Śledź nas

lifestyle

Boruc chwali się swoją żoną! Czy Sara nie ma nic przeciwko takim zdjęciom?

Artur Boruc i Sara Mannei niedawno wzięli ślub na greckiej wyspie. Widać, że są bardzo szczęśliwi!

Zakochani nieustanie pokazują innym swoje uczucie udostępniając wspólne zdjęcia na profilach społecznościowych. Piłkarz nieustanie podkreśla, że jest zachwycony urodą swojej pięknej żony. Wstawił nawet jej zdjęcie jak śpi.

Czyż nie jest piękna? Nawet kiedy śpi… Moja Miłość – Moje Życie. Mam nadzieję, że zdjęcie się jej spodoba – napisał Boruc.

Bylibyście zadowoleni, gdyby w sieci pojawiło się wasze zdjęcie podczas drzemki?

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

lifestyle

Gwiazdy pokazują piersi! Maff, Wieniawa, Gilon, … i Rak’n’Roll!

Fundacja Rak’n’Roll przez gwiazdy zachęca do badań profilaktycznych!

Rak’n’Roll, to fundacja założona przez Magdę Prokopowicz, która zmagała się z chorobą onkologiczną i teraz chce pomóc innym. Od października 2009 roku stara się zmienić myślenie Polek o chorobie nowotworowej, zachęca do regularnych badań i przede wszystkim uczy walczyć i cieszyć się życiem kobiety dotknięte chorobą.

Często piersi są tematem tabu. Kobiety boją się ze sobą o nich rozmawiać, wstydzą się siebie, a przede wszystkim nie chodzą na regularne badania. Fundacja wystartowała z kampanią “Coś do nich mam” i namawia do badań i dbania o swoje zdrowie, w sposób zachęcający.

Polecamy – Zaskakujące zdjęcie Kożuchowskiej! Fani jej nie poznali!

W ramach akcji promowany jest żel do USG piersi marki AVON – różne rodzaje w zależności od formy piersi. Może warto odpuścisz jeden odcinek ulubionego serialu lub wyjście do kina a wybrać się na badania?

Zrobiły to już gwiazdy: Jessica Mercedes, Julia Wieniawa, Julia Kuczyńska, Karolina Gilon, Małgorzata Rozenek-Majdan, Ola Hamkało, Zosia Ślotała, Joanna Jabłczyńska, Joanna Horodyńska, Daria Ładocha, Barbara Wrońska.

Zobacz również – Załęcka ocenia Kulig! Czy ma rację?

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Idealny żel do piersi? Tak! Oto i on. Znakomity do piersi dużych, stożkowatych, kwadratowych, nierównych, małych, obwisłych czy silikonowych. A ty jaki masz biust? Czy go lubisz? Mój kiedyś był dla mnie powodem do kompleksów. Mały, może za maly? Ok, a który jest w pełni idealny? Teraz wiem, ze nie ma to żadnego znaczenia. Żadnego wpływu na to kim jestem, jak kocham, czuje i jak wyglada moje życie. Moje piersi są moje, a najważniejsze są zdrowe! Żel, o którym mówię zadba o każdy rodzaj piersi i wystarczy użyć go raz w roku (link na story) #kampaniaspołeczna #CosDoNichMam #RaknRoll #DziewczynskaAkcja @fundacjaraknroll 💃🏼 Badajcie się!

Post udostępniony przez Julia Kuczynska (@maffashion_official)

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

No i w końcu !!! Już jest !! Moj ulubiony żel do piersi !! Idealnie dostosowany do moich własnych 💓 każda z nas je ma … i każda z nas coś do nich ma !! Nigdy nie są wystarczająco idealne – takie jakie byśmy chciały mieć !! Ale wystarczy je polubić , pokochać , zaakceptować ! A przede wszystkim zadbać o to , żeby były zdrowe !! Tak !! Bo to właśnie zdrowie jest ważniejsze od wyglądu !! Dziewczyny .. ja już swój mam !! Teraz czas na Was .. wbijajcie pod link w moim Bio i wybierajcie swój żel 💁🏼 wystarczy go użyć tylko raz w roku , żeby moc się cieszyć zdrowiem własnych piersi !! 🙌🏽 #cosDoNichMam #dziewczynskaAkcja #rakNRoll @fundacjaraknroll

Post udostępniony przez Karolina Gilon (@karolinagilonofficial)

fot. Screen Instagram.

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Już dziś po raz drugi startuje fantastyczny Festiwal Wódki i Zakąski!

W Warszawie zaczyna się w Banku Reduty Polskiej jedyny taki na świecie Festiwal Wódki i Zakąsek. 

W zeszłym roku Festiwal Wódki i Zakąski nie tylko przyciągnął tłumy chętnych i ciekawych tej dziedziny ludzi, ale także osoby z showbiznesu! Jak będzie i co czeka nas w tym roku? 

HOT NEWS –  Makłowicz, Sierodzki, Włodarczyk, Kopania na Festiwalu Wódki i Zakąsek – zobacz zdjęcia

Druga edycja Festiwalu Wódki i Zakąski odbędzie się w dniach 19-20 października w Reducie Banku Polskiego przy ul. Bielańskiej 10 w Warszawie. Impreza będzie otwarta dla odwiedzających w tych dniach w godzinach 12-22! 

W cenie biletu będzie można nie tylko skosztować kilkuset rodzajów wódek, nalewek i miodów, ale także zobaczyć pokazy mistrzów barmańskich, wziąć udział w warsztatach kulinarnych czy obejrzeć niecodzienną wystawę.

Wszystkie bilety są już wyprzedane. Dodatkowo pula będzie możliwa do zakupu na miejscu!

Największa w Polsce strefa degustacji kilkuset szlachetnych wódek, nalewek i miodów, show barmańskich mistrzów świata, targ zakąsek, warsztaty kulinarne, a nawet specjalna wystawa na 100-lecie niepodległości to wszystko rusza już dziś! Do tego kolacja mistrzów ze znanym dziennikarzem Bartoszem Węglarczykiem!

Oprócz trunków w specjalnie wydzielonej części odbędzie się Targ Zakąsek, w którym, będzie można spróbować specjałów przygotowanych na tą okoliczność przez szefów kuchni warszawskich restauracji: Elixir w Domu Wódki, Oberży pod Czerwonym Wieprzem i Folk Gospody. 

KONIECZNIE PRZECZYTAJ –  Będzie HIT? Rozenek jak Doda! Wyglądają jak siostry?

W ubiegłym roku festiwal odwiedziły takie gwiazdy jak:  Robert Makłowicz, Marek WłodarczykIvs Alter, Kamila Polak, Joanna Majstrak, Marek Kościkiewicz, Kasia Nova, Piotr Popiński, Rafał Collins, Marek Posłuszny, Miriam Shaded, oraz Tomasz Małek. 

Kto na Festiwal zawita w tym roku? Na pewno my! 

HOT NEWS –  Agnieszka Sienkiewicz o wojnach na Instagramie! Bierze w nich udział?

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Lucińska, Kopania, Jakuła, … na prezentacji strategii i produktów marki Remington

Marka Remington zaprezentowała swoją nową strategie i  produkty. W spotkaniu uczestniczyły gwiazdy z wydarzenie poprowadziła Dorota Michałowska.

W ramach nowej akcji spod hasłem #BądźSobąPoSwojemu marka Remington zaprezentowała nową linię produktów, które mają wspierać główną ideę kampanii. Spotkanie odbyło się w Restauracji „Bez Tytułu”, które poprowadziła Dorota Michałowska. Gwiazdy przyszły w specjalnych koszulkach z hasztagiem akcji.

Polecamy – Stylowy pokaz pod chmurami Doroty Goldpoint – zobacz stylizacje gwiazd!

W wydarzeniu uczestniczyli między innymi Anna Lucińska, Natalia Jakuła, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska, Łukasz Kędzior – Lukebook, Magdalena Antosiewicz, Katarzyna Hajduga, Maria Dejmek, Andżelika Kurowska oraz Lidia Kopania. Lidia identyfikując się z nowym hasłem marki pozowała w dresie i bez makijażu.

HOT NEWS: Bojarska – Ferenc ostro o mediach! Dlaczego ma do nich żal?

Marka Remington istnieje od ponad 80 lat i od początku funkcjonowania ma jeden cel – sprawiać, by dzięki przedmiotom użytkowym ludzie czuli się i wyglądali lepiej. Producent ma świadomość, że pewność siebie i poczucie własnej wartości bierze się z wewnętrznych przekonań na temat nas samych, dlatego „Bądź sobą po swojemu” to hasło, które ma nam pomóc w budowaniu nastawienia, że jesteśmy najfajniejsi kiedy po prostu jesteśmy sobą.

Prezentowana strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji.

Amerykańskie korzenie sprawiają, że nasza marka ma w sobie tyle pasji, pozytywnego nastawienia i aspiracji. Pomimo sędziwego wieku, jest wciąż młoda i zaskakuje. Nowy Jork słynie z tego, że każdy tam może czuć się sobą, bez względu na to jak wygląda, jakiej jest orientacji, czy co w życiu robi. Chcemy, by i u nas w Polsce ludzie zaczęli wierzyć, że w każdej jednostce jest indywidualność i właśnie bycie sobą jest teraz na czasie. Nudzą nas i męczą narzucone kanony piękna i stylu życia. Zachęcamy w kampanii komunikacyjnej oraz akcji CSR, aby otworzyć się na własną wyjątkowość – mówi Katarzyna Krauze, brand manager Remington.

W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, tak prężnie promowanych przez media producent zadecydował, że należy przypomnieć kobietom i mężczyznom, o tym, co tak naprawdę jest ważne i co ma wpływ na nich samych. Wszystkie te działania i inicjatywy wynikają z doświadczeń i potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, którym Remington uważnie się przygląda. Kampania „Bądź sobą po swojemu” to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem. Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trenerka mentalna i coach poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazowi rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości. Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią 2018 roku odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku.

W tym sezonie poza nową strategią Remington oferuje mnóstwo nowości m.in. serię produktów z linii Advanced Colour Protect chroniącej włosy po koloryzacji, serię golarek rotacyjnych i foliowych dla mężczyzn Ultimate oraz prawdziwą perełkę dla koneserów designu – golarkę Heritage w stylu Vintage.

Fot. Paweł Wodzyński/ Materiały Prasowe

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Produkty Higienix – marzenie o czystych wnętrzach w zasięgu Waszej ręki!

Gwiazdy w szczególności dbają o czystość swoich starannie wykończonych wnętrz. Zastanawiający pozostaje jednak fakt, jakie kosmetyki pielęgnacyjne pozostają ich najczęstszym wyborem? Postaw na Higienix!

Jeśli poszukujesz inspiracji w tym temacie, produkty Higienix z pewnością, sprostają Twoim wymaganiom. Ekologiczne środki marki internetowej, firmy Higienix sprawdziły się w wielu polskich domach i zyskały pokaźne grono zadowolonych użytkowniczek. Ostatnio te środki testowała sama Ola Ciupa! Przede wszystkim, zostały one stworzone z myślą o potrzebach i wymaganiach każdej Pani Domu, zapewniając tym samym, szeroki wybór preparatów czyszczących.

HOT NEWS –  Bojarska – Ferenc ostro o mediach! Dlaczego ma do nich żal?

Dlaczego warto zastosować je w swoich czterech ścianach? Aspektem przemawiającym za skorzystaniem z oferty sklepu internetowego jest biodegradowalność specyfików. Priorytetem działań marki pozostaje ułatwienie sprzątania domu w każdym metrażu w możliwie najmniej inwazyjny sposób, który mógłby stać się realnym zagrożeniem dla środowiska naturalnego i zdrowia konsumentów. Za sprawą posługiwania się tego rodzaju środkami otrzymujesz swoistą gwarancję pielęgnacji wnętrza na możliwie najwyższym poziomie. Czysta powierzchni w błyskawiczny i bezinwazyjny sposób, to priorytet działań substancji czyszczących marki Higienix.

HOT NEWS –  Przetakiewicz o Kler! Co wzbudza największe kontrowersje?

Oferta środków, które zyskały popularność także w najbardziej luksusowych miejscach, pozwalają na usunięcie osadów z tłuszczu i wszelkiego rodzaju zabrudzeń. Teraz zanieczyszczenia powstałe podczas gotowania, nie stanowią już najmniejszego problemu, a Ty masz pewność, że specyfiki zostały wykonane w oparciu o konwencjonalne i niezagrażających życiu specyfiki. Firma ma zaszczyt zaprezentować zainteresowanemu gronu odbiorców intrygujące sposoby na pielęgnację i konserwację ich przedmiotów użytkowych. Z potwierdzonych informacji wiemy, że gwiazdy polskiego show-biznesu są nimi zauroczone i polecają je swoim najbliższym oraz fanów chwaląc się ich użytkowaniem na wszelkiego rodzaju portalach społecznościowych. Korzystaliście już z preparatów najwyższej jakości marki Higienix? Jeśli tak, który z produktów dostępnych w ich szerokim asortymencie padł Waszym wyborem i co polecacie przetestować?

HOT NEWS –  Odważna kolekcja Jacob! Czy ta marka namiesza w sferze modowej?

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2018 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością przez Agencję BEOKAY.