Śledź nas

showbiz

Klaudia El Dursi urodziła i pokazuje brzuch! Zaskakujące słowa o swoim ciele po trzecim porodzie

Opublikowano

w dniu

To miał być jej najbardziej intymny moment. Klaudia El Dursi zniknęła z telewizji, by skupić się na macierzyństwie. Teraz wróciła, ale nie do pracy, tylko… do lustra. I jest zachwycona tym, co widzi. Zamiast ukrywać sylwetkę po porodzie, postanowiła ją pokazać. W mocnym wpisie rozlicza się z kobiecymi kompleksami i stereotypami. Dowiedz się więcej i zobacz zdjęcia.

Klaudia El Dursi została mamą po raz trzeci. Choć przez całą ciążę aktywnie dzieliła się swoim życiem w sieci, sam poród utrzymała w tajemnicy. Wszystko zmieniło się 28 lipca, kiedy na Instagramie opublikowała zdjęcie ze szpitala – balony z napisem „Baby girl” i „Baby boy” rozpaliły wyobraźnię internautów. Jak się okazało, dziewczynka przyszła na świat dwa dni wcześniej, ale El Dursi chciała ten moment przeżyć tylko z bliskimi. Dopiero później, stopniowo, zaczęła dzielić się tym, co wydarzyło się poza kamerami.

Choć Klaudia El Dursi przez lata była kojarzona z programem „Hotel Paradise”, tej wiosny zrezygnowała z prowadzenia show. Powód? Trzecia ciąża. Produkcja przekazała stery Edycie Zając, a El Dursi zamknęła się w swoim świecie – z rodziną, daleko od tropikalnych rajów, ale blisko siebie. To była świadoma decyzja i pierwszy raz od dawna, gdy celebrytka naprawdę zwolniła tempo.

Kariera El Dursi zaczęła się od programu „Top Model”. Choć nie wygrała, jej osobowość sprawiła, że nie zniknęła z radarów mediów. Po krótkim epizodzie z modelingiem trafiła na plan „Hotelu Paradise”, który uczynił z niej rozpoznawalną twarz telewizji rozrywkowej. Tym razem jednak postawiła wszystko na życie prywatne.

Nie była jedną z tych gwiazd, które znikają, gdy brzuch rośnie. Przeciwnie – El Dursi publikowała niemal codziennie. Jej ciąża stała się częścią internetowej codzienności, a historia była nawet prezentowana w specjalnym cyklu „Mama El Dursi” w „Dzień Dobry TVN”. Tym bardziej zaskoczyło, że sam poród przeszedł bez fanfar. Milczenie trwało dwa dni – aż do momentu, gdy sama zdecydowała się zabrać głos.

Choć długo nie zdradzała płci dziecka, wszystko stało się jasne po jej ostatnim wpisie. Tym razem nie syn, a córka. Dla Klaudii El Dursi, która ma już dwóch chłopców – Dawida i Janka. Ojcem maluszka jest jej wieloletni partner, Jacek Leszczyński. Para trzyma się z dala od show-biznesowych skandali, ale narodziny córki postanowili uczcić po swojemu – cicho, z klasą i bez medialnego rozgłosu.

POLECAMY: Mocny kontrakt dla Kaczorowskiej! Polsat podbił stawkę, inni mogą tylko zazdrościć? Taka stawka to rzadkość

El Dursi nie gra w „idealność” – mówi jak jest

Po dwunastu dniach od narodzin córki Klaudia El Dursi podzieliła się czymś, czego wiele kobiet obawia się najbardziej – jak wygląda ciało po porodzie. W szczerym wpisie opisała, że choć była gotowa zaakceptować wszelkie zmiany i trudności związane z regeneracją, to rzeczywistość zaskoczyła ją bardzo pozytywnie.

Muszę przyznać, że obawiałam się jak będzie wyglądało moje ciało po porodzie. Wiedziałam, że ten brzuszek przez 9 miesięcy stał się domkiem dla mojego dziecka, więc byłam gotowa zaakceptować wszelkie zmiany i dźwignąć trudy w powrocie do jakiejś tam formy – zaczęła.

