Śledź nas

news

Paul Mitchell – ekologiczne kosmetyki

Opublikowano

w dniu

Świadomość – to słowo, które coraz częściej pada z naszych ust oraz z ust całego świata. Nie bez powodu, ponieważ zmiany klimatyczne postępują w zatrważającym tempie, a ilość generowanych przez ludzkość odpadów sprawia, że w przyszłości nie będzie już miejsca do życia dla nas oraz zwierząt. Na szczęście dzięki świadomości firm oraz klientów, coraz częściej pojawiają się nowoczesne, ekologiczne rozwiązania, które w znaczący sposób przyczyniają się do tak bardzo nam potrzebnych pozytywnych zmian.

John Paul Mitchell Systems to rodzinna firma z niezwykłą historią. Założona w 1980 roku przez dwóch amerykańskich przyjaciół, którzy zajmowali się wówczas fryzjerstwem. John Paul DeJoria i Paul Mitchell zauważyli w swojej branży braki, które postanowili wypełnić, tworząc nietestowane na zwierzętach kosmetyki do włosów. Ekologiczne kosmetyki w połączeniu z niesamowitą jakością stały się rozwiązaniem dla osób, które chciały pożegnać zniszczone włosy bez wykorzystywania przy tym bezbronnych zwierząt.

Trudne początki

Obecnie marka Paul Mitchell jest znana na całym świecie, ale początki wcale nie należały do najłatwiejszych. Przede wszystkim ekologiczne kosmetyki, które nie były testowane na zwierzętach w tamtym czasach, wzbudzały kontrowersję. Konsumenci mieli zakorzenione w umysłach informacje, że produkty, które były sprawdzane na żywych istotach, są bezpieczniejsze dla nich samych, a tym samym „lepsze”. Kolejną trudnością były pieniądze. Paul Mitchell i John Paul DeJoria stworzyli swoją firmę z zawrotną sumą w wysokości 700 $. Wpadli na kreatywny pomysł – korzystając z automatycznej sekretarki i skrzynki pocztowej stworzyli swoje biuro.

Pierwszymi kosmetykami marki Paul Mitchell, które trafiły na rynek fryzjerski były Shampoo One®, Shampoo Two® i The Conditioner™. Z racji niskiego budżetu wszystkie produkty były w czarno-białych opakowaniach, co ostatecznie stało się wizytówką firmy.

Produkty, które naprawią zniszczone włosy

Paul Mitchell to przede wszystkim świetnej jakości kosmetyki do pielęgnacji, stylizacji, a także koloryzacji włosów. Nawet w koloryzacji marka nie korzysta z produktów od zwierzęcych, dzięki czemu może szczycić się wegańską koloryzacją, co jest wyróżnieniem na rynku kosmetycznym.

Zgodnie z filozofią marki jest ona dla wszystkich, ponieważ posiada produkty tak naprawdę dla każdego rodzaju włosów. Cienkie, grube, kręcone, proste, suche lub zniszczone włosy znajdą swój ratunek, poprzez odpowiednie dobranie kosmetyku.

Dodatkowo w ofercie są specjalne serie, które zamienią suche włosy w zdrowe, długie pasma, wykorzystując wyjątkowe składniki, jak: Marula Oil czy Awapuhi Wild Ginger.

Niektóre serie mają szczególną misję, np.: Tea Tree, gdzie za każdą sprzedaną butelkę szamponu Tea Tree Special sadzone jest jedno drzewo lub seria Neon, która wspiera organizacje przeciwdziałające znęcaniu się nad innymi.

Z doświadczenia, jakości, i profesjonalizmu marki Paul Mitchell korzystają dzisiaj salony fryzjerskie na całym świecie.

Czyste piękno

            W 2020 roku swoją premierę miała najnowsza seria od Paul Mitchell – Clean Beauty. Nazwa nie jest przypadkowa, ponieważ „czyste piękno” niesie ze sobą o wiele więcej, niż najlepsze naturalne kosmetyki, czy walkę o zdrowe, długie włosy. Clean Beauty jest serią, która od, A do Z powstała z miłości do natury.

Organiczne składniki botaniczne wykorzystane w tych produktach, rosną na biodynamicznej, włoskiej farmie Paul Mitchell.

Ekologiczne opakowania Clean Beauty są na bazie biologicznej, które w 90% pochodzą z brazylijskiej trzciny cukrowej i w 100% nadają się do recyklingu. Uprawa trzciny cukrowej, którą wykorzystuje się w bio-plastikach kompensuje dwutlenek węgla oraz gaz cieplarniany, który jest szkodliwy dla planety i jest główną przyczyną globalnego ocieplenia. W przeciwieństwie do tradycyjnego plastiku na bazie ropy naftowej, bio-plastik eliminuje więcej węgla niż emituje, co czyni go rozwiązaniem o ujemnym śladzie węglowym.

Ekologiczne kosmetyki Clean Beauty składają się z czterech serii:

  1. Everyday – zawiera olej arganowy i aloes w trosce o zdrowe i długie włosy.
  2. Hydrate – przekształca suche włosy w jedwabiście gładkie i pełne blasku.
  3. Smooth – wygładza puszące się pasma.
  4. Rapair – rekonstruuje farbowane i zniszczone włosy.

Zielona przyszłość

            Paul Mitchell stale się rozwija i cały czas przychodzi z kolejnymi innowacjami, które ulepszają jakość produktów, jak i proces ich tworzenia. Do 2025 roku firma zobowiązała się też zastąpić opakowania na takie, które pozyskiwane są z recyklingu (PCR). Zrezygnowała również z plastikowych toreb. Wszystkie te działania sprawiają, że marka Paul Mitchell posiada ekologiczne kosmetyki i przyczynia się do zielonej przyszłości naszej planety.

Kliknij, aby skomentować

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

news

Adrianna Borek PRZYKRO o werdykcie – odpadła Magda Narożna i Ola Filipek z “Tańca z Gwiazdami”

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Maria Jeleniewska szczerze o PRZEŚLADOWANIU w szkole przez rówieśników i… nauczycieli. Teraz CIŚNIE Jacka Jeschke w “Tańcu z Gwiazdami”

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

TYLKO U NAS! Ola Filipek i Wojtek Kucina ODPALI z “Tańca z Gwiazdami”. Zdradzamy co będą robić po programie – nowa PARA prowadząca w “Halo tu Polsat”?

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Magda Narożna smutna – ODPADŁA niesłusznie? Zdradzają plany po “Tańcu z Gwiazdami” – będziecie zaskoczeni

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2019 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością