Śledź nas

news

TVN kłamie? Przemek Saleta zdradza kulisy jego udziału w “Azja Express”!

Opublikowano

w dniu

Nowe show TVN “Azja Express” od samego początku wzbudza ogromne emocje. Na początku tylko za sprawą pary tego programu, czyli Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana. Jednak teraz na prowadzenie w medialnym dyskursie wybija się Przemek Saleta, który wczoraj odpadł z programu. Sportowiec mówi, jak było naprawdę!

Polecamy: „Azja Express” – zobaczcie 3 – minutową zapowiedź programu. Będzie się działo!

W show wzięli udział między innymi Hanna Lis, Łukasz Jemioł, Iza Miko, Leszek Stanek, Pascal Brodnicki. Mogłoby się wydawać, że takie nazwiska zagwarantują wysoką jakość tej produkcji. Jak się okazuje, niekoniecznie. Wczoraj z programem pożegnał się Przemek Saleta, który zabrał głos w sprawie i stwierdził, że program nie jest montowany zgodnie z prawdą.

Co się stało i dlaczego sportowiec nie wziął do serca słów Gosi “Nie mów do mnie teraz!”?

Obejrzałem przed chwilą drugi odcinek Azja Ekspres i szczerze mówiąc mam mieszane uczucia. Udział w programie był super przygodą i zabawą, w dużej mierze dlatego, że byliśmy w nim krótko? Zdaję sobie oczywiście sprawę, że telewizja nie na żywo nie zawsze oddaje rzeczywistość i dlatego dwie sprawy chciałbym Wam wytłumaczyć i wyprostować.
1. rzeczywiście wsiedliśmy do tego samego samochodu (zresztą nie my jedyni). Ale zrobiliśmy to bo on zwyczajnie nie odjechał. A nie odjechał bo smsa dostaliśmy siedząc w samochodzie na parkingu, a kierowca nie przejeżdżał tylko tam stał, gdyż miał przy drodze stoisko z napojami. I zwyczajnie nie miał gdzie pojechać dalej?
2. na metę dotarliśmy nie na 7 lecz na 6 miejscu i wbrew temu co mówił lektor, zrzucono nas o dwa miejsca a nie o jedno
Oczywiście nie mam o te przekłamania pretensji bo najważniejsze jest to co przeżyliśmy, zobaczyli i się pośmiali, ale prawda jest taka, że w telewizji najważniejszy jest montaż?
Pozdrawiam

Zobacz też: Karolina Korwin Piotrowska o „Azji Express”: Fajnie pokazane jednak spore oderwanie tych ludzi od realu

fot. screen z Facebook

Bądź na bieżąco z show-biznesem i muzyką. Polub nas na Facebooku!

news

Maja Hyży OSTRO o LUNIE na Eurowizji 2024 – Justyna Steczkowska powinna jechać?

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Cleo szczerze o Mishell Siwak, Nataszy Urbańskiej w roli JURORA oraz powrocie Dawida Kwiatkowskiego do The Voice Kids

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Odkryj Sekrety SENSUM MARE: Sposób na Promienną Skórę i Ochronę Przed Słońcem!

Opublikowano

w dniu

przez

 Twoja Skóra Gototowa na Lata 

Pielęgnacja skóry ma wiele korzyści, na co dzień zazwyczaj myślimy tylko o aspektach natury estetycznej, ale warto pamiętać również o tych prozdrowotnych. Marka SENSUM MARE wie, jak bardzo ważna jest samoświadomość i ochrona skóry przed promieniowaniem UV, dlatego podjęła się niezwykle ważnej akcji edukacyjnej. 

Polska marka kosmetyczna SENSUM MARE nie tylko dba o pielęgnację oraz ochronę skóry swoich klientów tworząc skuteczne kosmetyki, ale także angażuje się w sprawy istotne społecznie. Dlatego podjęła kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa w zakresie profilaktyki nowotworów skóry oraz konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok, niezależnie od pogody. 

W Polsce nowotwory, w tym nowotwory skóry, stanowią nadal bardzo poważny problem. W 2020 r. według danych Krajowego Rejestru Nowotworów na czerniaka zachorowało 3300 osób, a u około 10800 osób zdiagnozowano inne nowotwory złośliwe skóry, takie jak: rak podstawnokomórkowy i kolczystokomórkowy. 

Marka SENSUM MARE buduje świadomość klientów w zakresie ochrony przed promieniowaniem UV i przychodzi z dwiema świetnymi propozycjami: 

  • ALGODROPS – innowacyjna lekka emulsja przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, która daje efekt lekkiego rozświetlenia. 
  • ALGODROPS SATIN – Innowacyjna kremowa emulsja ochronna przeciw fotostarzeniu o satynowym wykończeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, o formule kremowej emulsji i satynowym wykończeniu. 

Innowacyjne składniki, takie jak kompleks ELIX-IRTM oraz SAKADIKIUMTM w połączeniu z fotostabilnymi filtrami organicznymi chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego UVA i UVB, niebieskim światłem, promieniami podczerwonymi i miejskimi zanieczyszczeniami. Kosmetyki tworzone są w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opierają się w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia markę̨ na rynku – mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel marki. 

Dla marki kluczowe było rozpoczęcie kampanii edukacyjnej, dzięki której można nagłośnić problem profilaktyki chorób skóry i wpłynąć tym samym pozytywnie na kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych społeczeństwa. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że nowotwory skóry to w Polsce bardzo poważny problem. Jednocześnie stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i oczywiście reaplikacja – może znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania. 

Odpowiedzialność za otaczający nas świat, dbanie o zdrowie naszych klientek i klientów – to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim nasza potrzeba, jako osób tworzących odpowiedzialną firmę – dodaje Maciej Tęsiorowski. 

W ramach kampanii „Twoja Skóra Gotowa na Lata” SENSUM MARE przekazuje 5% zysku od sprzedaży produktu ALGODROPS SATIN dostępnego na sensummare.pl na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki SARCOMA. Kampania edukacyjna oraz akcja przekazywania części zysku ze sprzedaży została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez klientów marki, influencerów, jak i media. 

Kontynuuj czytanie

news

Stefano Terrazzino szczerze o “sympatycznej” Dagmarze Kaźmierskiej w “Tańcu z Gwiazdami”

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2019 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością