news
Chylewska vs Szostak! Czy konflikt faktycznie istnieje?
Paulina Chylewska od kilku tygodni pracuje dla Polsatu! Czy wojna z Karoliną Szostak trwa?!
Paulina Chylewska rozstała się z Telewizją Publiczną i teraz prowadzi Sport w Polsacie.
Polecamy – Magda Mołek skrytykowana przez Dorotę Wróblewską!
Wiele mówiło się o narastającym konflikcie pomiędzy nową pracownicą stacji, a Karoliną Szostak. Jak się jednak okazuje żadnych sporów nie ma:
“Zostałam bardzo miło przyjęta przez Karolinę. Zresztą była ona jedną z pierwszych osób, które spotkałam, wchodząc do siedziby Polsatu. Pokazała mi, gdzie jest charakteryzacja i pomogła w typowo babskich sprawach. Między nami nie ma żadnego konfliktu. Nie ma mowy o żadnej niechęci czy nienawiści. Nie wyrywamy sobie włosów z głowy” – zdradza Chylewska.
Czy pomiędzy dziennikarkami faktycznie nie ma konfliktów? Wygląda na to, że nie!
Zobacz też – Aktorzy “M jak miłość” oburzeni! O co chodzi?
Bądź na bieżąco – Polub nas na Facebooku!
news
Maja Hyży OSTRO o LUNIE na Eurowizji 2024 – Justyna Steczkowska powinna jechać?
news
Cleo szczerze o Mishell Siwak, Nataszy Urbańskiej w roli JURORA oraz powrocie Dawida Kwiatkowskiego do The Voice Kids
news
Odkryj Sekrety SENSUM MARE: Sposób na Promienną Skórę i Ochronę Przed Słońcem!
Twoja Skóra Gototowa na Lata
Pielęgnacja skóry ma wiele korzyści, na co dzień zazwyczaj myślimy tylko o aspektach natury estetycznej, ale warto pamiętać również o tych prozdrowotnych. Marka SENSUM MARE wie, jak bardzo ważna jest samoświadomość i ochrona skóry przed promieniowaniem UV, dlatego podjęła się niezwykle ważnej akcji edukacyjnej.
Polska marka kosmetyczna SENSUM MARE nie tylko dba o pielęgnację oraz ochronę skóry swoich klientów tworząc skuteczne kosmetyki, ale także angażuje się w sprawy istotne społecznie. Dlatego podjęła kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa w zakresie profilaktyki nowotworów skóry oraz konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok, niezależnie od pogody.
W Polsce nowotwory, w tym nowotwory skóry, stanowią nadal bardzo poważny problem. W 2020 r. według danych Krajowego Rejestru Nowotworów na czerniaka zachorowało 3300 osób, a u około 10800 osób zdiagnozowano inne nowotwory złośliwe skóry, takie jak: rak podstawnokomórkowy i kolczystokomórkowy.
Marka SENSUM MARE buduje świadomość klientów w zakresie ochrony przed promieniowaniem UV i przychodzi z dwiema świetnymi propozycjami:
- ALGODROPS – innowacyjna lekka emulsja przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, która daje efekt lekkiego rozświetlenia.
- ALGODROPS SATIN – Innowacyjna kremowa emulsja ochronna przeciw fotostarzeniu o satynowym wykończeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, o formule kremowej emulsji i satynowym wykończeniu.
Innowacyjne składniki, takie jak kompleks ELIX-IRTM oraz SAKADIKIUMTM w połączeniu z fotostabilnymi filtrami organicznymi chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego UVA i UVB, niebieskim światłem, promieniami podczerwonymi i miejskimi zanieczyszczeniami. Kosmetyki tworzone są w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opierają się w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia markę̨ na rynku – mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel marki.
Dla marki kluczowe było rozpoczęcie kampanii edukacyjnej, dzięki której można nagłośnić problem profilaktyki chorób skóry i wpłynąć tym samym pozytywnie na kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych społeczeństwa. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że nowotwory skóry to w Polsce bardzo poważny problem. Jednocześnie stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i oczywiście reaplikacja – może znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania.
Odpowiedzialność za otaczający nas świat, dbanie o zdrowie naszych klientek i klientów – to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim nasza potrzeba, jako osób tworzących odpowiedzialną firmę – dodaje Maciej Tęsiorowski.
W ramach kampanii „Twoja Skóra Gotowa na Lata” SENSUM MARE przekazuje 5% zysku od sprzedaży produktu ALGODROPS SATIN dostępnego na sensummare.pl na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki SARCOMA. Kampania edukacyjna oraz akcja przekazywania części zysku ze sprzedaży została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez klientów marki, influencerów, jak i media.
news
Stefano Terrazzino szczerze o “sympatycznej” Dagmarze Kaźmierskiej w “Tańcu z Gwiazdami”
-
news3 dni temu
Ida Nowakowska ma już nową PRACĘ! Wyrzucona z TVP i “Pytania na Śniadanie” będzie teraz szukać młodych
-
news4 dni temu
SZOK! Romka Michell Siwak WYGRAŁA The Voice Kids – zwróciła się do LUNY przed Eurowizją
-
news3 dni temu
Filip Lato PRAWNIK wprost: Dagmara Kaźmierska jest NIEWINNA? Odeszła z “Taniec z Gwiazdami”
-
news2 dni temu
Iwona Pavlović potwierdza – Dagmara Kaźmierska będzie na FINAŁ “Taniec z Gwiazdami”?
-
news1 dzień temu
Odkryj Sekrety SENSUM MARE: Sposób na Promienną Skórę i Ochronę Przed Słońcem!
-
news3 dni temu
Maciej Musiał ma ŻAL, że odpadł z TzG. PRZERWALI wywiad! “Mieliśmy fajny pomysł na FINAŁ” [WIDEO]
-
news2 dni temu
Stefano Terrazzino szczerze o “sympatycznej” Dagmarze Kaźmierskiej w “Tańcu z Gwiazdami”
-
news2 dni temu
Rafał Maserak podpowiada – zapytaliśmy o rady na FINAŁ “Tańca z Gwiazdami”