Śledź nas

moda

Janachowska, Mozil i Kalicka mają modę we krwi – zobacz projekty gwiazd!

Gwiazdy też realizują się w modzie!

Celebryci pracują wyglądem, nic więc dziwnego, że zawsze chcą się dobrze prezentować. Na ścianki, imprezy czy bale nawet gwiazdom nie zawsze łatwo znaleźć idealną sukienkę czy garnitur. Właśnie dlatego niektórzy ze znanych i lubianych zdecydowali się na własne projekty! Trzeba przyznać, że nie brakuje im kreatywności. 

HOT NEWS- Maja Sablewska: najbardziej spektakularna metamorfoza polskiego show biznesu! Obejrzyjcie stare zdjęcia

Izabela Janachowska podczas przygotowań do własnego ślubu znalazła nową pasję. Teraz kompleksowo zajmuje się weselami i prowadzi blog, ale również stworzyła własną kolekcję sukien ślubnych. Co ciekawe, Czesław Mozil swoje zainteresowania modą skierował w stronę najmłodszych i to właśnie dla nich zaprojektował kolekcję ubrań. Aktor Marcel Sabat znany dzięki serialom “M jak miłość”, “Ślad”, czy “Kod genetyczny”, dużą rozpoznawalność przyniosła mu także rola Tadeusza “Zośki” Zawadzkiego w filmie “Kamienie na szaniec”. Jednak nie każdy wie, że aktor również projektuje ubrania i nawet prowadzi własną markę! Niedawno sklep z odzieżą otworzyła także Olga Kalicka:

Stworzenie tej marki było moim marzeniem, które nosiłam w sobie od dziecka. Już w liceum z moją przyjaciółką Karoliną Borowską miałyśmy wizję naszej firmy. Skończyłam studia aktorskie, Karolina też ma duszę artystyczną, bo przez wiele lat była tancerką. Moda nas zawsze fascynowała. Przez lata w nas to kiełkowało, ale ciągle nie było odpowiedniego momentu. Wreszcie przyszedł urlop macierzyński i znalazłam trochę więcej czasu, żeby nad tym pomyśleć i coś zrobić. Postanowiłyśmy stworzyć projekty, w których każda kobieta będzie mogła czuć się świetnie, a przy tym komfortowo

Młoda aktorka Marianna Kowalewska zainteresowała się bielizną z ważnym przesłaniem:

Sama projektuję, znajduję szwalnię, pomagam wyszywać. Tworzę bieliznę dla kobiet po operacjach, wyszczególniam kobiety ze stomią czyli po usunięciu jelita grubego lub cienkiego. Jest to mój autorski projekt. Sama przeszłam przez dwie operacje i wiem jak trudno jest dobrać odpowiednią bieliznę, a to jest jednak coś co zapewnia duże uczucie komfortu. Zwykłe sieciówki nie zaspokajają wszystkich potrzeb, dlatego wychodzę z misją, żeby pomóc kobietom poczuć się komfortowo we własnej skórze. Ten projekt jest dla mnie bardzo ważny, bo wszystko od początku do końca robię sama. Od rysunków poprzez znajdowanie szwalni, wysyłanie projektów, akceptowanie prototypu, wybieranie materiału. Wszystko przechodzi przez moje ręce. To jest takie moje dziecko

Wiedzieliście o projektach gwiazd?

ZOBACZ RÓWNIEŻ- El Dursi, Krefft, Smykiewicz- gwiazdy też nie mogą wrócić do domu

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Wyczuwam weekend❗️Dziś ostatni dzień na planie nowego programu? Premiera 8.03 o godz 13:30, zapraszam ⏰ #weekendvibes #lastdayhere #workworkwork #newshow #movemore #redsuit #womanpower

A post shared by Izabela Janachowska (@izabelajanachowska) on

AW

moda

Zamiłowanie do tworzenia swojej garderoby oznacza miłość do samego siebie i planety

Komponując dobrze przemyślaną garderobę, dbasz o siebie, swój czas oraz środowisko

Marka ECHO działa na polskim rynku od ponad dwudziestu lat. Brand narodził się z pasji, zamiłowania do mody oraz chęci obdarowania polskich klientek pięknem inspirowanym światowymi trendami. ECHO symbolizuje bowiem miłość do samego siebie wyrażoną w codziennych stylizacjach.

Firma powstała w 1997 roku jako międzypokoleniowy koncept modowy. Inicjatorką projektu była Gabriela Roczkalska-Drożdż, która swoje pierwsze kreacje stworzyła na domowej maszynie, stanowiącej urodzinowy prezent. W 1997 roku właścicielka marki wraz ze swoim mężem zdecydowali się na zakup szkoły podstawowej w Jaworznie. Budynek został przekształcony w biuro projektowe firmy i szwalnię. Do konceptu ECHO przystąpiła również siostra Gabrieli oraz jej szwagierki, a dziś zespół zasilają córki projektantki.

Firma od samego początku istnienia produkuje eleganckie ubrania damskie z myślą o nowoczesnych kobietach, czerpiących radość z wspierania polskich brandów, inspirujących się trendami tworzonymi przez najlepszych, światowych projektantów. Nazwa marki w metaforyczny sposób odzwierciedla potrzebę szycia wyjątkowych ubrań dla polskich klientek. ECHO stanowi również nawiązanie do wrażliwości właścicieli firmy na problem związany z trudnością recyklingu materiałów wykorzystywanych przez wiele marek z branży modowej. Polski brand od lat współpracuje z włoskimi producentami, dostarczającymi tkaniny najwyższej jakości. Ubrania ECHO tworzone są m.in. na bazie bawełny i wiskozy, posiadających odpowiednie atesty. Włókna pozyskiwane są z roślin uprawianych bez sztucznych nawozów i chemicznych środków ochrony. Firma w swoich projektach wykorzystuje również przewiewną tkaninę wiskozową. Brand stara się bowiem stworzyć ubrania przyjazne dla skóry klientek. Wiskoza doskonale chłonie bowiem wilgoć, wykazując dużą elastyczność i przewiewność. Kolekcje ECHO tworzone są także na bazie poliestru, odznaczającego się odpornością na działanie promieni UV. Materiał ten nie wywołuje reakcji alergicznych. Ubrania tworzone na bazie poliestru zachowują swoją formę, a usunięcie plam z ich powierzchni nie stanowi żadnego kłopotu. ECHO, dbając o środowisko naturalne, nie rezygnuje z tworzenia unikatowych i eleganckich kolekcji. Ubrania szyte w polskich szwalniach stanowią bowiem esencję wielkomiejskiego stylu. Odzwierciedlają one ponadto przeobrażenia polskiego społeczeństwa na przestrzeni lat. Projektowanie garderoby z marką ECHO stanowi więc formę tworzenia swojej własnej historii/opowieści.

Ubrania ECHO są w całości projektowane i szyte w Polsce w rozmiarach od 34 do 44, dostępne są w sklepie internetowym echoshop.pl oraz autorskich butikach. Stacjonarne salony umieszczone są blisko pracowni firmy, a współpracujące multibrandy ulokowane są na terenie całego kraju. Na stronie internetowej brandu dostępne są różnorodne stylowe sukienki, bluzki, swetry, spodnie, płaszcze, kombinezony oraz buty. Firma prowadzi również sprzedaż akcesoriów, wśród których warto wskazać maski ochronne, stylowe torby czy kolorowe gumki do włosów. Brand przygotował również ciekawe projekty dla kobiet, szukających oryginalnych, biurowych stylizacji. Dostępne unikatowe sukienki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Wyróżnia je swoboda noszenia oraz niezwykła elegancja i uniwersalność.. W ofercie ECHO znaleźć można także damskie koszule w różnorodnych wariantach kolorystycznych i printach. Stroje wzbogacono zwierzęcymi wzorami, przełamującymi klasyczny wygląd biurowego outfitu.  Na stronie internetowej dostępne są także eleganckie kreacje. Stanowią one idealne rozwiązanie dla kobiet, szukających stylizacji na wieczorne bale lub oficjalne happeningi.

