Śledź nas

news

Michalina Sosna żegna przyjaciela – piękne wspomnienia o Pawle Królikowskim

Opublikowano

w dniu

Michalina Sosna była wstrząśnięta wiadomością o śmierci Pawła Królikowskiego.

W wieku 58 lat odszedł Paweł Królikowski, popularny aktor, który stworzył wiele niezapomnianych ról filmowych i telewizyjnych. Mężczyzna przegrał walkę z chorobą immunologiczną i osierocił pięcioro dzieci. Michalina Sosna, która znała go z planu programu “Twoja Twarz Brzmi Znajomo” była wstrząśnięta tą smutną wiadomością. 

HOT NEWS- Wielbicielka Andrzeja Dudy nie daje za wygraną – twiedzi, że miała bliskie kontakty z Prezydentem

Aktorka zdradziła nam, że tego dnia była bardzo zabiegana, a wiadomość o śmierci przyjaciela skłoniła ją do głębszej refleksji:

Warto się w życiu zatrzymać, pomyśleć, dostrzec tego drugiego człowieka

Michalina wspomina go bardzo dobrze z planu programu, gdzie nawet o 7 rano dawał jej wiele motywacji i energii. Zawsze ją tulił i witał słowami “moja piękna”. Według niej Paweł Królikowski był bardzo ciepłym, sympatycznym, wspierającym człowiekiem. Nadal nie może uwierzyć, że aktora nie ma już wśród nas. 

Jak wspierała go w chorobie? Odpowiedź w wideo!

ZOBACZ RÓWNIEŻ- Wzruszona Szapołowska o śmierci Pawła Królikowskiego: Smutny to jest dzień, kiedy artysta umiera

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Bracie mój …..

A post shared by Rafał Królikowski (@rafkrolikowski) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Pawku, najlepsza podroży mojego życia ?w kontakcie❤️

A post shared by Małgorzatakrólikowska (@malgorzata_ok) on

fot. AKPA

 fot. AKPA

 fot. AKPA

AW

news

Maja Hyży OSTRO o LUNIE na Eurowizji 2024 – Justyna Steczkowska powinna jechać?

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Cleo szczerze o Mishell Siwak, Nataszy Urbańskiej w roli JURORA oraz powrocie Dawida Kwiatkowskiego do The Voice Kids

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Odkryj Sekrety SENSUM MARE: Sposób na Promienną Skórę i Ochronę Przed Słońcem!

Opublikowano

w dniu

przez

 Twoja Skóra Gototowa na Lata 

Pielęgnacja skóry ma wiele korzyści, na co dzień zazwyczaj myślimy tylko o aspektach natury estetycznej, ale warto pamiętać również o tych prozdrowotnych. Marka SENSUM MARE wie, jak bardzo ważna jest samoświadomość i ochrona skóry przed promieniowaniem UV, dlatego podjęła się niezwykle ważnej akcji edukacyjnej. 

Polska marka kosmetyczna SENSUM MARE nie tylko dba o pielęgnację oraz ochronę skóry swoich klientów tworząc skuteczne kosmetyki, ale także angażuje się w sprawy istotne społecznie. Dlatego podjęła kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa w zakresie profilaktyki nowotworów skóry oraz konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok, niezależnie od pogody. 

W Polsce nowotwory, w tym nowotwory skóry, stanowią nadal bardzo poważny problem. W 2020 r. według danych Krajowego Rejestru Nowotworów na czerniaka zachorowało 3300 osób, a u około 10800 osób zdiagnozowano inne nowotwory złośliwe skóry, takie jak: rak podstawnokomórkowy i kolczystokomórkowy. 

Marka SENSUM MARE buduje świadomość klientów w zakresie ochrony przed promieniowaniem UV i przychodzi z dwiema świetnymi propozycjami: 

  • ALGODROPS – innowacyjna lekka emulsja przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, która daje efekt lekkiego rozświetlenia. 
  • ALGODROPS SATIN – Innowacyjna kremowa emulsja ochronna przeciw fotostarzeniu o satynowym wykończeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, o formule kremowej emulsji i satynowym wykończeniu. 

Innowacyjne składniki, takie jak kompleks ELIX-IRTM oraz SAKADIKIUMTM w połączeniu z fotostabilnymi filtrami organicznymi chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego UVA i UVB, niebieskim światłem, promieniami podczerwonymi i miejskimi zanieczyszczeniami. Kosmetyki tworzone są w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opierają się w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia markę̨ na rynku – mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel marki. 

Dla marki kluczowe było rozpoczęcie kampanii edukacyjnej, dzięki której można nagłośnić problem profilaktyki chorób skóry i wpłynąć tym samym pozytywnie na kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych społeczeństwa. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że nowotwory skóry to w Polsce bardzo poważny problem. Jednocześnie stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i oczywiście reaplikacja – może znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania. 

Odpowiedzialność za otaczający nas świat, dbanie o zdrowie naszych klientek i klientów – to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim nasza potrzeba, jako osób tworzących odpowiedzialną firmę – dodaje Maciej Tęsiorowski. 

W ramach kampanii „Twoja Skóra Gotowa na Lata” SENSUM MARE przekazuje 5% zysku od sprzedaży produktu ALGODROPS SATIN dostępnego na sensummare.pl na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki SARCOMA. Kampania edukacyjna oraz akcja przekazywania części zysku ze sprzedaży została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez klientów marki, influencerów, jak i media. 

Kontynuuj czytanie

news

Stefano Terrazzino szczerze o “sympatycznej” Dagmarze Kaźmierskiej w “Tańcu z Gwiazdami”

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2019 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością