Śledź nas

moda

Drugie życie kurtek? Sebastian Sagan spełnia marzenia gwiazd

Najczęściej wyrzucamy ubrania, gdy są zniszczone, za małe lub po prostu wyszły z mody. Niestety przez takie podejście w ostatnich 15 latach produkcja odzieży na świecie się podwoiła, co sprawiło, że firmy modowe zajęły drugie miejsce w niechlubnym rankingu największych trucicieli środowiska. Po drugiej stronie barykady są na szczęście rzemieślnicy i twórcy z pasją tacy jak Sebastian Sagan, którzy kreują najnowsze modowe trendy. Tworzą cuda dając ubraniom drugie, lepsze życie.

Pasja, kreatywność i chęć tworzenia pięknych ubrań – to cechy, które warunkują sukces w świecie mody. Dodając do nich pierwiastek odpowiedzialności za otaczający świat nadajemy branży fashion, ale i jej autorom ludzką twarz słusznie nazywaną społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Posiadającym wyżej wymienione cechy i jednym z szybko zyskujących na popularności młodych twórców mody jest Sebastian Sagan. Projektant tworzy pod marką Ssagan spersonalizowaną odzież z używanych ubrań – nadaje im nowy, a zarazem ponadczasowy charakter.
Szczególnie znane autorstwa Sebastiana są kurtki, które często możemy zobaczyć na gwiazdach z pierwszych stron gazet. Klientami jego marki SSagan są między innymi: Doda, Rafal Maślak, Marcin Mroczek, Joanna Jabłczyńska, Nick Sinkler, Edyta Herbuś, Baron, Michał Szczygieł, 4Dreamers, Bartek Jędrzejak, Alicja Szemplińska, Marzena Rogalska, Ania Karwan, … 

ZOBACZ RÓWNIEŻ – Doda, Kwiatkowski i Qczaj na cyberpunkowej prezentacji Cleo

Projektant tworzy każdą z kurtek nawet kilka dni dopieszczając każdy z detali. Zanim jednak przystąpi do pracy dobrze poznaje osobę zamawiającą, by stworzyć maksymalnie spersonalizowane cudo. Wymaga to empatii oraz zdolności wydobywania najbardziej wyrazistych cech osobowości przyszłego właściciela custom jacket.
Co ważne, nie ma dwóch jednakowych kurtek, tak jak nie ma dwóch jednakowych osób. To sposób myślenia projektantów be spoke. Jednak tym razem moda staje się dostępna dla każdego – wśród klientów Sebastiana są zarówno akrtyści, celebryci, jak również osoby, do których przemawia idologia less waste, a z drugiej strony mają potrzebę nosić ubrania, które będą odzwierciedlały ich charakter i osobowość.

Less waste na salonach

Autor wyjątkowych ubrań, w których możemy oglądać największe gwiazdy polskiej sceny podkreśla, że zależy mu na tym, by moda zyskała nieco inny wyraz. Konsumpcjonizm zajrzał wszędzie – ubrania kupowane i tworzone masowo wcale nie są lepsze jakościowo od tych znalezionych w second-handach. Projektantowi zależy, by zmienić postrzeganie używanych ubrań i szerzyć pogląd, który jednocześnie wpłynąłby na zmniejszenie ilości odpadów tekstylnych. Goszcząc w programach telewizyjnych, Sebastian podkreśla, że jego celem jest pokazanie ludziom, że z rzeczy pozornie zużytych i niemodnych, można wyczarować prawdziwe perły. Unikatowe projekty zyskują sobie sympatię osób, które cenią nietuzinkowe połączenia kolorów i materiałów.

Muzyka, przyroda i… kurtka

Inspiracje do tworzenia autor odzieżowych dzieł sztuki czerpie ze swojego otoczenia – rozmów z ludźmi, swoich doświadczeń oraz tego, co usłyszał lub zobaczył. Czasem pomysł przychodzi w trakcie tworzenia, pod wpływem zasłyszanej piosenki. To niezwykle złożony proces, którego zwieńczeniem jest gotowa kurtka – maksymalnie dopasowana do oczekiwań przyszłego właściciela, wyjątkowa w każdym calu.

POLECAMY – Ale jazda! Ela Romanowska o swoim nowym programie

Perfekcja i dbałość o detale

Wśród kurtek stworzonych przez Sebastiana nie można znaleźć dwóch jednakowych. Wszystko tworzone jest autorskimi metodami – począwszy od sposobu tworzenia rysunków, skończywszy na technice nakładania farby. Dzięki temu powstają niezwykłe cieniowania, łączenia barw, przejścia… Wyjątkowość w każdym calu – tak w skrócie można określić styl kurtek marki SSagan, która zyskuje uznanie coraz większej grupy osób.

Marka SSagan

Projektant planuje wyjść nieco poza tworzenie custom jackets i rozpocząć tworzenie całych kolekcji ubrań. Każda z rzeczy ma być tworzona ręcznie, z materiałów, które inni być może spisaliby na straty. To również nadaje nieco innego, niszowego charakteru każdemu z projektów.W dobie popularności ideologii less waste, warto zwracać uwagę nie tylko na to, jak ponownie wykorzystać przedmioty codziennego użytku, ale również na to, w jakie ubrania warto zainwestować. Mając na uwadzę niszowość projektów młodego twórcy, warto zapoznać się z dotychczas stworzonymi przez niego kurtkami.Jak widać, ubrania tworzone z dbałością o każdy element mogą być dostępne niemal dla każdego. Wystarczy otworzyć się na nowe rozwiązania i dać samemu sobie szansę na zyskanie czegoś wyjątkowego. Świadomość noszenia spersonalizowanej odzieży dodaje pewności siebie. To zdecydowanie odzież dla osób pewnych siebie, chcących pozytywnie wyróżniać się z tłumu, a także wyrazić swoją  osobowość w niecodzienny sposób.

Jeśli chcielibyście kupić jedną z pięknych spersonalizowanych kurtek od Sebastiana Sagana to podpowiemy, że najszybciej po prostu odezwać się do Niego poprzez konto na Instagramie. Na jego profilu zobaczycie również wiele jego dotychczasowych realizacji oraz nowe kurtki szukające właścicieli z duszą.

Kliknij, aby skomentować

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

moda

Z miłości do denimu – modne ubrania KOKO_brand

Ponadczasowe, jeansowe stylizacje od KOKO_brand

Dżinsy zaprojektowane w XIX wieku przez Leviego Straussa miały służyć farmerom i górnikom. Szybko jednak spodnie te stały się modowym hitem. Współcześnie, na bazie jeansu tworzy się również bluzy, wiatrówki, koszule oraz kurtki. Na polskim rynku działa firma, która, kierując się miłością do denimu, tworzy unikatowe ubrania.

Koko_brand to marka założona w 2019 roku dla wielbicielek jeansowych stylizacji. Założycielka firmy od dzieciństwa była fanką ubrań tworzonych na bazie denimu. Zakochała się ona w stylizacji swojej mamy – prostych spodniach i motocyklowej, jeansowej kurtce vintage. Pomimo upływu lat miłość do denimu przetrwała. Z tej pasji narodził się autorski projekt – KOKO_brand.

Firma w swoich ubraniach stawia na nietypowe rozwiązania. W ofercie KOKO_ brand znaleźć można jednak również klasyczne stylizacje. Każdy element garderoby wyróżnia się oryginalnością i odpowiednią jakością. Właścicielka firmy testuje zaprojektowane ubrania zanim trafią one do sprzedaży. Jeansowe stroje powstają na bazie tkanin sprowadzanych z Hiszpanii.  Na życzenie firmy produkowane są również guziki i nity. Rozwiązanie to zapewnia najwyższą jakość ubrań dostosowanych do zapotrzebowania klientek. Marka stara się wspierać lokalny rynek. Wszystkie ubrania są tworzone i produkowane w Polsce. Właścicielka firmy współpracuje również z ilustratorką Magdą Polakowską. Artystka wielokrotnie wzbogaca jeansowe projekty efektownymi grafikami, podkreślającymi niebywałą estetykę ubrań KOKO_brand. Marka, tworząca elementy garderoby na bazie denimu, nie wtóruje koncepcji fast fashion. Modele KOKO_brand szyte są w niewielkich ilościach. Wyróżnia je ponadczasowość i uniwersalność.

KOKO_brand jest firmą, która nieustannie rozwija się. Marka planuje wykorzystywać w swoich projektach organiczne tkaniny denimowe bezpieczne dla środowiska naturalnego. Produkty firmy pakowane są również w bawełniane torby wzbogacone logiem brandu. Można je wykorzystać na wiele sposobów, np. w czasie zakupów.

KOKO_brand prowadzi swój internetowy sklep. Marka posiada swój własny showroom na Żoliborzu – przy ulicy Rydygiera. Firma jest rownież dostępna w butiku GAVEL w Galerii Promenada w Warszawie oraz TFH Koncept na ulicy Szpitalnej.ma. KOKO_brand prowadzi sprzedaż unikatowych kurtek, kamizelek, szortów, spodni, bluz, kombinezonów, T-shirtów oraz koszul. Ubrania dostępne są w rozmiarach od XS do L. Właścicielka firmy w swoich projektach stawia na hybrydalne zestawienia materiałów. Modele z grafikami Magdy Polakowskiej wyróżnia niebywała estetyka oraz przewrotność. Printy, przedstawiające potworki, wzbogacone są bowiem humorystycznymi tekstami. Ubrania KOKO_brand można wykorzystywać w różnorodnych stylizacjach. Idealnie sprawdzą się one w wiosennych i letnich zestawieniach.

KOKO_brand jest firmą, której właścicielka nie boi się wykorzystywać odważnych rozwiązań. W każdym projekcie widać miłość i pasję do tworzenia ubrań na bazie denimu. Warto więc skorzystać z oferty KOKO_brand, by wzbogacić swoją garderobę jeansowymi modelami.

Kontynuuj czytanie

moda

Zamiłowanie do tworzenia swojej garderoby oznacza miłość do samego siebie i planety

Komponując dobrze przemyślaną garderobę, dbasz o siebie, swój czas oraz środowisko

Marka ECHO działa na polskim rynku od ponad dwudziestu lat. Brand narodził się z pasji, zamiłowania do mody oraz chęci obdarowania polskich klientek pięknem inspirowanym światowymi trendami. ECHO symbolizuje bowiem miłość do samego siebie wyrażoną w codziennych stylizacjach.

Firma powstała w 1997 roku jako międzypokoleniowy koncept modowy. Inicjatorką projektu była Gabriela Roczkalska-Drożdż, która swoje pierwsze kreacje stworzyła na domowej maszynie, stanowiącej urodzinowy prezent. W 1997 roku właścicielka marki wraz ze swoim mężem zdecydowali się na zakup szkoły podstawowej w Jaworznie. Budynek został przekształcony w biuro projektowe firmy i szwalnię. Do konceptu ECHO przystąpiła również siostra Gabrieli oraz jej szwagierki, a dziś zespół zasilają córki projektantki.

Firma od samego początku istnienia produkuje eleganckie ubrania damskie z myślą o nowoczesnych kobietach, czerpiących radość z wspierania polskich brandów, inspirujących się trendami tworzonymi przez najlepszych, światowych projektantów. Nazwa marki w metaforyczny sposób odzwierciedla potrzebę szycia wyjątkowych ubrań dla polskich klientek. ECHO stanowi również nawiązanie do wrażliwości właścicieli firmy na problem związany z trudnością recyklingu materiałów wykorzystywanych przez wiele marek z branży modowej. Polski brand od lat współpracuje z włoskimi producentami, dostarczającymi tkaniny najwyższej jakości. Ubrania ECHO tworzone są m.in. na bazie bawełny i wiskozy, posiadających odpowiednie atesty. Włókna pozyskiwane są z roślin uprawianych bez sztucznych nawozów i chemicznych środków ochrony. Firma w swoich projektach wykorzystuje również przewiewną tkaninę wiskozową. Brand stara się bowiem stworzyć ubrania przyjazne dla skóry klientek. Wiskoza doskonale chłonie bowiem wilgoć, wykazując dużą elastyczność i przewiewność. Kolekcje ECHO tworzone są także na bazie poliestru, odznaczającego się odpornością na działanie promieni UV. Materiał ten nie wywołuje reakcji alergicznych. Ubrania tworzone na bazie poliestru zachowują swoją formę, a usunięcie plam z ich powierzchni nie stanowi żadnego kłopotu. ECHO, dbając o środowisko naturalne, nie rezygnuje z tworzenia unikatowych i eleganckich kolekcji. Ubrania szyte w polskich szwalniach stanowią bowiem esencję wielkomiejskiego stylu. Odzwierciedlają one ponadto przeobrażenia polskiego społeczeństwa na przestrzeni lat. Projektowanie garderoby z marką ECHO stanowi więc formę tworzenia swojej własnej historii/opowieści.

Ubrania ECHO są w całości projektowane i szyte w Polsce w rozmiarach od 34 do 44, dostępne są w sklepie internetowym echoshop.pl oraz autorskich butikach. Stacjonarne salony umieszczone są blisko pracowni firmy, a współpracujące multibrandy ulokowane są na terenie całego kraju. Na stronie internetowej brandu dostępne są różnorodne stylowe sukienki, bluzki, swetry, spodnie, płaszcze, kombinezony oraz buty. Firma prowadzi również sprzedaż akcesoriów, wśród których warto wskazać maski ochronne, stylowe torby czy kolorowe gumki do włosów. Brand przygotował również ciekawe projekty dla kobiet, szukających oryginalnych, biurowych stylizacji. Dostępne unikatowe sukienki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Wyróżnia je swoboda noszenia oraz niezwykła elegancja i uniwersalność.. W ofercie ECHO znaleźć można także damskie koszule w różnorodnych wariantach kolorystycznych i printach. Stroje wzbogacono zwierzęcymi wzorami, przełamującymi klasyczny wygląd biurowego outfitu.  Na stronie internetowej dostępne są także eleganckie kreacje. Stanowią one idealne rozwiązanie dla kobiet, szukających stylizacji na wieczorne bale lub oficjalne happeningi.

Firma ECHO wykorzystuje w swoich projektach naturalne tkaniny, starając się zachować czystość środowiska zewnętrznego. Brand przygotował również dla swoich klientek specjalny rabat, który można aktywować przy zakupie dwóch produktów. Warto skorzystać z oferty firmy, by stworzyć garderobą inspirowaną światowymi trendami.

Kontynuuj czytanie

moda

Sinsay Comfort Zone: między domem, a biurem

Najnowsza kolekcja Comfort Zone od Sinsay stoi pod znakiem wygody i funkcjonalności. Ubrania, które wyróżniają się stonowaną paletą kolorystyczną i luźnymi fasonami, sprawdzą się jednak nie tylko na home office.

Przygotowując nowości w ramach linii Lady, projektanci Sinsay skupili się na ponadczasowych, wygodnych fasonach i otulających materiałach w kolorach ziemi. Tak powstała kolekcja, która świetnie odpowiada na zacierające się granice między stylizacjami do biura a ubraniami po domu. Na pierwszy plan wysuwają się miękkie dresy i dzianiny we współgrających odcieniach beżu i pudrowego różu. Towarzyszą im spodnie o fasonach nawiązujących do lat 90.: czarne dzwony, bojówki i dżinsowe joggery ze ściągaczami. Nie zabrakło modnych okryć wierzchnich, wśród których uwagę zwracają klasyczny trencz, biała puchówka i grunge’owa, koszulowa kurtka. Choć całość jest bardzo różnorodna, gładkie tkaniny i zgaszone kolory zapewniają kolekcji spójność i umożliwiają swobodne tworzenie warstwowych stylizacji.

Wygodne ubrania pod hasłem Comfort Zone nabierają nowego charakteru za sprawą uzupełniających je dodatków. Te obejmują kilka modeli sneakersów na masywnej podeszwie, których odcienie nawiązują do reszty kolekcji. Nie zabrakło też minimalistycznych, czarnych torebek ani hitów mody ulicznej, czyli grubej opaski do włosów i beżowej nerki.

Kolekcja Comfort Zone jest już dostępna w wybranych salonach Sinsay oraz na www.sinsay.com.

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Redi Fashion przygotowało unikatową ofertę dla fanów modnych i uniwersalnych stylizacji

Zimowa obniżka na modne ubrania Redi Fashion

Bożonarodzeniowy okresy inspiruje do tworzenia oryginalnych niespodzianek dla bliskich osób. Święta jednak minęły, dlatego warto pomyśleć o zaspokojeniu własnych pragnień. Firma Redi Fashion przygotowała świetną ofertę z okazji zimowego sezonu. Korzystając z kodu rabatowego, można kupić ubrania inspirowane włoską modą.

Redi Fashion działa na polskim rynku od dwudziestu lat. Inspiracją marki są nowoczesne kobiety, ceniące wysoką jakość ubrań i niezwykłą estetykę tworzonych stylizacji. Firma zwraca również uwagę na każdy detal, dobierając odpowiednie tkaniny do swoich projektów. Marka stara się dotrzeć do dużej liczby kobiet, wyrażających siebie za pomocą nowoczesnych kombinacji odzieżowych. Firma stworzyła również specjalną kolekcję Redi Fashion Sport, stanowiącą hybrydę różnych stylizacji. Marka nie trzyma się sztywnych kanonów estetycznych. Twórcy firmy w swoich projektach często kierują się bowiem swobodą oraz nietypowym zestawieniem form. Redi Fashion stara się odpowiedzieć na zapotrzebowanie kobiet, lubiących przełamywać elegancję nonszalancją i oryginalnością. Marka jest rodzinną firmą, dzięki czemu podejmowania działania są kontrolowane na każdym etapie tworzenia kolekcji. 

Redi Fashion zaprezentowało swoje ciuchy na Warsaw Fashion Street. Widzowie pokazu mogli zobaczyć m.in. długie, eleganckie suknie oraz stylizacje, stanowiące połączenie prostych spodni i tuniki. W swoich zestawieniach firma zdecydowała się na koherentne połączenie barw oraz wykorzystanie kontrastowych kompozycji kolorystycznych.

Redi Fashion stworzyło dla swoich klientek 40-procentową przecenę na jesienno-zimową kolekcję dostępną w sklepie internetowym. Rabat uaktywnia się po wpisaniu kodu „WINTERSALE”. Zniżka stanowi świetną propozycję dla kobiet, szukających oryginalnych ubrań oraz akcesoriów. W ofercie Redi Fashion znaleźć można bowiem piękne sukienki idealne na oficjalne okazje. Wykonane są one z materiałów przyjaznych dla środowiska zewnętrznego. Sukienki stworzone zostały  w celu wyeksponowania atutów kobiecej sylwetki. Firma zadbała o szczegóły, wykańczając ubrania efektownymi koronkami usytuowanymi na dekolcie i plecach. Redi Fashion ma również w swojej ofercie piękne golfy. Dostępne modele wykończone są brokatem, nadającym stylizacji odrobiny blasku. Ich alternatywą są klasyczne, czarne golfy. Prostota ubrań została jednak przełamana zwiewnymi rękawami wykończonymi czarnymi kropkami. Redi Fashion w swoich projektach często wykorzystuje nietypowe zestawienia. Klientki firmy mogą więc stworzyć sportowe i casualowe stylizacje na bazie wzorzystych spodni.  Marka przygotowała również akcesoria, stanowiące świetne wykończenie   modnych zestawień. Piękne szale, apaszki, torebki oraz apaszki podkreślą wygląd oficjalnej lub swobodnej stylizacji. 

Atrakcyjna oferta Redi Fashion stanowi idealną okazję dla kobiet, pragnących nadać swojej garderobie blasku i włoskiej elegancji. Warto więc skorzystać ze zniżki „WINTERSALE”, by w promocyjnej cenie zakupić ubrania, wyróżniające się niebywałą estetyką.

Kontynuuj czytanie
Reklama Enter ad code here

HITY