Śledź nas

news

Agata Steczkowska oraz Marysia Markiewicz ambasadorami jesiennej kolekcji marki obuwniczej – mamy zdjęcia!

Opublikowano

w dniu

Miejski styl  to synonim wygody, okraszonej  wyrazistymi detalami. Pozwala nam, ubrać się komfortowo, ale pozwala na podkreślenie swojej indywidualności poprzez dodatki. Jednym z najważniejszych dodatków są właśnie buty – kluczowy element  w miejskim look’u.

Miasto jest w ciągłym ruchu – uosobienie zmian, ale i innowacyjności. Taka właśnie jest nowa kolekcja Nessi przygotowana na nowy sezon jesień – zima 2016/2017. Nazwa nowej kolekcji  „Miejskie sytuacje” od razu sugeruje nam, komfort i funkcjonalność. Połączenie wygody z przyciągającymi wzrok akcentami,  inspirowanymi  wielkomiejskim stylem życia. Propozycja marki jest skierowana do bardzo szerokiego grona odbiorców – od córki do mamy.

Ambasadorkami jesiennej kolekcji zostały Agata Steczkowska, pianistka, dyrygentka, prezes fundacji oraz Marysia Markiewicz, zdolna młoda wokalistka, finalistka Must Be The Music oraz zwyciężczyni konkursu Univer Song na Teneryfie.

Sesja wizerunkowa, promująca jesienną kolekcje powstawała na warszawskich ulicach, pozostając w konwencji nawiązującej do samej nazwy kolekcji.  Stylizacje stworzył Jarek Szado, a partnerami sesji były znane i lubiane marki Gawor, Caroline Abram/Optic Collet, Modern Silver, Glazel Visage i Lorus. Płaszcze, tuniki i zimowe sukienki pojawią się w towarzystwie wybornych dodatków, których nie może zabraknąć w żadnej „miejskiej sytuacji” : torebki Gawor Collection, biżuteria Modern Silver, okulary Caroline Abram/ Optic Collet, zegarków Lorus. Kosmetyki do sesji zapewniła marka Glazel Visage.

Modele, które pojawiają się w nowej kolekcji są inspirowane modą uliczną największych metropolii, męską szafą oraz kobiecą elegancją. Każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie, gdyż marka zadbała o modele dla różnych grup wiekowych, od młodzieżowych modeli po bardzo eleganckie. Nie zabraknie wygodnych mokasynów, oficerek, slippersów oraz kozaków na szpilce, muszkieterek, botków. Jak zawsze buty wykonane są z najlepszej jakości materiałów, z niezwykłą starannością dobieranych dodatków, ku uciesze coraz szerszej grupy Klientek. Wyróżnikiem marki Nessi  jest wysoka jakość, precyzja wykonania i dbałość o szczegóły.

news

Maja Hyży OSTRO o LUNIE na Eurowizji 2024 – Justyna Steczkowska powinna jechać?

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Cleo szczerze o Mishell Siwak, Nataszy Urbańskiej w roli JURORA oraz powrocie Dawida Kwiatkowskiego do The Voice Kids

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Odkryj Sekrety SENSUM MARE: Sposób na Promienną Skórę i Ochronę Przed Słońcem!

Opublikowano

w dniu

przez

 Twoja Skóra Gototowa na Lata 

Pielęgnacja skóry ma wiele korzyści, na co dzień zazwyczaj myślimy tylko o aspektach natury estetycznej, ale warto pamiętać również o tych prozdrowotnych. Marka SENSUM MARE wie, jak bardzo ważna jest samoświadomość i ochrona skóry przed promieniowaniem UV, dlatego podjęła się niezwykle ważnej akcji edukacyjnej. 

Polska marka kosmetyczna SENSUM MARE nie tylko dba o pielęgnację oraz ochronę skóry swoich klientów tworząc skuteczne kosmetyki, ale także angażuje się w sprawy istotne społecznie. Dlatego podjęła kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa w zakresie profilaktyki nowotworów skóry oraz konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok, niezależnie od pogody. 

W Polsce nowotwory, w tym nowotwory skóry, stanowią nadal bardzo poważny problem. W 2020 r. według danych Krajowego Rejestru Nowotworów na czerniaka zachorowało 3300 osób, a u około 10800 osób zdiagnozowano inne nowotwory złośliwe skóry, takie jak: rak podstawnokomórkowy i kolczystokomórkowy. 

Marka SENSUM MARE buduje świadomość klientów w zakresie ochrony przed promieniowaniem UV i przychodzi z dwiema świetnymi propozycjami: 

  • ALGODROPS – innowacyjna lekka emulsja przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, która daje efekt lekkiego rozświetlenia. 
  • ALGODROPS SATIN – Innowacyjna kremowa emulsja ochronna przeciw fotostarzeniu o satynowym wykończeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, o formule kremowej emulsji i satynowym wykończeniu. 

Innowacyjne składniki, takie jak kompleks ELIX-IRTM oraz SAKADIKIUMTM w połączeniu z fotostabilnymi filtrami organicznymi chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego UVA i UVB, niebieskim światłem, promieniami podczerwonymi i miejskimi zanieczyszczeniami. Kosmetyki tworzone są w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opierają się w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia markę̨ na rynku – mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel marki. 

Dla marki kluczowe było rozpoczęcie kampanii edukacyjnej, dzięki której można nagłośnić problem profilaktyki chorób skóry i wpłynąć tym samym pozytywnie na kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych społeczeństwa. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że nowotwory skóry to w Polsce bardzo poważny problem. Jednocześnie stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i oczywiście reaplikacja – może znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania. 

Odpowiedzialność za otaczający nas świat, dbanie o zdrowie naszych klientek i klientów – to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim nasza potrzeba, jako osób tworzących odpowiedzialną firmę – dodaje Maciej Tęsiorowski. 

W ramach kampanii „Twoja Skóra Gotowa na Lata” SENSUM MARE przekazuje 5% zysku od sprzedaży produktu ALGODROPS SATIN dostępnego na sensummare.pl na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki SARCOMA. Kampania edukacyjna oraz akcja przekazywania części zysku ze sprzedaży została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez klientów marki, influencerów, jak i media. 

Kontynuuj czytanie

news

Stefano Terrazzino szczerze o “sympatycznej” Dagmarze Kaźmierskiej w “Tańcu z Gwiazdami”

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2019 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością