Aktor Marcin Dorociński wziął udział w ogólnopolskiej kampanii reklamowej potentata rynku ubezpieczeń. Media plotkarskie spekulują, że artysta otrzymał za ten kontrakt nawet 3 mln złotych. Pierwsze spoty z gwiazdą pojawią się w telewizji już w czwartek.

PZU proponuje ubezpieczonym klientom, którzy nie z własnej winy doznali szkody w stłuczce, przejęcie wszelkich formalności związanych z dochodzeniem odszkodowania. W emitowanym od 15 maja 30-sekundowym spocie kampanii reklamowej nowej rewolucyjnej oferty kampanii zobaczyć można Marcina, znanego m.in z filmów ,,Róża”, ,,Rewers” czy ,,Drogówka”.  

Dlaczego Dorociński? ,,To jeden z najbardziej znanych i najlepszych aktorów. Jego wizerunek, zarówno aktorski jak i prywatny, świetnie do nas pasuje. Jest dojrzały, stabilny, przyjazny i ciepły” – mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU.


Nie ma więcej wpisów