczu to jego autorskie nadruki. Przyznacie, że całość robi wrażenie. Do look’u Klaudia dobrała także czarne, klasyczne botki, a stylizację uzupełniła swoją jak zawsze perfekcyjnie ułożoną fryzurą oraz złotym, delikatnie rozświetlonym makijażem. 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1383″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_imagebrowser” ajax_pagination=”0″ ngg_triggers_display=”never” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]BĄDŹ NA BIEŻĄCO – POLUB NAS NA FACEBOOKU!

fot. StrefaGwiazd/Marcin Kmieciński/Stach Leszczyński/AKPA

moda

Ada Fijał o budowie BASENU i nowej edycji “Shopping Queens. Królowe zakupów”

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

moda

151 mln FRIZA? Jan Dąbrowski i Sylwia Przybysz o zarobkach INFLUencerów i rodzicielstwie

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

moda

Gorąca sesja zdjęciowa finalistek Miss Polski w strojach kąpielowych “Relleciga” – Hot or Not?

Opublikowano

w dniu

przez

Wielkimi krokami zbliża się finał Miss Polski 2023, który odbędzie się już 16 lipca w Nowym Sączu. Za nami kolejna sesja zdjęciowy, która podkreśla wszystkie atuty finalistek. Każda z nich zaprezentowała się w pięknych różnokolorowych strojach kąpielowych marki “Relleciga”.

Najpiękniejsze Polki przygotowują się do finałowej gali konkursu Miss Polski 2023, która odbędzie się już 16 lipca w Nowym Sączu. Podczas pierwszego zgrupowania w Małopolsce, które odbyło się pod koniec czerwca miały okazję odpoczywać w Centrum Rekreacji i Sportu „Zapopradzie” w Muszynie. „Zapopradzie” to kompleks rekreacji wodnej z grotami sztucznej fali, jacuzzi, zjeżdżalniami. Właśnie w tym miejscu została zorganizowana finalistkom kolejną sesja zdjęciowa, do której przygotowały je wizażystki Nam Cosmetics oraz styliści fryzur REF Stockholm a marka Relleciga, która wybrała dla nich bajecznie kolorowe kostiumy kąpielowe. A po sesji był czas na kąpiel w basenie i opalanie!

Marka RELLECIGA“ została sponsorem konkursu Miss Polski. Specjalizuje się w strojach kąpielowych dla młodego, dynamicznego i nowoczesnego pokolenia kobiet, rozpoznawalna dzięki wyrazistym, żywym kolorom, ciekawym wzorom i najlepszej jakości. Produkują świetnie dopasowane wysokiej jakości stroje kąpielowe.

ZOBACZ RÓWNIEŻ-Debiut nowej pary prowadzących w Dzień Dobry TVN – czy spodobali się publiczności? W komentarzach zawrzało

W tegorocznym konkursie Miss Polski weźmie udział 32 kandydatki z każdego województwa. W poprzednim artykule przedstawiliśmy dokładnie Państwu wszystkie finalistki tegorocznego konkursu Miss Polski. Napisaliśmy skąd są, czym się zajmują oraz jakie mają plany na przyszłość. Zachęcamy do przeczytania link jest pod tekstem. Dzisiaj przedstawimy zdjęcia z sesji zdjęciowej w strojach kąpielowych wszystkich dziewczyn. Show organizowane i realizowane jest przez Nową Scenę, a producentem jest Telewizja Polsat. Partnerem Głównym wydarzenia jest Województwo Małopolskie, a Gospodarzem Miasto Nowy Sącz. Wszystkim kandydatkom życzymy powodzenia i trzymamy kciuki.

Wielki finał będziecie mogli zobaczyć już 16 lipca w Telewizji Polsat.

Jeśli podobają się Wam kostiumy kąpielowe “Relleciga”, to zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu konkursowym w social mediach portalu – to wygrania vouchery na produkty marki. Szczegóły rozstania zobacz TU.

ZOBACZ RÓWNIEŻ-Poznaj kandydatki na Miss Polski 2023 – zobacz piękne zdjęcia! Wiemy czym się zajmują

Martyna Rurańska
Agata Weiss
Klaudia Bańkowska
Agata Wendorff
Karolina Gorbaniuk
Oliwia Mikulska
Patrycja Puchała
Kamila Pacholak
Milena Terka
Aleksandra Budnik
Sonia Słomska
Dominika Staniszek
Julia Tomaszewska
Paulina Buława
Angelika Jurkowianiec
Nikola Dobrowolska
Gabriela Rogala
Oliwia Łapińska
Weronika Sienkiewicz
Klaudia Ligenza
Emilia Majewska
Oliwia Masłowska
Sylwia Mrochem
Wiktoria Kurek
Kamila Wzorek
Agata Filipowicz
Paulina Grabowska
Agnieszka Brewka
Julia Marcinkowwska
Roksana Brodalka
Kaja Tomaszewska

Źródło- informacja prasowa.

Fot. Mediacreative.pl

M.D.

Kontynuuj czytanie

moda

Poznaj markę strojów kąpielowych RELLECIGA – to im zaufały najpiękniejsze Polki w konkursie Miss Polski!

Opublikowano

w dniu

przez

Sponsorem konkursu “Miss Polski” została znana światowa marka strojów kąpielowych RELLECIGA. Zdradzamy, co to marka i jaką ma historię.

Już 16 lipca br. odbędzie się finałowa gala konkursu Miss Polski 2023 w Nowym Sączu, podczas której wybrana zostanie najpiękniejsza Polka. Po raz pierwszy sponsorem konkursu została znana marka strojów kąpielowych RELLECIGA – w ich kostiumach zaprezentują się najpiękniejsze Polki.

POLECAMY – Poznaj kandydatki na Miss Polski 2023 – zobacz piękne zdjęcia! Wiemy czym się zajmują

Jak udało nam się dowiedzieć RELLECIGA to marka strojów kąpielowych dla młodego, dynamicznego i nowoczesnego pokolenia kobiet, rozpoznawalna dzięki wyrazistym, żywym kolorom, ciekawym wzorom i najlepszej jakości. Produkują świetnie dopasowane wysokiej jakości stroje kąpielowe.

Jakie były początki?

Marka RELLECIGA powstała w profesjonalnej szwalni specjalizującej się w produkcji strojów kąpielowych, która została założona w 1999 roku. Już od samego początku specjalizowała się w produkcji na zamówienie dla różnych amerykańskich marek strojów kąpielowych. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w projektowaniu, szyciu i nieustannym doskonaleniu jakości strojów kąpielowych zaowocowało pomysłem stworzenia kolekcji ikonicznych kostiumów kąpielowych oraz założeniem nowej marki, wykorzystującej najlepsze materiały i standardy projektowania. Zadanie to powierzono byłym projektantom Relleciga oraz zewnętrznym projektantom z Paryża. Pierwsza kolekcja o nazwie RELLECIGA powstała w 2010 roku i miała być oferowana wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. 

W 2013 roku do głównego zespołu dołączył Marian Glett. Swoimi pomysłami przekonał inwestorów, że RELLECIGA ma potencjał na sukces na skalę światową. Dzięki jego staraniom marka pojawiła się na europejskim rynku. W kolejnym roku został oficjalnie mianowany dyrektorem RELLECIGA i wniósł do produkcji europejskie standardy projektowania.

Rok 2015 był przełomowy, ponieważ wtedy marka RELLECIGA została zauważona przez zespół Amazon Marketplace, a w ciągu zaledwie roku stała się najszybciej rozwijającą się marką bikini w Stanach Zjednoczonych. Za tym sukcesem powstał oddzielny europejski oddział RELLECIGA, a Marian Glett stał się jego właścicielem. Kreatywny oddział europejski znajduje się na Słowacji, zaledwie kilka kilometrów od granicy z Czechami i Polską.

Pod nowym zarządem zespół europejski zaczął tworzyć limitowane kolekcje, które wyróżniają się wyjątkowym wyglądem i unikalnością. Kolekcje te dostępne są tylko dla klientów w Słowacji, Czechach i w Polsce.

RELLECIGA jest znana z tego, że co roku zaskakuje nowymi projektami, które zachwycają miłośników strojów kąpielowych. Jej wyjątkowość tkwi w zdolnościach zespołu projektantów, twórców próbek i mistrzów krawiectwa, którzy perfekcyjnie opanowali nie tylko jakość produkcji, ale również finalny wygląd strojów kąpielowych.

Dzisiaj RELLECIGA jest synonimem innowacji, elegancji i doskonałego rzemiosła. Każdego roku marka rozwija się i wyznacza trendy, pozostawiając niezapomniane wrażenia na wszystkich, którzy mają styczność z unikalnymi kolekcjami.

POLECAMY: Jak Zenon Martyniuk schudł 5 KG? Danuta, żona też tak schudła!

Jakie są priorytety marki?

Zapytaliśmy przedstawicieli marki na jakich Klientów liczą oraz jakie są ich najważniejsze priorytety:

“Naszą ofertę kierujemy do klientów, którzy śledzą trendy w modzie i preferują zakupy online, zwłaszcza tych, którzy nie lubią spędzać wielu godzin w centrach handlowych przymierzając i decydując, co będzie dla nich najlepsze.

Staramy się, aby stroje kąpielowe były idealnie dopasowane i wygodne. Nasze kolory i kroje mają zachwycać od pierwszego wejrzenia, a naszym priorytetem jest szybka dostawa, aby nasi klienci mogli jak najszybciej cieszyć się swoim nowym strojem kąpielowym.”

Stroje kąpielowe marki RELLECIGA będziemy mogli zobaczyć już 16 lipca podczas finałowej gala konkursu Miss Polski 2023, która będzie transmitowana w telewizja Polsat.

Jeśli podobają się Wam kostiumy kąpielowe przedstawianej firmy, to zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu konkursowym w social mediach portalu – to wygrania vouchery na produkty marki. Szczegóły rozdania zobacz TU.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Edyta Herbuś “dziewczyna KOSMITKA” buduje DOM! Zdradziła nam jaki będzie i gdzie

Relleciga
Relleciga
Relleciga
Relleciga
Miss Warszawy – Relleciga
Relleciga

Źródło / fot. informacja prasowa

JS

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2019 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością