Anja Rubik to chodząca reklama każdej marki. Tym razem wizerunek modelki wykorzystała firma Jimmy Choo, w kolekcji wiosna/lato 2018.

Anja Rubik jest lubianą i rozpoznawalną modelką w Polsce jak i za granicą. Właściciele dużych marek wiedzą, co robią, umieszczając kobietę na banerach reklamowych. Anja ma za sobą współpracę m.in. z: Orange, Chloe, Estee Lauder, Armani, DKNY czy Yves Saint Laurent

POLECAMY – SZOK! KATARZYNA CICHOPEK ZNUDZONA PRACĄ NA PLANIE “M JAK MIŁOŚĆ”? MAMY KOMENTARZ AKTORKI

Sesja marki Jimmy Choo odbyła się w apartamencie w Nowym Jorku. Cały projekt został zrealizowany przez fotografa Craiga McDeana. Anja zaprezentowała się w klasycznych awiatorach czy błyszczących, złotych sandałkach na obcasie. Jak widać po zdjęciach, sesja jest utrzymana w ciepłej kolorystyce. 

“Anja łączy pewny siebie styl i ducha kobiety Jimmy’ego Choo w jej miejskim środowisku. Jest zabawnie prowokująca, a jednocześnie swobodna” – skomentowała Sandra Choi, dyrektor kreatywna marki

Anja Rubik została twarzą damskiej linii kolekcji wiosenno-letniej natomiast męską promuje zaś Clement Chabernaud

ZOBACZ TEŻ – JAK O SWOJĄ FIGURĘ DBA ANITA SOKOŁOWSKA? MY WIEMY!

fot. materiały prasowe

BĄDŹ NA BIEŻĄCO – POLUB NA NA FACEBOOKU!


Nie ma więcej wpisów