Mimo że to jej trzecia ciąża, a czas nie działa już na korzyść 36-letniego organizmu, w zaledwie kilka dni zauważyła wyraźne zmiany. Jej ciało zareagowało szybciej, niż się spodziewała.

Nie ma co ukrywać, że 36 lat i 3 ciąża też nie sprzyjają. Ku mojemu zaskoczeniu po 10 dniach obwód znacząco się zmniejszył, a skóra wcale nie wisi do kolan. Z podziwem obserwuję to co moje ciało zniosło przez ostatni czas i kocham je za to jeszcze bardziej – napisała.

Z jej wpisu nie przebijało ani kokietowanie formą, ani oczekiwanie zachwytów – była tam czysta obserwacja i autentyczna refleksja nad kobiecą siłą i przemianą.

My Kobiety jesteśmy Wielkie – zakończyła.

Cisza wokół porodu, brak relacji na gorąco, a potem tak szczery wpis i zdjęcie – to styl, który Klaudia El Dursi wypracowała przez lata obecności w mediach. Nie epatuje sensacją, ale też nie zamyka się w stereotypach „idealnej mamy”. Tym razem postawiła na zupełnie inny rodzaj komunikatu – osobisty, cielesny, bez filtrów. Nie zdradziła płci dziecka od razu, nie komentowała publicznie samego porodu, ale dokładnie wtedy, kiedy uznała, że warto coś powiedzieć, zrobiła to po swojemu. Jej podejście pokazuje, że w medialnym świecie wciąż można zachować intymność.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Andrzej Duda wygłasza ostatnie orędzie. Słowa dla Karola Nawrockiego nie pozostawiają wątpliwości

Klaudia El Dursi (fot. screen Instagram Story Klaudia El Dursi) – 6 sierpnia 2025 rok
Klaudia El Dursi (fot. screen Instagram Story Klaudia El Dursi) – 6 sierpnia 2025 rok
Klaudia El Dursi (fot. screen Instagram Story Klaudia El Dursi) – 6 sierpnia 2025 rok
Klaudia El Dursi (fot. screen Instagram Story Klaudia El Dursi) – 6 sierpnia 2025 rok
Klaudia El Dursi (fot. screen Instagram Klaudia El Dursi)

Autor: SJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

moda

Blanka Lipińska przeszła metamorfozę i nawiązała do Backstreet Boys. Efekty ostrego cięcia naprawdę szokują!

Opublikowano

w dniu

przez

Blanka Lipińska znów jest na językach i to nie przez nowe książki, lecz przez swoje zaskakujące wyznania, bezlitośnie szczere komentarze o własnym wyglądzie i radykalną zmianę fryzury. Autorka “365 dni” wróciła do Polski, a chwilę później odpaliła relację, która jak zwykle, nie pozostawia miejsca na domysły. Czy to nowy etap w życiu Lipińskiej? Dowiedz się więcej i zobacz zdjęcia!

Blanka Lipińska doskonale wie, jak utrzymać zainteresowanie – nie tylko czytelników, ale całej medialnej sceny. Choć zaczynała jako autorka erotycznych powieści, które przez wielu były uznawane za skandaliczne, dziś nie musi nikomu nic udowadniać. Jej książki sprzedają się w setkach tysięcy egzemplarzy, zostały przetłumaczone na wiele języków i doczekały się ekranizacji. Co więcej, Lipińska nie osiada na laurach. Zamiast odcinać kupony od sukcesu, zbudowała wokół siebie markę – nie tylko literacką, ale też medialną.

Kiedy inne autorki zadowalają się premierami i spotkaniami autorskimi, Blanka Lipińska tworzy z życia spektakl. Jej Instagram to nie tylko relacje z dnia codziennego – to pełnoprawny lifestyle’owy kanał, w którym zmiany fryzur są niemal tak ważne jak nowe rozdziały powieści. Jej zdolność do opowiadania o sobie z ironią, dystansem i sporą dozą kontrowersji sprawia, że każda relacja, choćby z fryzjerskiego fotela, trafia do medialnych nagłówków.

Ostatnie tygodnie Lipińska spędziła z dala od Polski, zaszyta w swojej rezydencji w okolicach Malagi. Willa z basenem, hiszpańskie słońce i brak nadmiaru obowiązków – wszystko wskazywało na to, że pisarka złapała oddech. Jej relacje, choć chwilami leniwe, nie traciły pazura. Już wtedy można było przeczuwać, że szykuje coś nowego, a powrót do kraju to tylko pretekst do zmiany wizerunku.

Nie trzeba było długo czekać, by po przylocie do Polski Lipińska znów uruchomiła swoją bezkompromisową narrację. W relacji opublikowanej tuż po powrocie od razu zaatakowała… swoją fryzurę.

Wyglądam jak Nick Carter z Backstreet Boys. Włosy mi odrosły strasznie – powiedziała bez ogródek.

POLECAMY: Cichopek rządzi, Gessler depcze po piętach, Tokarczuk zaskakuje: ranking najcenniejszych kobiet show-biznesu wywołał burzę

Nożyczki poszły w ruch – i to ostro!

W ciągu kilku godzin obserwatorzy mogli zobaczyć zupełnie nową Blankę Lipińską. Włosy zostały ścięte jeszcze krócej, a sama zainteresowana nie kryła entuzjazmu:

Obcięłam włosy jeszcze krócej! Myślę, że to jest dopiero początek naszej drogi – mówiła, prezentując fryzurę z dumą i ekscytacją.

Nie zabrakło przy tym klasycznego dla niej marketingowego zacięcia – pojawiła się wzmianka o zaprzyjaźnionych fryzjerach, których przy okazji zareklamowała. Kiedy inne celebrytki zachwycają się efektem i milczą o detalach, które nie do końca wyszły, Lipińska bez ogródek wskazuje, co jej samej nie pasuje, jak choćby niefortunne pasemka na nowej fryzurze.

Ale nie czarujmy się. Zanim się do końca ostro podniecę tymi włosami, to trzeba zlikwidować z nich te pasemeczka, bo niestety pasemka na tak krótkich włosach wyglądają jak plamy – oznajmiła z brutalną szczerością.

Zmiana koloru to tylko kwestia czasu – przynajmniej według samej Lipińskiej.

Tak że to jeszcze nie koniec metamorfozy. Właściwie nie wiadomo, jak to się skończy. Na pewno wyjdę z jednym kolorem włosów. I na pewno będzie to blond. Tak sądzę – mówiła przed wizytą u kolejnego fryzjera.

Lipińska to jedna z niewielu postaci w polskim show-biznesie, która nie stara się być idealna. Nie ma filtrów, nie ma kokieterii, nie ma “ochów i achów”. Są konkretne słowa, autoironia i gotowość na to, że nie wszystkim się spodoba. I to właśnie dzięki temu zdobyła pozycję, której może jej pozazdrościć niejedna bardziej “poprawna” influencerka.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Piotr Mróz, Monika Goździalska i Karolina Pisarek w drugiej edycji „Good Luck Guys” – poznaj wszystkich uczestników i datę premiery

A Wam jak się podoba metamorfoza Blanki Lipińskiej? Dajcie znać w komentarzu pod artykułem i na naszych social mediach: Facebooku, Instagramie i TikToku!

Blanka Lipińska (fot. screen Instagram Story Blanka Lipińska) 6 sierpnia 2025 rok
Blanka Lipińska (fot. screen Instagram Story Blanka Lipińska) 6 sierpnia 2025 rok
Blanka Lipińska (fot. screen Instagram Story Blanka Lipińska) 6 sierpnia 2025 rok
Blanka Lipińska (fot. screen Instagram Story Blanka Lipińska) 6 sierpnia 2025 rok
Blanka Lipińska (fot. screen Instagram Story Blanka Lipińska) 6 sierpnia 2025 rok

Autor: SJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Kontynuuj czytanie

showbiz

Cichopek rządzi, Gessler depcze po piętach, Tokarczuk zaskakuje: ranking najcenniejszych kobiet show-biznesu wywołał burzę

Opublikowano

w dniu

przez

Czy Katarzyna Cichopek naprawdę ma większy wpływ na polskie społeczeństwo niż Olga Tokarczuk? Nowy ranking najcenniejszych kobiecych marek osobistych opublikowany przez IMM i Forbes Women wywołał burzę nie tylko w mediach. Krytycy zarzucają powierzchowność, fani klaszczą, ale jedno jest pewne: w show-biznesie rządzą dziś kobiety, które umieją sprzedawać nie tylko siebie, ale i emocje. Dowiedz się, kto znalazł się w topie i co naprawdę decyduje dziś o medialnej sile kobiety!

Katarzyna Cichopek z impetem wspięła się na szczyt zestawienia, zdobywając tytuł najcenniejszej kobiecej marki osobistej w Polsce w kategorii „Media, kultura, lifestyle”. Jej medialna wartość przekroczyła imponujące 247,8 mln zł, a łączny zasięg przekazu osiągnął aż 775,2 mln kontaktów – co oznacza, że przeciętny Polak mógł natknąć się na informacje o niej średnio 24 razy w analizowanym okresie. Na jej sukces złożyło się kilka czynników: między innymi intensywna obecność w mediach społecznościowych, relacje z Maciejem Kurzajewskim, ale również regularne występy w telewizji.

Co ciekawe, mimo że samodzielnie prowadziła kontrowersyjny program reality-show „Moja mama i twój tata”, który okazał się poniekąd frekwencyjną porażką Polsatu, nie osłabiło to jej pozycji. Wręcz przeciwnie – Katarzyna Cichopek potrafiła utrzymać zainteresowanie wokół swojej osoby, a wspólne występy z Kurzajewskim w śniadaniówce „Halo tu Polsat” tylko podsyciły medialny szum. Jej aktywność w sieci, gdzie publikuje dziesiątki postów rocznie, skutecznie przekształciła ją z aktorki serialowej w pełnoprawną medialną markę.

Na drugim miejscu uplasowała się Magda Gessler – postać nie tylko barwna, ale i medialnie opłacalna. Jej wartość reklamowa sięgnęła 238,1 mln zł, a treści o niej dotarły do 580,1 mln odbiorców. Gessler pozostaje twarzą kultowych „Kuchennych Rewolucji”, jurorką w „MasterChefie” i prowadzącą nowy format „Magda gotuje internet”, który okazał się hitem minionej zimy. Jej siła tkwi w autentyczności, nieprzewidywalności i… wyczuciu kamery.

Choć zajmuje trzecie miejsce, to Olga Tokarczuk jest jedyną pisarką w zestawieniu i zarazem kobietą o globalnym zasięgu. Jej medialna wartość sięgnęła 217,2 mln zł, a zasięg przekazu – 508,5 mln kontaktów. Tokarczuk nie zabiega o uwagę, ale to media i świat zabiegają o nią. Zdobyła Europejską Nagrodę Literacką w Holandii, a jej powieść „Empuzjon” znalazła się na liście 100 najważniejszych książek według New York Timesa.

POLECAMY: Całus od byłego prezydenta. Andrzej Duda i córka Nawrockiego w bliskim geście przed pałacem prezydenckim

Jakie pozycje zajęły inne gwiazdy show-biznesu?

Martyna Wojciechowska zajęła czwarte miejsce, ale to właśnie ona ma największy zasięg medialny w całym zestawieniu – aż 873,4 mln kontaktów! W 2025 roku prowadziła liczne spotkania autorskie, realizowała projekty społeczne, a także broniła się publicznie przed krytyką własnego wyglądu, co wywołało gorącą dyskusję na temat bodyshamingu i standardów piękna w mediach.

Z 2,2 mln obserwujących na Instagramie, 5,3 mln interakcji, 2 mln reakcji na Facebooku i aż 12,9 mln wyświetleń na TikToku, Martyna Wojciechowska pokazuje, że autentyczność i konsekwencja to jej największe atuty. Jej działalność społeczna, m.in. przez Fundację UNAWEZA, buduje markę nie tylko medialną, ale i zaangażowaną. Już tej jesieni powróci z kolejnym sezonem programu „Kobieta na krańcu świata”, który niezmiennie inspiruje i edukuje widzów.

Do pierwszej setki rankingu dołączyły nowe twarze. Agnieszka Kaczorowska, dzięki sukcesowi w „Tańcu z Gwiazdami”, osiągnęła 126,3 mln zł AVE i zasięg 544,6 mln kontaktów. Magda Mołek, prowadząca kanał YouTube „W Moim Stylu”, zdobyła 72,4 mln zł AVE, a Katarzyna Sokołowska, jurorka „Top Model”, zbudowała własną markę kosmetyczną i osiągnęła wynik 65,4 mln zł.

Kobiety telewizji wyraźnie dominują w polskim krajobrazie medialnym, co potwierdza Tomasz Lubieniecki, Kierownik Działu Raportów Medialnych w IMM. Jak zauważa:

Ranking najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce doskonale pokazuje, jak ogromną rolę odgrywa w tym procesie telewizja. Widać to wyraźnie na przykładzie TVN Warner Bros. Discovery, gdzie konsekwentnie stawia się na kobiece osobowości, które stają się silnymi, rozpoznawalnymi markami medialnymi. To właśnie tam znajdziemy tak charakterystyczne postaci jak Magda Gessler, która dzięki „Kuchennym rewolucjom” stała się ikoną polskiej gastronomii, czy Martyna Wojciechowska, która z programem „Kobieta na krańcu świata” zbudowała inspirującą markę globtroterki i dziennikarki – tłumaczy.

Telewizja stała się przestrzenią, gdzie kobiece osobowości mogą rozkwitać i kreować silne marki – od kulinarnych show i programów podróżniczych, przez publicystykę i lifestyle, aż po formaty rozrywkowe i cyfrowe platformy streamingowe.

Warto podkreślić, że w TVN wyraziste kobiety pojawiają się w bardzo różnych formatach – od kulinariów i podróży, przez programy śniadaniowe, lifestyle, aż po poważniejsze reportaże czy publicystykę. To właśnie ta różnorodność oraz odwaga w promowaniu kobiecych osobowości sprawiają, że w kategorii „media” TVN ma dziś zdecydowanie najwięcej silnych kobiecych marek osobistych na polskim rynku – dodaje Tomasz Lubieniecki.

Podsumowując, kobiety mediów w Polsce nie tylko skutecznie budują swoje marki osobiste, ale również redefiniują sposób, w jaki odbiorcy postrzegają telewizję, kulturę i lifestyle. Ich obecność to dowód na to, że autentyczność, zaangażowanie i konsekwencja w działaniu są dziś najcenniejszym kapitałem medialnym.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Piotr Mróz, Monika Goździalska i Karolina Pisarek w drugiej edycji „Good Luck Guys” – poznaj wszystkich uczestników i datę premiery

Która polska gwiazda jest Waszą faworytką? Piszcie w komentarzach oraz na Facebooku, Instagramie i TikToku!

Instytut Monitorowania Mediów
Agnieszka Woźniak-Starak (fot. screen Instagram Agnieszka Woźniak-Starak)
Katarzyna Cichopek (fot. screen Facebook Katarzyna Cichopek)
Magda Gessler (fot. screen Instagram Magda Gessler)

Autor: SJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kontynuuj czytanie

showbiz

Całus od byłego prezydenta. Andrzej Duda i córka Nawrockiego w bliskim geście przed pałacem prezydenckim

Opublikowano

w dniu

przez

W środę Polska oficjalnie przywitała nową głowę państwa. Karol Nawrocki złożył przysięgę, obejmując urząd Prezydenta RP. Uroczystość miała podniosły charakter, ale to Kasia Nawrocka niespodziewanie przykuła uwagę kamer – również za sprawą gestu Andrzeja Dudy. Dowiedz się więcej o kulisach tego wydarzenia!

6 sierpnia w Warszawie odbyła się uroczystość zaprzysiężenia nowego prezydenta. Po dwóch pełnych kadencjach Andrzej Duda ustąpił miejsca Karolowi Nawrockiemu, który oficjalnie przejął najwyższy urząd w państwie. Wydarzenie odbyło się z pełnym ceremoniałem – od wystąpień w Sejmie po uroczysty pochód na trasie Zamek Królewski–Pałac Prezydencki.

Podczas wydarzenia Karolowi Nawrockiemu towarzyszyła najbliższa rodzina. Choć polityczna waga dnia była niepodważalna, uwagę mediów przykuły szczególnie dwie osoby – Marta Nawrocka, żona prezydenta oraz ich córka, Kasia Nawrocka. Dziewczynka już wcześniej trafiła do medialnego obiegu, gdy internet obiegły jej ekspresyjne, nieco zabawne – zdaniem niektórych nawet „dziwaczne” – miny podczas oficjalnych uroczystości. Wówczas wywołało to niemałą burzę, choć wielu komentatorów podkreślało, że dzieci, zwłaszcza w tak młodym wieku, nie powinny być oceniane w kategoriach występów publicznych.

Kamery zarejestrowały moment, który błyskawicznie obiegł internet. Podczas oficjalnego spotkania byłej i nowej pary prezydenckiej, Andrzej Duda w szarmancki sposób powitał Martę Nawrocką, całując ją w dłoń. Ten sam gest skierował w stronę Kasi Nawrockiej, czym wywołał niemałe poruszenie.

POLECAMY: Piotr Mróz, Monika Goździalska i Karolina Pisarek w drugiej edycji „Good Luck Guys” – poznaj wszystkich uczestników i datę premiery

Rodzina Karola Nawrockiego podczas uroczystości

Kasia Nawrocka, ubrana w prostą, białą sukienkę, natychmiast została uznana za jedno z najlepiej prezentujących się osób tego dnia. Obserwatorzy porównywali ją nawet do prezydenckich córek z zagranicznych rodzin – pełna klasy, ale bez sztucznego zadęcia. Jej stylizacja szybko znalazła się na tapecie portali modowych.

Zachowanie Andrzeja Dudy zostało ocenione jako „państwowe i godne”. Ustępujący prezydent nie tylko symbolicznie oddał władzę, ale też z dużą klasą i kulturą podkreślił ciągłość urzędu. Powitanie córki następcy było tego wymownym gestem – pokazującym, że nowy rozdział nie musi oznaczać politycznej wojny.

Nowy prezydent nie był sam – u jego boku stanęli również jego synowie, którzy także przyciągnęli uwagę mediów. Młodzi mężczyźni w eleganckich garniturach towarzyszyli ojcu zarówno w Sejmie, jak i podczas przejścia na Krakowskim Przedmieściu. Rodzina Nawrockich zaprezentowała się jako zgrany, spójny zespół.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Mela Koteluk przekazała radosną nowinę! Internet zalały wzruszające komentarze gwiazd i fanów

Oglądaliście dzisiejsze wydarzenia polityczne? Dajcie znać w komentarzu pod artykułem!

Marta Nawrocka i Andrzej Duda (fot. screen YouTube Polsat News)
Kasia Nawrocka i Andrzej Duda (fot. screen YouTube Polsat News)
Andrzej Duda i Karol Nawrocki (fot. screen YouTube Polsat News)

Autor: SJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kontynuuj czytanie

showbiz

Piotr Mróz, Monika Goździalska i Karolina Pisarek w drugiej edycji „Good Luck Guys” – poznaj wszystkich uczestników i datę premiery

Opublikowano

w dniu

przez

Powracają bardziej zdeterminowani, wystylizowani i kompletnie nieprzygotowani. Druga edycja “Good Luck Guys” zderzy 12 znanych twarzy ze światem, w którym nie ma klimatyzacji, lusterka, cateringu i menadżera od kryzysów wizerunkowych. Tym razem to nie liczba lajków decyduje o przetrwaniu, lecz odporność psychiczna, fizyczna i siła woli. Poznaj skład nowej edycji hitowego show!

Format „Good Luck Guys”, który w zeszłym roku rozgrzał internet do czerwoności, powraca z nową obsadą, większą dawką emocji i jeszcze trudniejszymi warunkami. W pierwszym sezonie widzowie mogli podziwiać dramaty, konflikty i niespodziewane przemiany z udziałem takich postaci jak Michał Koterski, Caroline Derpienski, Kubańczyk czy Sylwia Szostak. Ich udział pokazał, że nawet najbardziej pewne siebie gwiazdy mogą się złamać, gdy zostaną pozbawione wygód, jedzenia i kontaktu z rzeczywistością. Teraz do Tajlandii rusza nowa dwunastka – głodna zwycięstwa, ale zupełnie nieświadoma tego, co ją czeka.

Tegoroczni uczestnicy programu zostaną porzuceni na odludnym, tropikalnym wybrzeżu Tajlandii, gdzie od samego początku zmierzą się z bezlitosnym upałem, brakiem jedzenia i wyczerpującymi zadaniami. Nie będzie luksusowych willi ani personalnych asystentów – zamiast tego czeka ich spanie pod chmurką, głód, odwodnienie, komary i próba charakteru, której nie przejdzie każdy. Choć program przypomina znane formaty survivalowe, to jego siła leży w kontraście – zamiast zawodowych sportowców czy byłych żołnierzy, Prime Video wysyła w dzicz znane twarze z TikToka, Instagrama i ekranów telewizorów.

W nowym sezonie program zaskoczy widzów wyjątkowo zróżnicowaną grupą uczestników. Wśród nich znajdą się m.in. Karolina Pisarek – supermodelka i ikona światowej mody, której twarz zdobiła okładki prestiżowych magazynów oraz Mariusz „Dżaga” Ząbkowski – znany performer i jedna z najbarwniejszych postaci polskiej sceny drag queen, łączący intensywne treningi sportowe z wieczornym show. To właśnie różnorodność ich temperamentów i podejścia do życia może wzbudzić wiele emocji i niespodziewanych sytuacji podczas rywalizacji.

Innym wymiarem tej edycji jest obecność uczestników, którzy otwarcie mówią o duchowości i pracy nad sobą. Tamara González Perea, niegdyś blogerka modowa znana jako Macademian Girl, a także prowadząca program „Pytanie na śniadanie”, dziś skupia się na prowadzeniu kobiecych kręgów i warsztatów rozwoju duchowego. Jej holistyczne podejście do życia może stać się jej największym atutem – albo… kompletnym zaskoczeniem w ekstremalnych warunkach programu. Podobnie jak Piotr Mróz, aktor znany z serialu „Gliniarze” i zwycięzca „Tańca z Gwiazdami”, który nie boi się publicznie mówić o wartościach, wierze i samorozwoju. Dla nich udział w programie będzie testem nie tylko fizycznym, lecz także duchowym.

POLECAMY: Mela Koteluk przekazała radosną nowinę! Internet zalały wzruszające komentarze gwiazd i fanów

Kto jeszcze wystąpi w programie?

Do rywalizacji dołącza też młoda krew, która ukształtowała się w czasach social mediów. Paulina Hornik, była członkini Natsu World, przyciąga uwagę setek tysięcy widzów swoimi materiałami beauty i lifestyle’owymi. Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz, którego na TikToku śledzi ponad 1,5 mln osób, znany jest z humoru, autentyczności i pozytywnej energii. Cezary „Czaro” Nykiel, były członek Team X i raper, coraz odważniej mówi o wierze i duchowości, co może stać się ważnym elementem jego narracji w programie. Ale internetowa sława nie pomoże im w rozprawieniu się z głodem i zmęczeniem.

Obok celebrytów, którzy są przyzwyczajeni do błysku fleszy i kamer, w programie pojawią się również internetowe gwiazdy, takie jak Jakub Cheer, określany mianem „polskiego Jeffree Star”. Jego odważne makijaże i wyrazisty styl wywołują zarówno zachwyt, jak i kontrowersje. Jak poradzi sobie w surowych warunkach, gdzie brak dostępu do kosmetyków czy prądu to norma? Z kolei Nadia Długosz, współtwórczyni popularnego kanału Beksy, znana jest z tworzenia świadomych treści edukacyjnych i lifestyle’owych. Jej spokojne podejście i zaangażowanie społeczne mogą uczynić ją głosem rozsądku. ale presja i napięcia mogą też sprawić, że straci kontrolę nad sytuacją.

Do grona uczestników dołącza także Damian Glinka, dziennikarz i reporter znany z ciętego języka oraz bezkompromisowych wywiadów na łamach popularnego portalu plotkarskiego. Teraz sam stanie po drugiej stronie – nie jako komentator, lecz bohater historii. Osobno w programie pojawi się również Paweł „Czadoman” Dudek, niekwestionowana gwiazda disco polo, której przebój „Ruda tańczy jak szalona” zna praktycznie każdy Polak. Czy jego pogodny temperament przetrwa brak wygód, jedzenia i kontaktu z fanami?

POLECAMY: Wulgarny atak Kaczyńskiego na dziennikarza TVN24! Burzliwe sceny po zaprzysiężeniu prezydenta Nawrockiego – zobacz, co się stało

Kiedy premiera programu na Prime Video?

Uczestnicy zostali dobrani w sześcioosobowe pary i to właśnie od współpracy lub jej braku zależy ich los. Ten format nie wybacza indywidualizmu – przetrwać można tylko razem. Pary będą musiały nie tylko pokonywać fizyczne przeszkody, ale również przetrwać emocjonalne napięcia, różnice charakterów i wartości. Spryt, lojalność i odporność psychiczna będą miały tu większe znaczenie niż liczba obserwujących na Instagramie.

Stawką w programie nie jest luksusowy kontrakt czy osobisty sukces. Zwycięska para przekaże 100 tysięcy złotych na wybrany przez siebie cel charytatywny. To ważny element tego formatu – pokazanie, że show-biznes może robić coś dobrego. Pytanie tylko, czy uczestnicy zachowają moralny kompas, kiedy pojawi się pokusa gry nieczystymi metodami?

Good Luck Guys 2 zadebiutuje na Prime Video 5 września – wtedy widzowie otrzymają od razu trzy pierwsze odcinki. Kolejne będą publikowane co tydzień, aż do finału 10 października. Za produkcję odpowiada Endemol Shine Polska, część międzynarodowej grupy Banijay, a gospodarzem pozostaje charyzmatyczny QCZAJ, którego bezkompromisowe podejście do emocji i motywacji idealnie wpisuje się w ton tego formatu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Klaudia El Dursi urodziła i pokazuje brzuch! Zaskakujące słowa o swoim ciele po trzecim porodzie

Będziesz oglądać nową edycję? Daj znać na naszych social mediach!

Karolina Pisarek
Czadoman
Piotr Mróz
Monika Goździalska
Cezary „Czaro” Nykiel
Damian Glinka
Jakub Cheer
Mariusz „Dżaga” Ząbkowski
Mikołaj „Tyszka” Tyszkiewicz
Nadia Długosz
Paulina Hornik
QCZAJ
Tamara González Perea
Zdjęcie grupowe uczestników “Good Luck Guys 2”

źródło/fot – informacja prasowa Prime Video

Autor: SJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2019 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością