Śledź nas

moda

Małgorzata Kożuchowska jak prawdziwa księżniczka w Wenecji – zobacz jej stylizację

Małgorzata Kożuchowska olśniła wszystkich swoją stylizacją na festiwalu w Wenecji. W czym pojawiła się na czerwonym dywanie?

76. edycja Festiwalu Filmowego w Wenecji trwa w najlepsze! Na czerwonym dywanie jako część polskiej delegacji pojawiła się Małgorzata Kożuchowska w olśniewającej kreacji. Piękna długa suknia z czarną górą z głębokim dekoltem oraz falbaniastym dołem z lekkiego tiulu w kropki od razu przykuła uwagę fotoreporterów.

ZOBACZ – Piotr Woźniak-Starak uczczony podczas ramówki Polsatu. Ibisz: Nie mogliśmy inaczej

Zdjęcie w swojej festiwalowej sukni Małgorzata Kożuchowska udostępniła także na Instagramie. Jej stylizacja zebrała same pochwały od obserwatorów. Oto niektóre z komentarzy:

zjawiskowo ?przepięknie ❤️❤️❤️

Woow, przepięknie Pani wygląda ?✨
 

Ta sukienka powala. Coś pięknego

 
Złoto Pani Małgosiu, złoto ??
 

Przepięknie!! Brak słów!??

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ – Reni Jusis w TzG – dlaczego tak długo zwlekała z decyzją?

Poniżej możecie zobaczyć jak prezentowała się Małgorzata Kożuchowska podczas festiwalu w Wenecji. Prawda, że wyglądała zjawiskowo?

View this post on Instagram

Venice…

A post shared by Małgorzata Kożuchowska (@malgorzatakozuchowska_) on

Foto. Screen Instagram

lifestyle

Gwiazdy są już EKO nawet w trakcie snu – a Ty?

Pewnie nie raz słyszeliście o gwiazdach, które promują ekologiczne inicjatywy. Reni Jusis z Sydneyem Polakiem nagrała dla WWF eko piosenkę “Stop Global Experiment”, Agata Buzek wspierała kampanie przeciwko futrom naturalnym, a Anna Dereszowska wzięła udział w kampanii przeciwko nielegalnej wycince lasów i wymieraniu zagrożonych gatunków.

Nie każdy jednak wie, że ostatnim trendem w showbiznesie jest uwzględnienie dbałości o środowisko oraz samego siebie do codziennych prozaicznych czynności. Przykładowo Anna Lewandowska zwraca szczególną uwagę na dobry sen. Między innymi zaleca odpowiednią temperaturę w sypialni (od 16 do 19°C), wietrzenie pomieszczenia oraz naturalne akcesoria ułatwiające zasypianie.

Idealnie w ten trend wpisuje się projektantka z pasją Aneta Wodarz właścicielka sklepu www.wodaco.pl, który jak mówi powstał z potrzeby połączenia pięknych, ekologicznych, oddychających piżam z energią i intensywnymi kolorami.

Aneta projektuje i szyje w Polsce, a swoją działalnością wspiera lokalne szwalnie i pracownie krawieckie oraz co nas szczególnie ujęło procent z każdego zamówienia przeznacza na wsparcie Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.
Wszystkie piżamy są szyte w niewielkich seriach z wiskozy, bawełny (flaneli), a resztki tkanin wykorzystywane są do szycia scrunchie do włosów. Jak nam zdradziła w nadchodzących miesiącach planuje również szyć piżamy z jedwabiu i lnu nadal stawiając na uniwersalne i wygodne modele, które nie krępują ruchów ciała.

Dlaczego jednak powinniśmy spać w ekologicznych i oddychających tkaninach pochodzenia naturalnego i roślinnego? Warto zwrócić uwagę na ich plusy:
+ skóra może swobodnie oddychać, są przewiewne,
+chłoną wilgoć,
+ przyjemne dla skóry, hipoalergiczne, nie uczulają,
+ są przyjemne dla ciała, śpi się w nich wygodnie i komfortowo,
+ grzeją/chłodzą wtedy, kiedy trzeba,
+ dobre na każdą porę roku,
+ przy odpowiedniej pielęgnacji mogą służyć przez wiele lat,
+ są szyte z zachowaniem dbałości o środowisko.

Trudno również nie wspomnieć tu o minusach spania w poliestrowych piżamach:
– skóra poci się, nie ma przepływu powietrza, skóra dusi się, ciało męczy się, latem można się ugotować,
– nie są przyjemne dla skóry, mogą podrażniać i uczulać,
– są łatwopalne,
– elektryzują się,
– powstają m.in. pochodnych ropy naftowej,
– bielizna z poliestru jest niehigieniczna.

Spanie w piżamach z oddychających tkanin służy nie tylko środowisku, ale zapewnieniu komfortu w trakcie spania oraz pielęgnacji ciała. Skóra, która w trakcie 8 godzinnego snu ma okazję oddychać, szybciej się regeneruje oraz później się starzeje. Warto wspomnieć również, że śpiąc w oddychających piżamach, mamy pewność, że nie obudzimy się w nocy, będąc zgrzanym, czy odwodnionym.

Projektantkę Wodaco inspirują odważne kobiety, które nie boją wyrażać się intensywnymi kolorami, a jednocześnie cenią jakość.
W swojej ofercie sklep Wodaco posiada piżamy z krótkim i długim rękawem oraz spodniami. Asortyment jest cały czas poszerzany i już niedługo do sprzedaży trafią poszewki z naturalnych tkanin i opaski na oczy z jedwabiu.

Jeśli również chcecie w sypialni dzięki ekologicznym piżamom poczuć się jak gwiazdy mamy dla Was specjalny kod rabatowy „WODACO” który daje rabat – 15% od wartości koszyka (do wpisania w zamówieniu). Przyjemnych snów!

Kontynuuj czytanie

moda

Z miłości do denimu – modne ubrania KOKO_brand

Ponadczasowe, jeansowe stylizacje od KOKO_brand

Dżinsy zaprojektowane w XIX wieku przez Leviego Straussa miały służyć farmerom i górnikom. Szybko jednak spodnie te stały się modowym hitem. Współcześnie, na bazie jeansu tworzy się również bluzy, wiatrówki, koszule oraz kurtki. Na polskim rynku działa firma, która, kierując się miłością do denimu, tworzy unikatowe ubrania.

Koko_brand to marka założona w 2019 roku dla wielbicielek jeansowych stylizacji. Założycielka firmy od dzieciństwa była fanką ubrań tworzonych na bazie denimu. Zakochała się ona w stylizacji swojej mamy – prostych spodniach i motocyklowej, jeansowej kurtce vintage. Pomimo upływu lat miłość do denimu przetrwała. Z tej pasji narodził się autorski projekt – KOKO_brand.

Firma w swoich ubraniach stawia na nietypowe rozwiązania. W ofercie KOKO_ brand znaleźć można jednak również klasyczne stylizacje. Każdy element garderoby wyróżnia się oryginalnością i odpowiednią jakością. Właścicielka firmy testuje zaprojektowane ubrania zanim trafią one do sprzedaży. Jeansowe stroje powstają na bazie tkanin sprowadzanych z Hiszpanii.  Na życzenie firmy produkowane są również guziki i nity. Rozwiązanie to zapewnia najwyższą jakość ubrań dostosowanych do zapotrzebowania klientek. Marka stara się wspierać lokalny rynek. Wszystkie ubrania są tworzone i produkowane w Polsce. Właścicielka firmy współpracuje również z ilustratorką Magdą Polakowską. Artystka wielokrotnie wzbogaca jeansowe projekty efektownymi grafikami, podkreślającymi niebywałą estetykę ubrań KOKO_brand. Marka, tworząca elementy garderoby na bazie denimu, nie wtóruje koncepcji fast fashion. Modele KOKO_brand szyte są w niewielkich ilościach. Wyróżnia je ponadczasowość i uniwersalność.

KOKO_brand jest firmą, która nieustannie rozwija się. Marka planuje wykorzystywać w swoich projektach organiczne tkaniny denimowe bezpieczne dla środowiska naturalnego. Produkty firmy pakowane są również w bawełniane torby wzbogacone logiem brandu. Można je wykorzystać na wiele sposobów, np. w czasie zakupów.

KOKO_brand prowadzi swój internetowy sklep. Marka posiada swój własny showroom na Żoliborzu – przy ulicy Rydygiera. Firma jest rownież dostępna w butiku GAVEL w Galerii Promenada w Warszawie oraz TFH Koncept na ulicy Szpitalnej. KOKO_brand prowadzi sprzedaż unikatowych kurtek, kamizelek, szortów, spodni, bluz, kombinezonów, T-shirtów oraz koszul. Ubrania dostępne są w rozmiarach od XS do L. Modele z grafikami Magdy Polakowskiej wyróżnia niebywała estetyka oraz przewrotność. Printy, przedstawiające potworki, wzbogacone są bowiem humorystycznymi tekstami. Ubrania KOKO_brand można wykorzystywać w różnorodnych stylizacjach. Idealnie sprawdzą się one w wiosennych i letnich zestawieniach.

KOKO_brand jest firmą, której właścicielka nie boi się wykorzystywać odważnych rozwiązań. W każdym projekcie widać miłość i pasję do tworzenia ubrań na bazie denimu. Warto więc skorzystać z oferty KOKO_brand, by wzbogacić swoją garderobę jeansowymi modelami.

Kontynuuj czytanie

moda

Zamiłowanie do tworzenia swojej garderoby oznacza miłość do samego siebie i planety

Komponując dobrze przemyślaną garderobę, dbasz o siebie, swój czas oraz środowisko

Marka ECHO działa na polskim rynku od ponad dwudziestu lat. Brand narodził się z pasji, zamiłowania do mody oraz chęci obdarowania polskich klientek pięknem inspirowanym światowymi trendami. ECHO symbolizuje bowiem miłość do samego siebie wyrażoną w codziennych stylizacjach.

Firma powstała w 1997 roku jako międzypokoleniowy koncept modowy. Inicjatorką projektu była Gabriela Roczkalska-Drożdż, która swoje pierwsze kreacje stworzyła na domowej maszynie, stanowiącej urodzinowy prezent. W 1997 roku właścicielka marki wraz ze swoim mężem zdecydowali się na zakup szkoły podstawowej w Jaworznie. Budynek został przekształcony w biuro projektowe firmy i szwalnię. Do konceptu ECHO przystąpiła również siostra Gabrieli oraz jej szwagierki, a dziś zespół zasilają córki projektantki.

Firma od samego początku istnienia produkuje eleganckie ubrania damskie z myślą o nowoczesnych kobietach, czerpiących radość z wspierania polskich brandów, inspirujących się trendami tworzonymi przez najlepszych, światowych projektantów. Nazwa marki w metaforyczny sposób odzwierciedla potrzebę szycia wyjątkowych ubrań dla polskich klientek. ECHO stanowi również nawiązanie do wrażliwości właścicieli firmy na problem związany z trudnością recyklingu materiałów wykorzystywanych przez wiele marek z branży modowej. Polski brand od lat współpracuje z włoskimi producentami, dostarczającymi tkaniny najwyższej jakości. Ubrania ECHO tworzone są m.in. na bazie bawełny i wiskozy, posiadających odpowiednie atesty. Włókna pozyskiwane są z roślin uprawianych bez sztucznych nawozów i chemicznych środków ochrony. Firma w swoich projektach wykorzystuje również przewiewną tkaninę wiskozową. Brand stara się bowiem stworzyć ubrania przyjazne dla skóry klientek. Wiskoza doskonale chłonie bowiem wilgoć, wykazując dużą elastyczność i przewiewność. Kolekcje ECHO tworzone są także na bazie poliestru, odznaczającego się odpornością na działanie promieni UV. Materiał ten nie wywołuje reakcji alergicznych. Ubrania tworzone na bazie poliestru zachowują swoją formę, a usunięcie plam z ich powierzchni nie stanowi żadnego kłopotu. ECHO, dbając o środowisko naturalne, nie rezygnuje z tworzenia unikatowych i eleganckich kolekcji. Ubrania szyte w polskich szwalniach stanowią bowiem esencję wielkomiejskiego stylu. Odzwierciedlają one ponadto przeobrażenia polskiego społeczeństwa na przestrzeni lat. Projektowanie garderoby z marką ECHO stanowi więc formę tworzenia swojej własnej historii/opowieści.

Ubrania ECHO są w całości projektowane i szyte w Polsce w rozmiarach od 34 do 44, dostępne są w sklepie internetowym echoshop.pl oraz autorskich butikach. Stacjonarne salony umieszczone są blisko pracowni firmy, a współpracujące multibrandy ulokowane są na terenie całego kraju. Na stronie internetowej brandu dostępne są różnorodne stylowe sukienki, bluzki, swetry, spodnie, płaszcze, kombinezony oraz buty. Firma prowadzi również sprzedaż akcesoriów, wśród których warto wskazać maski ochronne, stylowe torby czy kolorowe gumki do włosów. Brand przygotował również ciekawe projekty dla kobiet, szukających oryginalnych, biurowych stylizacji. Dostępne unikatowe sukienki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Wyróżnia je swoboda noszenia oraz niezwykła elegancja i uniwersalność.. W ofercie ECHO znaleźć można także damskie koszule w różnorodnych wariantach kolorystycznych i printach. Stroje wzbogacono zwierzęcymi wzorami, przełamującymi klasyczny wygląd biurowego outfitu.  Na stronie internetowej dostępne są także eleganckie kreacje. Stanowią one idealne rozwiązanie dla kobiet, szukających stylizacji na wieczorne bale lub oficjalne happeningi.

Firma ECHO wykorzystuje w swoich projektach naturalne tkaniny, starając się zachować czystość środowiska zewnętrznego. Brand przygotował również dla swoich klientek specjalny rabat, który można aktywować przy zakupie dwóch produktów. Warto skorzystać z oferty firmy, by stworzyć garderobą inspirowaną światowymi trendami.

Kontynuuj czytanie

moda

Sinsay Comfort Zone: między domem, a biurem

Najnowsza kolekcja Comfort Zone od Sinsay stoi pod znakiem wygody i funkcjonalności. Ubrania, które wyróżniają się stonowaną paletą kolorystyczną i luźnymi fasonami, sprawdzą się jednak nie tylko na home office.

Przygotowując nowości w ramach linii Lady, projektanci Sinsay skupili się na ponadczasowych, wygodnych fasonach i otulających materiałach w kolorach ziemi. Tak powstała kolekcja, która świetnie odpowiada na zacierające się granice między stylizacjami do biura a ubraniami po domu. Na pierwszy plan wysuwają się miękkie dresy i dzianiny we współgrających odcieniach beżu i pudrowego różu. Towarzyszą im spodnie o fasonach nawiązujących do lat 90.: czarne dzwony, bojówki i dżinsowe joggery ze ściągaczami. Nie zabrakło modnych okryć wierzchnich, wśród których uwagę zwracają klasyczny trencz, biała puchówka i grunge’owa, koszulowa kurtka. Choć całość jest bardzo różnorodna, gładkie tkaniny i zgaszone kolory zapewniają kolekcji spójność i umożliwiają swobodne tworzenie warstwowych stylizacji.

Wygodne ubrania pod hasłem Comfort Zone nabierają nowego charakteru za sprawą uzupełniających je dodatków. Te obejmują kilka modeli sneakersów na masywnej podeszwie, których odcienie nawiązują do reszty kolekcji. Nie zabrakło też minimalistycznych, czarnych torebek ani hitów mody ulicznej, czyli grubej opaski do włosów i beżowej nerki.

Kolekcja Comfort Zone jest już dostępna w wybranych salonach Sinsay oraz na www.sinsay.com.

Kontynuuj czytanie
Reklama Enter ad code here

HITY