Afera podsłuchowa, którą nagłośnił tygodnik “Wprost”  i którą niedawno żyła cała Polska, pogrążyła wiele osób ze świata polityki. Swój udział miał w niej również Robert Sowa.

Politycy spotykali się i byli nagrywani między innymi w jego restauracji Sowa i Przyjaciele. Okazuje się, że nie pozostało to bez wpływu na jego wizerunek.

Magazyn “Press” ustalił, że Sowa stracił program w TVP. O zmianie prowadzącego kulinarne show zdecydował sponsor. – Prowadzącego zmienił sponsor programu czyli firma Prymat. Było to jednak – jak nam wiadomo – związane ze zmianą profilu kulinarnego programu – powiedział rzecznik prasowy stacji TVP1, Jacek Rakowiecki.

Myślicie, że to zwykły zbieg okoliczności?

robert sowa 2

Fot. Facebook


Nie ma więcej wpisów