Firma ECHO wykorzystuje w swoich projektach naturalne tkaniny, starając się zachować czystość środowiska zewnętrznego. Brand przygotował również dla swoich klientek specjalny rabat, który można aktywować przy zakupie dwóch produktów. Warto skorzystać z oferty firmy, by stworzyć garderobą inspirowaną światowymi trendami.

Kontynuuj czytanie

moda

Sinsay Comfort Zone: między domem, a biurem

Najnowsza kolekcja Comfort Zone od Sinsay stoi pod znakiem wygody i funkcjonalności. Ubrania, które wyróżniają się stonowaną paletą kolorystyczną i luźnymi fasonami, sprawdzą się jednak nie tylko na home office.

Przygotowując nowości w ramach linii Lady, projektanci Sinsay skupili się na ponadczasowych, wygodnych fasonach i otulających materiałach w kolorach ziemi. Tak powstała kolekcja, która świetnie odpowiada na zacierające się granice między stylizacjami do biura a ubraniami po domu. Na pierwszy plan wysuwają się miękkie dresy i dzianiny we współgrających odcieniach beżu i pudrowego różu. Towarzyszą im spodnie o fasonach nawiązujących do lat 90.: czarne dzwony, bojówki i dżinsowe joggery ze ściągaczami. Nie zabrakło modnych okryć wierzchnich, wśród których uwagę zwracają klasyczny trencz, biała puchówka i grunge’owa, koszulowa kurtka. Choć całość jest bardzo różnorodna, gładkie tkaniny i zgaszone kolory zapewniają kolekcji spójność i umożliwiają swobodne tworzenie warstwowych stylizacji.

Wygodne ubrania pod hasłem Comfort Zone nabierają nowego charakteru za sprawą uzupełniających je dodatków. Te obejmują kilka modeli sneakersów na masywnej podeszwie, których odcienie nawiązują do reszty kolekcji. Nie zabrakło też minimalistycznych, czarnych torebek ani hitów mody ulicznej, czyli grubej opaski do włosów i beżowej nerki.

Kolekcja Comfort Zone jest już dostępna w wybranych salonach Sinsay oraz na www.sinsay.com.

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Redi Fashion przygotowało unikatową ofertę dla fanów modnych i uniwersalnych stylizacji

Zimowa obniżka na modne ubrania Redi Fashion

Bożonarodzeniowy okresy inspiruje do tworzenia oryginalnych niespodzianek dla bliskich osób. Święta jednak minęły, dlatego warto pomyśleć o zaspokojeniu własnych pragnień. Firma Redi Fashion przygotowała świetną ofertę z okazji zimowego sezonu. Korzystając z kodu rabatowego, można kupić ubrania inspirowane włoską modą.

Redi Fashion działa na polskim rynku od dwudziestu lat. Inspiracją marki są nowoczesne kobiety, ceniące wysoką jakość ubrań i niezwykłą estetykę tworzonych stylizacji. Firma zwraca również uwagę na każdy detal, dobierając odpowiednie tkaniny do swoich projektów. Marka stara się dotrzeć do dużej liczby kobiet, wyrażających siebie za pomocą nowoczesnych kombinacji odzieżowych. Firma stworzyła również specjalną kolekcję Redi Fashion Sport, stanowiącą hybrydę różnych stylizacji. Marka nie trzyma się sztywnych kanonów estetycznych. Twórcy firmy w swoich projektach często kierują się bowiem swobodą oraz nietypowym zestawieniem form. Redi Fashion stara się odpowiedzieć na zapotrzebowanie kobiet, lubiących przełamywać elegancję nonszalancją i oryginalnością. Marka jest rodzinną firmą, dzięki czemu podejmowania działania są kontrolowane na każdym etapie tworzenia kolekcji. 

Redi Fashion zaprezentowało swoje ciuchy na Warsaw Fashion Street. Widzowie pokazu mogli zobaczyć m.in. długie, eleganckie suknie oraz stylizacje, stanowiące połączenie prostych spodni i tuniki. W swoich zestawieniach firma zdecydowała się na koherentne połączenie barw oraz wykorzystanie kontrastowych kompozycji kolorystycznych.

Redi Fashion stworzyło dla swoich klientek 40-procentową przecenę na jesienno-zimową kolekcję dostępną w sklepie internetowym. Rabat uaktywnia się po wpisaniu kodu „WINTERSALE”. Zniżka stanowi świetną propozycję dla kobiet, szukających oryginalnych ubrań oraz akcesoriów. W ofercie Redi Fashion znaleźć można bowiem piękne sukienki idealne na oficjalne okazje. Wykonane są one z materiałów przyjaznych dla środowiska zewnętrznego. Sukienki stworzone zostały  w celu wyeksponowania atutów kobiecej sylwetki. Firma zadbała o szczegóły, wykańczając ubrania efektownymi koronkami usytuowanymi na dekolcie i plecach. Redi Fashion ma również w swojej ofercie piękne golfy. Dostępne modele wykończone są brokatem, nadającym stylizacji odrobiny blasku. Ich alternatywą są klasyczne, czarne golfy. Prostota ubrań została jednak przełamana zwiewnymi rękawami wykończonymi czarnymi kropkami. Redi Fashion w swoich projektach często wykorzystuje nietypowe zestawienia. Klientki firmy mogą więc stworzyć sportowe i casualowe stylizacje na bazie wzorzystych spodni.  Marka przygotowała również akcesoria, stanowiące świetne wykończenie   modnych zestawień. Piękne szale, apaszki, torebki oraz apaszki podkreślą wygląd oficjalnej lub swobodnej stylizacji. 

Atrakcyjna oferta Redi Fashion stanowi idealną okazję dla kobiet, pragnących nadać swojej garderobie blasku i włoskiej elegancji. Warto więc skorzystać ze zniżki „WINTERSALE”, by w promocyjnej cenie zakupić ubrania, wyróżniające się niebywałą estetyką.

Kontynuuj czytanie

moda

Basia Kurdej-Szatan stworzyła kolekcję dresów z marką Patriotic Lady

Basia Kurdej-Szatan nie zwalnia tempa! Pod koniec września aktorka urodziła drugie dziecko, jednak mimo to nie przestaje zaskakiwać swoją energią i zapałem do pracy, który towarzyszył jej nawet podczas ciąży.

1 grudnia aktorka wraz z marką Patriotic Lady zaprezentowała najnowszy drop, który przygotowywała w ostatnich miesiącach. Kolekcja ma uświadamiać kobiety o tym, że są wyjątkowe i inspirujące.

Najnowszą kolekcję spajają trzy hasła przewodnie: pewność siebie jest sexi, odwróć myślenie oraz miej odwagę marzyć, które mają napędzać kobiety do działania. Są one odzwierciedleniem wartości Basi, która zawsze aktywnie walczy o kobiety i ich prawa, i nie boi się podejmować trudnych tematów.

Dziś prezentuje trzy proste, ale podstawowe według niej zasady. Kolory produktów również nie są przypadkowe. Basia zdecydowała się wybrać jasne, pastelowe kolory: beż oraz róż z elementami bieli. Całość ma być bardzo uniwersalna, ale jednocześnie kobieca i unikalna. Dla Basi to szczególnie ważna kolekcja ze względu na jej charakter i przekaz, który w aktualnych czasach nabiera dodatkowego znaczenia.

Patriotic Lady to streetwearowa marka odzieżowa skierowana do młodych dziewcząt oraz kobiet. Tworzymy wysokiej jakości ubrania, które są produkowane i szyte w Polsce, tym samym dając konsumentkom pewność, że wybierają produkt, który pozostanie z nimi na lata. Stawiamy na rozwój, wciąż podążając za trendami. Chcemy, by klientki marki mogły na bieżąco śledzić je z nami, a co więcej – na naszym przykładzie. Kolekcje Patriotic Lady są tworzone z myślą o dziewczynach i kobietach, które lubią wygodę połączoną z ciekawym desginem.

Kontynuuj czytanie
Reklama Enter ad code here

HITY