moda
Fotorelacja z przeAmbitnego Dnia Mody i Urody – zobacz zdjęcia!
W ostatni weekend odbyło się wydarzenie organizowane przez portal przeAmbitni.pl pod nazwą „PRZEAMBITNY DZIEŃ MODY I URODY”. Event zgromadził tłumy i był pierwszą edycją cyklu wydarzeń łączących w sobie showbiznesowy klimat imprez ze znanymi gwiazdami oraz prezentacje prestiżowych marek, które można było wypróbować oraz kupić.
Podczas wydarzenia „PRZEAMBITNY DZIEŃ MODY I URODY” każdy miał możliwość poznania gwiazd oraz posłuchania wykładów niektórych z nich. Pośród gości znaleźli się między innymi: Kasia Moś, Ola Ciupa, Sylwia Nowak, Jan Dratwicki, Izabela Sakutova, Jakub Kucner, Mariola Bojarska- Ferenc, Krzysztof Gojdź, Małgorzata Leitner, Leszek Stanek, Antonii Królikowski, Krystyna Mazurówna, Maja Jeżowska, Eliza Gwiazda, Joanna Majstrak, Lidia Kopania, Agnieszka Kałuża, Lilly Marchel, Paweł Poręba, Paulina Koziejowska, Agnieszka Ludwisiak-Wypior, Ivs Alter, Agnieszka Boryń, Łukasz Mojecki, Pin Up Candy, Marcin Czerwiński, Emilia Czerkawska, Krystian Kukułka, Winicjusz Rzymyszkiewicz oraz Dominika Szmyt. Wydarzenie poprowadziła prezenterka Klaudia Wiśniowska. Dla naszych gwiazd marka Fashion Flower Box przygotowała i wręczała specjalne upominki w postaci pięknych, świeżych kwiatów.
Polecamy – Bojarska – Ferenc znów o Chodakowskiej: “Ja nie pokażę pośladków, tylko opowiem o kongresie z LA”!
Gwiazdami naszego wydarzenia byli również Partnerzy, a goście mieli okazje poznać tajemnice wielu ich wspaniałych produktów.
Na żywo zagęszczanie włosów wykonywała firma Miraflores oraz Hairdreams. W świat fitnessu gości wprowadzała marka RH Fitness oraz BodyBar, która przeprowadzała na miejscu treningi EMS. W świat piękna i dbałości o dłonie i paznokcie, rzęsy oraz włosy wprowadzały takie firmy jak LART, Chloe Clinic, AB Studio, Stylove Studio, Lash Me Up, Studio Fryzur Dziewoński & Co, Klinika BeautyDuty, Biosensual, 2Senses, czy DepilConcept.
Kobiety to kochają! MODA I URODA W JEDNYM MIEJSCU
W industrialnym klimacie PinUp Studio nie mogło zabraknąć prestiżowych marek kosmetycznych oraz odzieżowych – naszym zdaniem były jedne z najlepszych!
Podczas wydarzenia swoją przeAmbitną premierę miał peeling do włosów marki Elfa Pharm. Sekrety jego przedstawimy Wam niebawem. Naszą uwagę przykuła nowa marka kosmetyczna na rynku polskim LabOne – gości byli zaciekawieni niezwykle skutecznym żelem do mycia twarzy tej firmy. Firma Sunew pokazała swój przebojowy produkt żel rozpuszczający martwy naskórek – goście byli zachwyceni! Swoje produkty prezentowały również marki Orphica, PB Serum, Bodyboom, Daw Thale, Melli Care, Creamy, Organic Life.
Przed poznaniem marek odzieżowych pragnienie gości gasiły energetyki Neon, filtrowana woda z dzbanków Aquaphor oraz naturalne soki wyciskane urządzeniami Muke.
Odzież i dodatki towarzyszą nam codziennie!
Każdy z nas kocha zakupy – nasz dzień nie mógł obejść się bez marek odzieżowych i dodatków. Podczas wydarzenia swoje stoiska zaprezentowali Pika, Evokaii, Favillier, Noza Nova, Trikoo Concept, Tressore, Diament Exlusive, Tutu Princess, Polańska & Co, Misimi, Forever oraz Biżuteria B.W – Beata Witosławska.
Goście nie wyszli również od nas głodni, o ich apetyty zadbał CateringGodli.pl, a o perfekcyjny uśmiech nie tylko po jedzeniu mógł zadbać Dr Frank Autorska Klinika Stomatologiczna. Dr Szymon Frank podczas wydarzenia udzielał rad odnośnie uzębienia i śnieżnobiałego uśmiechu!
Na wszystkich gości na miejscu czekało wiele nagród i atrakcji, które ufundowały firmy biorące udział w naszym wydarzeniu! Gwiazdy i goście wychodzili z pełnymi torbami wspaniałych produktów.
Mamy nadzieje, że spotkamy się z Wami na drugiej edycji naszego wydarzenia!
Dziękujemy, że byliście z nami!
Zobacz również – Gojdź o piersiach Dody: “Bałem się, żeby coś nie eksplodowało”! Padły też komplementy!
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”756″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_imagebrowser” ajax_pagination=”0″ ngg_triggers_display=”never” order_by=”imagedate” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]fot. Zupa Studio / Paweł Wodzyński / MW Media / Magdalena Zagrajek Fotografia
Bądź na bieżąco z informacjami o gwiazdach – polub nas na Facebooku!
moda
Ada Fijał o budowie BASENU i nowej edycji “Shopping Queens. Królowe zakupów”
moda
151 mln FRIZA? Jan Dąbrowski i Sylwia Przybysz o zarobkach INFLUencerów i rodzicielstwie
moda
Gorąca sesja zdjęciowa finalistek Miss Polski w strojach kąpielowych “Relleciga” – Hot or Not?
Wielkimi krokami zbliża się finał Miss Polski 2023, który odbędzie się już 16 lipca w Nowym Sączu. Za nami kolejna sesja zdjęciowy, która podkreśla wszystkie atuty finalistek. Każda z nich zaprezentowała się w pięknych różnokolorowych strojach kąpielowych marki “Relleciga”.
Najpiękniejsze Polki przygotowują się do finałowej gali konkursu Miss Polski 2023, która odbędzie się już 16 lipca w Nowym Sączu. Podczas pierwszego zgrupowania w Małopolsce, które odbyło się pod koniec czerwca miały okazję odpoczywać w Centrum Rekreacji i Sportu „Zapopradzie” w Muszynie. „Zapopradzie” to kompleks rekreacji wodnej z grotami sztucznej fali, jacuzzi, zjeżdżalniami. Właśnie w tym miejscu została zorganizowana finalistkom kolejną sesja zdjęciowa, do której przygotowały je wizażystki Nam Cosmetics oraz styliści fryzur REF Stockholm a marka Relleciga, która wybrała dla nich bajecznie kolorowe kostiumy kąpielowe. A po sesji był czas na kąpiel w basenie i opalanie!
Marka RELLECIGA“ została sponsorem konkursu Miss Polski. Specjalizuje się w strojach kąpielowych dla młodego, dynamicznego i nowoczesnego pokolenia kobiet, rozpoznawalna dzięki wyrazistym, żywym kolorom, ciekawym wzorom i najlepszej jakości. Produkują świetnie dopasowane wysokiej jakości stroje kąpielowe.
ZOBACZ RÓWNIEŻ-Debiut nowej pary prowadzących w Dzień Dobry TVN – czy spodobali się publiczności? W komentarzach zawrzało
W tegorocznym konkursie Miss Polski weźmie udział 32 kandydatki z każdego województwa. W poprzednim artykule przedstawiliśmy dokładnie Państwu wszystkie finalistki tegorocznego konkursu Miss Polski. Napisaliśmy skąd są, czym się zajmują oraz jakie mają plany na przyszłość. Zachęcamy do przeczytania link jest pod tekstem. Dzisiaj przedstawimy zdjęcia z sesji zdjęciowej w strojach kąpielowych wszystkich dziewczyn. Show organizowane i realizowane jest przez Nową Scenę, a producentem jest Telewizja Polsat. Partnerem Głównym wydarzenia jest Województwo Małopolskie, a Gospodarzem Miasto Nowy Sącz. Wszystkim kandydatkom życzymy powodzenia i trzymamy kciuki.
Wielki finał będziecie mogli zobaczyć już 16 lipca w Telewizji Polsat.
Jeśli podobają się Wam kostiumy kąpielowe “Relleciga”, to zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu konkursowym w social mediach portalu – to wygrania vouchery na produkty marki. Szczegóły rozstania zobacz TU.
ZOBACZ RÓWNIEŻ-Poznaj kandydatki na Miss Polski 2023 – zobacz piękne zdjęcia! Wiemy czym się zajmują
Źródło- informacja prasowa.
Fot. Mediacreative.pl
M.D.
moda
Poznaj markę strojów kąpielowych RELLECIGA – to im zaufały najpiękniejsze Polki w konkursie Miss Polski!
Sponsorem konkursu “Miss Polski” została znana światowa marka strojów kąpielowych RELLECIGA. Zdradzamy, co to marka i jaką ma historię.
Już 16 lipca br. odbędzie się finałowa gala konkursu Miss Polski 2023 w Nowym Sączu, podczas której wybrana zostanie najpiękniejsza Polka. Po raz pierwszy sponsorem konkursu została znana marka strojów kąpielowych RELLECIGA – w ich kostiumach zaprezentują się najpiękniejsze Polki.
POLECAMY – Poznaj kandydatki na Miss Polski 2023 – zobacz piękne zdjęcia! Wiemy czym się zajmują
Jak udało nam się dowiedzieć RELLECIGA to marka strojów kąpielowych dla młodego, dynamicznego i nowoczesnego pokolenia kobiet, rozpoznawalna dzięki wyrazistym, żywym kolorom, ciekawym wzorom i najlepszej jakości. Produkują świetnie dopasowane wysokiej jakości stroje kąpielowe.
Jakie były początki?
Marka RELLECIGA powstała w profesjonalnej szwalni specjalizującej się w produkcji strojów kąpielowych, która została założona w 1999 roku. Już od samego początku specjalizowała się w produkcji na zamówienie dla różnych amerykańskich marek strojów kąpielowych. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w projektowaniu, szyciu i nieustannym doskonaleniu jakości strojów kąpielowych zaowocowało pomysłem stworzenia kolekcji ikonicznych kostiumów kąpielowych oraz założeniem nowej marki, wykorzystującej najlepsze materiały i standardy projektowania. Zadanie to powierzono byłym projektantom Relleciga oraz zewnętrznym projektantom z Paryża. Pierwsza kolekcja o nazwie RELLECIGA powstała w 2010 roku i miała być oferowana wyłącznie w Stanach Zjednoczonych.
W 2013 roku do głównego zespołu dołączył Marian Glett. Swoimi pomysłami przekonał inwestorów, że RELLECIGA ma potencjał na sukces na skalę światową. Dzięki jego staraniom marka pojawiła się na europejskim rynku. W kolejnym roku został oficjalnie mianowany dyrektorem RELLECIGA i wniósł do produkcji europejskie standardy projektowania.
Rok 2015 był przełomowy, ponieważ wtedy marka RELLECIGA została zauważona przez zespół Amazon Marketplace, a w ciągu zaledwie roku stała się najszybciej rozwijającą się marką bikini w Stanach Zjednoczonych. Za tym sukcesem powstał oddzielny europejski oddział RELLECIGA, a Marian Glett stał się jego właścicielem. Kreatywny oddział europejski znajduje się na Słowacji, zaledwie kilka kilometrów od granicy z Czechami i Polską.
Pod nowym zarządem zespół europejski zaczął tworzyć limitowane kolekcje, które wyróżniają się wyjątkowym wyglądem i unikalnością. Kolekcje te dostępne są tylko dla klientów w Słowacji, Czechach i w Polsce.
RELLECIGA jest znana z tego, że co roku zaskakuje nowymi projektami, które zachwycają miłośników strojów kąpielowych. Jej wyjątkowość tkwi w zdolnościach zespołu projektantów, twórców próbek i mistrzów krawiectwa, którzy perfekcyjnie opanowali nie tylko jakość produkcji, ale również finalny wygląd strojów kąpielowych.
Dzisiaj RELLECIGA jest synonimem innowacji, elegancji i doskonałego rzemiosła. Każdego roku marka rozwija się i wyznacza trendy, pozostawiając niezapomniane wrażenia na wszystkich, którzy mają styczność z unikalnymi kolekcjami.
POLECAMY: Jak Zenon Martyniuk schudł 5 KG? Danuta, żona też tak schudła!
Jakie są priorytety marki?
Zapytaliśmy przedstawicieli marki na jakich Klientów liczą oraz jakie są ich najważniejsze priorytety:
“Naszą ofertę kierujemy do klientów, którzy śledzą trendy w modzie i preferują zakupy online, zwłaszcza tych, którzy nie lubią spędzać wielu godzin w centrach handlowych przymierzając i decydując, co będzie dla nich najlepsze.
Staramy się, aby stroje kąpielowe były idealnie dopasowane i wygodne. Nasze kolory i kroje mają zachwycać od pierwszego wejrzenia, a naszym priorytetem jest szybka dostawa, aby nasi klienci mogli jak najszybciej cieszyć się swoim nowym strojem kąpielowym.”
Stroje kąpielowe marki RELLECIGA będziemy mogli zobaczyć już 16 lipca podczas finałowej gala konkursu Miss Polski 2023, która będzie transmitowana w telewizja Polsat.
Jeśli podobają się Wam kostiumy kąpielowe przedstawianej firmy, to zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu konkursowym w social mediach portalu – to wygrania vouchery na produkty marki. Szczegóły rozdania zobacz TU.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Edyta Herbuś “dziewczyna KOSMITKA” buduje DOM! Zdradziła nam jaki będzie i gdzie
Źródło / fot. informacja prasowa
JS
-
news4 dni temu
Julia von Stein nie przebiera w słowach o Dagmarze Kaźmierskiej – kiedyś chciała być jak ona
-
news5 dni temu
Pokaz nowej kolekcji Deni Cler: Otylia Jędrzejczak olśniewa, Paulina Fok zaskakuje, a Kalczyńska wciąż króluje na salonach [FOTO]
-
news2 dni temu
Aktorka i koleżanka z branży zdradza kulisy pracy w agencji Dagmary Kaźmierskiej: była potworem?
-
news3 dni temu
Premiera „Razem czy osobno?”: Czartoryska-Niemczycka, Skrzynecka z mężem, Widawska … [FOTO]
-
news5 dni temu
Adam Zdrójkowski o prowadzeniu “Must be The Music” – NAGLE Maciej Rock PRZERYWA wywiad! Poszło o RODZINKA.PL
-
news5 dni temu
Najmłodszy prezenter “Wydarzeń 24” – Eugeniusz Diaczkow z Ukrainy zdradza sposoby na wakacje w polskich górach
-
news3 dni temu
Filip Lato MARUDZI na próbach „Tańca z Gwiazdami” – Julia Suryś: „MATKO ŚWIĘTA od czego tu zacząć”
-
news2 dni temu
Moda na recykling: Kaczorowska w płytkach, Głogowska w kablach, Miller w rentgenach … [FOTO]