Śledź nas

news

SENSUM MARE przedstawia nową identyfikację wizualną

Opublikowano

w dniu

 Po 6 latach działalności na rynku beauty, SENSUM MARE wprowadziło unowocześnioną identyfikację wizualną. Marka kosmetyczna wychodzi naprzeciw obecnym trendom w designie oraz wciąż zmieniającym się wymaganiom Klientów. Odświeżony logotyp czy nowe projekty opakowań kultowych kosmetyków – to tylko początek rebrandingu zaplanowanego na najbliższy rok. 

Nowa identyfikacja wizualna SENSUM MARE 

SENSUM MARE zaprezentowało nową identyfikację wizualną już w zeszłym roku przy okazji launchu serum z peptydami i ceramidami z linii ALGOPRO. Również maska pod oczy oraz krem do rąk, które premierę miały w listopadzie 2023 zaprojektowane zostały w nowym designie. Styczeń nowego roku przyniósł odświeżoną wersję serum z witaminą C. Wszystkie zmiany podyktowane są wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu oraz nowymi potrzebami Klientów. SENSUM MARE już teraz jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek kosmetycznych na polskim rynku. Rebranding ma nie tylko umocnić tę pozycję, ale również stać się punktem wyjścia do realizacji dalszych celów strategicznych firmy. 

Od samego początku powstania SENSUM MARE chcieliśmy, aby nasza identyfikacja wizualna była nowoczesna, premium i zgodna z najnowszymi trendami. W 2023 roku zdecydowaliśmy się na rebranding przy okazji premier nowości. Rebranding jest ewolucją nie rewolucją, 

choć niektóre linie produktowe rzeczywiście dostaną całkowicie nowy wygląd. Idziemy z duchem czasu i wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych Klientów. Odświeżony logotyp i jego pogrubione, nowoczesne fonty nawiązują do coraz silniejszej pozycji marki na rynku jak również podążania i kreowania rynkowych trendów – mówi Maciej Tęsiorowski, współzałożyciel marki SENSUM MARE. 

Jak dodaje Łukasz Kołodziejek, drugi współzałożyciel marki: 

W ostatnim czasie zaprezentowaliśmy nowe opakowanie naszego kultowego już produktu serum ALGOPRO C. Zgodnie z nową identyfikacją wizualną zaprojektowane zostały również ostatnie premierowe produkty – serum ALGOPRO PEPTYDY, serum ALGOPRO CERAMIDY, maska pod oczy ALGOMASK oraz krem do rąk ALGOBODY. To pierwszy rebranding od momentu założenia marki. Niespodzianką dla naszych Klientów będzie to, że w tym roku zaprezentujemy kolejne, odmienione opakowania kosmetyków. To dla nas kluczowa kwestia do realizacji celów strategicznych firmy. Rebranding będzie dotyczył wszystkich naszych produktów i będzie sukcesywnie realizowany przez cały 2024 rok. 

SENSUM MARE to polska marka kosmetyków naturalnych tworzonych w duchu clean beauty założona w 2017 r. przez Macieja Tęsiorowskiego i Łukasza Kołodziejka. Jako pierwsza, polska, naturalna marka swoje DNA zbudowała w oparciu o wyjątkowe składniki pochodzenia morskiego i oceanicznego. Z czasem portfolio marki poszerzyło się o linię kremów BB, linię do ciała, kultowe SPF’y czy profesjonalną linię ALGOPRO. Dziś SENSUM MARE to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm kosmetycznych na polskim rynku oraz niekwestionowany love brand tysięcy kobiet. Produkty marki stanowią naturalny wybór w codziennej pielęgnacji kobiet, które oczekują od kosmetyków wysokiej jakości naturalnych składników aktywnych, zaawansowanych receptur i przede wszystkim skutecznego, widocznego działania. 

Kliknij, aby skomentować

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

moda

151 mln FRIZA? Jan Dąbrowski i Sylwia Przybysz o zarobkach INFLUencerów i rodzicielstwie

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Ada Fijał OSTRO o debacie aborcyjnej i referendum – jest STOMATOLOGIEM

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Ola Szwed SZYŁA po NOCACH kreacje na finał TTBZ? Koleżanki ze ścianek już zamawiają!

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

SZOK! Dawid Ogrodnik po “Pie.. Mickiewicz” o dobrych i złych NAUCZYCIELACH

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2019 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością