moda
Jubileuszowy pokaz mody Łukasza Jemioła przyciągnął tłumy: elegancka Krupińska, młodzieżowa Szelągowska, zmysłowa Socha [FOTO]
Wieczór 27 listopada przejdzie do historii polskiej mody. Jubileuszowy pokaz Łukasza Jemioła przyciągnął najgorętsze nazwiska show-biznesu, a czerwony dywan zamienił się w spektakularną paradę stylu, odwagi i modowej rywalizacji. Stylizacje gwiazd przyciągały wzrok jak magnes, a niektóre… wywołały niemałe dyskusje. Dowiedz się więcej i zobacz kolekcję zdjęć!
Czwartkowy wieczór w Warszawie zgromadził prawdziwą elitę polskiego show-biznesu. Jubileuszowy pokaz Łukasza Jemioła, który świętował 20-lecie pracy artystycznej, przyciągnął celebrytki, artystki i osobowości medialne z całego kraju. W powietrzu czuć było modowe napięcie, a czerwony dywan od pierwszych minut tętnił energią. Dominowała czerń, skóra, koronki i nowoczesna elegancja, które stworzyły klimat pełen glamouru i filmowego blichtru. Gwiazdy przygotowały się na to wydarzenie jak na najważniejszą modową noc roku.
Wydarzenie nie było zwykłą prezentacją kolekcji – to była pełnoprawna celebracja dwóch dekad twórczości projektanta, który od lat dyktuje trendy na polskiej scenie. Stylizacje dopracowane co do milimetra, światła, atmosfera luksusu – wszystko to sprawiło, że stolica na kilka godzin przypominała największe europejskie tygodnie mody. Wśród gości nie brakowało muz projektanta oraz osób, które od lat współtworzą jego markę i jej sukces.
Każda gwiazda, która pojawiła się na ściance, traktowała ten moment jak okazję do pokazania swojego modowego manifestu. Minimalizm przeplatał się z dramatycznymi krojami, zmysłowość z miejskim luzem, a odwaga z klasyką. Wieczór udowodnił, że połączenie wielkiej mody i show-biznesu wciąż potrafi zaskakiwać.
Na wydarzeniu pojawiły się kluczowe osobistości polskiej kultury, mediów i show-biznesu, a ich stylizacje sukcesywnie przebijały kolejne instagramowe rekordy. Wśród gwiazd błyszczały m.in. Aleksandra Adamska, Beata Ścibakówna, Izabella Kuna, Żaklina Ta Dinh, Michał Piróg, Karolina Malinowska, Anna Lewandowska, Marietta Żukowska, Dorota Szelągowska, Jessica Mercedes, Grażyna Wolszczak, Piotr Mróz, Ada Fijał, Radomir Wit, Agata Młynarska, Małgorzata Socha, Bartosz Porczyk, Bartek Jędrzejak, Anna Markowska, Anna Dec, Oliwia Bosowska, Paulina Krupińska-Karpiel, Agnieszka Dygant, Hanna Lis, Joanna Krupa – lista była tak imponująca, że łatwo ją pomylić z gośćmi gali filmowej, a nie pokazem mody w Polsce.
Trendy tego wieczoru były czytelne: dominacja czerni i zmysłowej elegancji. Gwiazdy stawiały na total looki ze skóry, prześwitujące koronki, geometryczne kroje, oversize’owe marynarki i efektowne dodatki. Widać było wpływ paryskiej nonszalancji i włoskiego szyku, ale w wersji dopasowanej do polskiego show-biznesu – odważnej, pewnej siebie i lubiącej błyszczeć. Fotografowie nie mieli chwili przerwy, a każde wejście na czerwony dywan wzbudzało entuzjazm publiczności.
20-lecie pracy artystycznej Łukasza Jemioła stało się nie tylko okazją do świętowania, ale też przypomnieniem, jak ogromny wpływ projektant wywarł na krajową modę. Gwiazdy uwielbiają jego estetykę – sensualną, elegancką, a jednocześnie pełną luzu i lekkości. Pokaz udowodnił, że jego pozycja nie jest przypadkiem. To kreator, którego projekty inspirują i nadają ton, a wydarzenia takie jak to tylko cementują jego status jako jednego z najważniejszych twórców w Polsce.
POLECAMY: Piotr Stramowski zatańczy wiosną w “Tańcu z Gwiazdami”? Ta odpowiedź zaskoczyła wszystkich fanów
Zobacz fotorelację ze ścianki!












ZOBACZ RÓWNIEŻ: Piotr Stramowski zatańczy wiosną w “Tańcu z Gwiazdami”? Ta odpowiedź zaskoczyła wszystkich fanów












Autor: Szymon Jedynak
moda
Gwiazdy w roli modelek i modeli w szczytnym celu. Nietuzinkowe stylizacje na pokazach z cyklu „Gwiazdy Dzieciom”
Mogły niedzielne popołudnie spędzić w inny sposób, ale zdecydowały się poświęcić czas dzieciakom. Znane aktorki, wokalistki i dziennikarki 23 listopada przybyły do Dworu Radonie koło Grodziska Mazowieckiego, by wziąć udział w charytatywnej imprezie z cyklu „Gwiazdy Dzieciom”. Panowała niesamowita atmosfera, a we wnętrach zabytkowego dworku unosił się radosny śmiech dzieci.
W zabytkowym dworze w Radoniach, którego historia sięga 1828 roku, zorganizowana została kolejna, już 17. edycja wydarzenia “Gwiazdy Dzieciom”. W zimowe popołudnie, w pięknej scenerii, kolekcje zimowych ubrań polskich projektantów i firm odzieżowych zaprezentowały na sobie: Anna Samusionek, Iwona Węgrowska, Gosia Andrzejewicz, Maja Hyży, Beata Borucka, znana jako Mądra Babcia, Kamila Ścibiorek, Martyna Rokita, Iwona Oleksiewicz, Paulina Chapko, Paulina Sobota, Kasia Nova, Karolina Motylewska i Katarzyna Słaby. Na wybiegu pojawiła się także Oliwia Jóźwiak – dziecięca modelka. Znanych mężczyzn reprezentowali: Piotr Mróz, Jarosław Kret i Bartosz Cebeńko. Wydarzenie zorganizowane przez Hannę Głowacką poprowadzili Eliza Gwiazda i Jakub Sporek. – To już 17. zimowa edycja pokazu „Gwiazdy dzieciom”. Idea tego wydarzenia polega na tym, że dzieci występują na scenie z gwiazdami i same mogą poczuć się jak celebryci na czerwonym dywanie. Po pokazie otrzymują wszystkie ubrania, w których występowały. Zaplanowaliśmy na dziś mnóstwo atrakcji. Nasze wydarzenie odbywa się też w przepięknym miejscu, w gościnnych progach dworu w Radoniach – powiedziała Hanna Głowacka, główna gospodyni eventu.
POLECAMY: Ceny świątecznych potraw u Magdy Gessler zwalają z nóg. Skusicie się?
Wrażenia gwiazd z wydarzenia
Swoje popisy wokalne dały Iwona Węgrowska i Gosia Andrzejewicz. – Zawsze chętnie pomagam, a do tego wydarzenia mam wielki sentyment. Dziś nie tylko brałam udział w pokazie mody, ale też śpiewałam kolędy. Miło, że wszyscy poczuliśmy przedsmak zbliżających się świąt – podsumowała Iwona Węgrowska. Jak na zimową edycję przystało, na wybiegu królowały kurtki, płaszcze, swetry, przytulne dresy, ciepłe buty. Nie zabrakło również odświętnych, eleganckich sukienek, kreacji wieczorowych i sylwestrowych. Zwieńczeniem imprezy był pokaz wieczorowych kreacji Patrycji Plesiak.
Podczas pokazu gwiazdy oraz dzieci zaprezentowały się m.in. w ubraniach marek: Monyer Style, Estodo, By Sisi, Midan 2, Top Secret, Green Point, Feria, Your Story, Lilo Store, Bridle, Cazotti, Trafox, Miss City Official oraz zegarki Paul Lorens. Dzieci wystąpiły w kreacjach marek: StyLove Dzieciaki Moda Dziecięca, Chill out, Kiz by Kids, Nunu, Rebel Angel, Sówka. O obuwie zadbała marka CCC. Wśród sponsorów znaleźli się także: DM Magic, Scissors, Avangarda Medusa, Gravity Watch oraz GrilloMania_Catering. Makijaże gwiazdom wykonał zespół Anna Radzka Team.
















Fot. Akpa – materiały prasowe
Tekst: MR
moda
Tak odważnych kreacji dawno nie widzieliśmy: drapieżna Gorodecka, zachwycająca Socha, elegancka Kuna [FOTO]
Na premierze kolekcji ZIEŃ x GATTA pojawiły się największe gwiazdy polskiego show-biznesu, a każda z nich zaprezentowała stylizację, która natychmiast przyciągała uwagę fotoreporterów. Od rockowych akcentów, przez klasyczną elegancję, aż po zmysłowe detale – ten wieczór stał się prawdziwym pokazem osobowości i modowej odwagi. Sprawdź, kto błyszczał najmocniej i jakie looki skradły całe show. Dowiedz się więcej i zobacz zdjęcia z wydarzenia!
Moda od lat przyciąga tłumy gwiazd, a największe premiery i eventy związane z designerskimi projektami zawsze budzą ogromne zainteresowanie. W świecie show-biznesu takie wydarzenia to nie tylko okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami, ale też przestrzeń do pokazania się, wymiany kontaktów i zanurzenia w atmosferę luksusu. Nic więc dziwnego, że poniedziałkowa premiera przyciągnęła liczne osobistości ze świata filmu, telewizji i mediów społecznościowych – każdy chciał być częścią tego modowego święta.
A jeśli chodzi o pokazy i premiery autorstwa Macieja Zienia, to już tradycja, że gromadzą prawdziwe tłumy. Projektant od lat uchodzi za jednego z najbardziej wpływowych twórców polskiej mody, a jego projekty – pełne elegancji, sensualności i wyrazistego charakteru – przyciągają uwagę zarówno celebrytów, jak i stylistów. Nic więc dziwnego, że prezentacja kolekcji ZIEŃ x GATTA, obejmującej specjalnie zaprojektowane rajstopy, stała się jednym z najbardziej komentowanych wydarzeń sezonu. Na premierowej imprezie, która odbyła się 17 listopada, gwiazdy pojawiły się tłumnie, pokazując, że marka Zień wciąż pozostaje synonimem stylu i prestiżu.
Na premierze kolekcji ZIEŃ x GATTA pojawiła się imponująca plejada gwiazd, a każda z nich zaprezentowała zupełnie inny, wyjątkowo dopracowany styl. Na czerwonym dywanie błyszczały m.in. Wiktoria Gorodecka, Aleksandra Adamska, Małgorzata Socha, Izabela Kuna, Maria Dębska, Paulina Sykut-Jeżyna, Katarzyna Zawadzka, Barbara Kurdej-Szatan, Hanna Lis, Aneta Kręglicka i Edyta Zając. Różnorodność kreacji była ogromna – od minimalistycznej elegancji, przez rockowy pazur, aż po pełen klasy glamour. Każda z gwiazd wyróżniała się swoim własnym modowym językiem, udowadniając, że polski show-biznes potrafi prezentować styl na światowym poziomie.
POLECAMY: Ewa Kasprzyk ma złamane serce? Właśnie ogłosiła koniec związku z wieloletnim partnerem
W co ubrały się gwiazdy na event?
Wiktoria Gorodecka zaprezentowała na evencie bardzo mocny, nowoczesny look, idealnie wpisujący się w klimat premiery kolekcji. Jej stylizacja była odważna, modowa i świetnie podkreślała jej sceniczną energię, którą dzień wcześniej pokazała w finale „Tańca z Gwiazdami”.
Miała na sobie krótką, czarną sukienkę o minimalistycznym kroju, która stanowiła idealne tło dla reszty stylizacji. Na to narzuciła efektowny, długi skórzany płaszcz o lekko oversize’owej formie – dodał on całemu zestawowi charakteru i rockowej drapieżności. Najbardziej przykuwały uwagę rajstopy w wyrazisty, panterkowy wzór, które były mocnym modowym akcentem i jednocześnie świetnie pasowały do okazji, bo właśnie rajstopy były głównym motywem wieczoru.
Całość dopełniły czarne kozaki z cholewką sięgającą tuż pod kolano, wysmuklające nogi i spójne z całą paletą stylizacji. Wiktoria postawiła też na mocne dodatki — masywny pierścień oraz efektowne kolczyki, które dodały elegancji, ale nie odebrały stylizacji jej rockowego charakteru. Włosy gładko zaczesane do tyłu odsłoniły twarz i podkreśliły minimalistyczną, pewną siebie estetykę.

Izabela Kuna postawiła na stylizację pełną niewymuszonej elegancji, z charakterystycznym dla niej luzem i pewnością siebie. Aktorka pojawiła się w klasycznej, czarnej sukience o kroju przypominającym slip dress – z delikatną koronką przy dekolcie, która dodawała całości subtelnej zmysłowości. To jeden z tych fasonów, które zawsze wyglądają stylowo, a u Kuny podkreślał jej naturalną swobodę i kobiecość.
Na sukienkę zarzuciła krótką, skórzaną kurtkę w rockowym stylu. Podwinięte rękawy i lekko nonszalanckie ułożenie dodały stylizacji charakteru i energii, idealnie balansując delikatność sukienki. Dzięki temu look zyskał bardziej miejski, modowy vibe.
Aktorka wybrała również kryjące czarne rajstopy, które świetnie komponowały się z masywnymi botkami na złotym obcasie – to właśnie buty były najmocniejszym akcentem całej stylizacji. Dodawały błysku, przyciągały wzrok i sprawiały, że outfit stawał się kompletny.

Barbara Kurdej-Szatan postawiła na wyjątkowo dopracowaną, elegancką i jednocześnie nowoczesną stylizację, idealną na modowe wydarzenie z najwyższej półki. Całość utrzymana została w ponadczasowej czerni, ale dzięki fakturom i akcentom nabrała wyrazistości i luksusowego charakteru.
Aktorka założyła dopasowany, czarny golf wykonany z delikatnie prześwitującej, ażurowej tkaniny – subtelny wzór dodawał lekkości i kobiecości, jednocześnie zachowując klasę. Góra idealnie komponowała się z mocnym, skórzanym dołem: ołówkową spódnicą midi, która dzięki głębokiemu rozcięciu z przodu prezentowała się nowocześnie i drapieżnie. To połączenie elegancji z nutą seksapilu, które Barbara nosi z pełną swobodą.
Do stylizacji dobrała czarne, lakierowane szpilki w bordo-brązowym odcieniu – jeden z najbardziej wyrazistych elementów całego outfitu. Wyrazisty błysk butów pięknie kontrastował z matem skóry i delikatnością swetra, tworząc efektowny, modowy balans.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Natasza Urbańska świętuje 30-lecie kariery. Takiego widowiska jeszcze nigdy nie było [RELACJA]
Która kreacja podoba Wam się najbardziej? Dajcie znać w komentarzu pod artykułem oraz na Instagramie, Facebooku i TikToku!
Zobacz pozostałe kreacje gwiazd!












Autor: Szymon Jedynak
Dodaj komentarz
moda
Robert Lewandowski i Andrzej Wrona zapuścili wąsy. Mają ważny powód – każdy mężczyzna powinien to przeczytać
Na co dzień perfekcyjny, zdyscyplinowany i skupiony na futbolu, tym razem Robert Lewandowski postanowił zrobić coś zupełnie innego. Kapitan reprezentacji Polski zaprezentował się w zupełnie nowym wydaniu – z wąsem, a jego przemiana nie była jedynie modową ciekawostką. Wszystko to miało bardzo ważny cel. Jaki? Dowiedz się więcej, czytając poniższy artykuł!
Robert Lewandowski to nie tylko ikona światowego futbolu, ale też człowiek, który doskonale zdaje sobie sprawę z odpowiedzialności, jaka wiąże się z ogromną popularnością. Jego profil na Instagramie śledzi ponad 38 milionów osób, co czyni go jednym z najczęściej obserwowanych sportowców w Europie. Przy takiej skali wpływu większość gwiazd mogłaby z łatwością zarabiać miliony na reklamach, ale „Lewy” od dawna udowadnia, że jego celem jest coś więcej niż tylko autopromocja.
Zamiast kolejnych współprac komercyjnych, Lewandowski postawił na działanie z przesłaniem. Włączył się w światową kampanię „Movember”, w ramach której mężczyźni zapuszczają w listopadzie wąsy, by zwrócić uwagę na profilaktykę raka jąder i prostaty. To gest symboliczny, ale o ogromnym znaczeniu – bo temat, o którym się mówi, przestaje być tabu.
Na opublikowanym w mediach społecznościowych nagraniu Lewandowski po raz pierwszy pokazał się z charakterystycznym wąsem. Jednak to nie sam wygląd przyciągnął uwagę internautów, a jego słowa – pełne szczerości i świadomości roli, jaką pełni jako wzór dla milionów mężczyzn na całym świecie.
W sporcie uczymy się walczyć, dbać o ciało, o formę, ale prawdziwa siła to też troska o zdrowie, o siebie i o innych. Listopad to miesiąc świadomości raka prostaty i jąder. Badania trwają kilka minut, a mogą uratować życie. Zrób to dla siebie, zrób to dla swoich bliskich, bo silny mężczyzna to taki, który nie boi się zadbać o swoje zdrowie – powiedział.
Filmik w zaledwie kilka godzin zebrał setki tysięcy polubień, a komentarze pod postem jasno pokazały, że jego słowa trafiły do serc fanów. Internauci chwalili piłkarza nie tylko za odwagę i klasę, ale też za to, że jako idol wielu młodych mężczyzn daje przykład, jak przełamywać stereotypy. „Brawo, Robercie! Właśnie takich ambasadorów zdrowia potrzebujemy!” – pisali użytkownicy Instagrama.
Gest Lewandowskiego ma tym większe znaczenie, że temat męskiego zdrowia wciąż bywa bagatelizowany. Wielu panów unika badań z powodu wstydu, lęku lub zwykłego braku świadomości. Tymczasem profilaktyka jest kluczowa – a jak podkreślają lekarze, wcześnie wykryty rak prostaty lub jąder daje niemal stuprocentową szansę na wyleczenie. Dla części widzów film piłkarza był impulsem, by wreszcie umówić się na badanie.
POLECAMY: TYLKO U NAS: Magda Gessler spotkała się z Marylą Rodowicz – wiemy, co szykują
Andrzej Wrona również włączyć się w tę akcję
Do kampanii „Movember” włączył się również znany siatkarz Andrzej Wrona, który już kilka dni wcześniej zaapelował do mężczyzn, by przestali się wstydzić profilaktyki. On także zaprezentował wąsa i dodał wymowny post, który momentalnie stał się viralem w sieci.
Napierw wąs, potem badania. Panowie, nie wstydźcie się. To nie boli. Wiecie co boli? Za późno zdiagnozowany nowotwór jądra lub prostaty. Jeśli czytając to myślisz sobie „mnie to nie dotyczy” albo „nic mnie nie boli, chyba jestem ok” to znaczy, że właśnie TY powinieneś iść się zbadać w najbliższym miesiącu. Dziewczyny wyślijcie ten post swoim bliskim mężczyznom, a jak będą oporni to odeślijcie ich do mnie to im wytłumaczę – napisał.
Wielu internautów przyznało, że udział takich sportowców jak Lewandowski czy Wrona sprawia, że kampania zyskuje prawdziwy rozgłos. Gdy w akcję włącza się ktoś, kogo podziwiają miliony, temat zdrowia przestaje być niezręczny – staje się powodem do dumy.
Nie da się ukryć, że udział Lewandowskiego w tej inicjatywie to coś więcej niż zwykła kampania. To silny, mądry przekaz, że prawdziwy mężczyzna nie udaje niezniszczalnego, tylko potrafi o siebie zadbać. A jeśli przy okazji robi to z klasą i dystansem do siebie, tak jak on, to trudno o lepszy przykład dla innych.
I choć część internautów żartowała, że „Lewy z wąsem wygląda jak gwiazda kina z lat 70.”, nikt nie miał wątpliwości – to jedna z najważniejszych i najbardziej wartościowych inicjatyw, w jakie zaangażował się piłkarz w ostatnich latach.
POLECAMY: Barbara Bursztynowicz cała we łzach pożegnała się z “Tańcem z Gwiazdami” – widzowie nie kryli wzruszenia
Profilaktyka dla mężczyzn – nie warto bagatelizować!
Rak prostaty i rak jąder to dwa nowotwory, które wciąż zbyt często są diagnozowane zbyt późno – głównie dlatego, że mężczyźni unikają badań profilaktycznych. Lekarze biją na alarm: choroby te przez długi czas mogą rozwijać się bezobjawowo, a pierwsze symptomy, takie jak ból, obrzęk czy problemy z oddawaniem moczu, często są bagatelizowane. Tymczasem wczesne wykrycie zmian nowotworowych daje ogromne szanse na całkowite wyleczenie – w przypadku raka jąder skuteczność terapii sięga nawet 95–98%, jeśli choroba zostanie rozpoznana we wczesnym stadium.
Eksperci podkreślają, że rak jąder najczęściej dotyka młodych mężczyzn – między 15. a 40. rokiem życia. To właśnie ta grupa wiekowa często mylnie zakłada, że „rak to problem starszych”. Nic bardziej mylnego. Dlatego lekarze apelują, by już od wczesnej dorosłości regularnie wykonywać samobadanie jąder, najlepiej raz w miesiącu – po kąpieli lub prysznicu, gdy skóra moszny jest rozluźniona. Wystarczy kilka minut, by sprawdzić, czy nie pojawiły się zgrubienia, asymetria lub ból. Każda niepokojąca zmiana powinna być jak najszybciej skonsultowana z urologiem.
Z kolei rak prostaty to choroba, która znacznie częściej występuje u mężczyzn po 50. roku życia, choć coraz częściej diagnozuje się go również u czterdziestolatków. Dlatego specjaliści zalecają, by panowie po 40-tce raz w roku wykonywali badanie PSA (antygenu swoistego dla prostaty) oraz badanie palpacyjne gruczołu krokowego. Proste testy mogą uratować życie, bo rak prostaty rozwija się powoli i przez długi czas nie daje żadnych objawów. Wczesne wykrycie pozwala na leczenie zachowawcze, a w wielu przypadkach nawet uniknięcie operacji.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Anna Mucha rozpłakała się na wizji w „Tańcu z Gwiazdami”. Nagle wspomniała o zmarłej babci
Podoba Wam się Lewandowski i Wrona w nowym wydaniu? Dajcie znać w komentarzu pod artykułem oraz na Instagramie, Facebooku i TikToku!


Autor: Szymon Jedynak
Dodaj komentarz
lifestyle
„Poczuj się pięknie” – wyjątkowy dzień w Butiku La Moda Miechów. Kobiecość, emocje i piękno w centrum uwagi
W Butiku La Moda Miechów odbyło się niezwykłe wydarzenie, które na długo pozostanie w pamięci uczestniczek oraz wszystkich obecnych gości. Event pod nazwą „Poczuj się pięknie” był nie tylko pokazem mody, lecz także prawdziwym świętem kobiecości, emocji i wewnętrznej siły. Właścicielka butiku, Grażyna Rożek, po raz kolejny udowodniła, że moda może być czymś znacznie więcej niż tylko ubraniem – może być sposobem na odkrycie siebie na nowo.
Dzień pełen kobiecej energii
Już od rana w rozległych przestrzeniach butiku La Moda Miechów panowała wyjątkowa atmosfera. Grażyna Rożek – właścicielka butiku, znana z ogromnej pasji, otwartości i niezwykłego wyczucia stylu, z ogromnym zaangażowaniem stylizowała zaproszone do projektu kobiety. Każda z uczestniczek mogła poczuć się wyjątkowo, nie tylko dzięki profesjonalnym stylizacjom, ale także dzięki ciepłej atmosferze, serdecznym rozmowom i uśmiechom, które towarzyszyły przygotowaniom. Większość kobiet obecnych na evencie po raz pierwszy miało okazję oddać się w ręce profesjonalnych wizażystek, wziąć udział w sesji zdjęciowej, i pomaszerować po czerwonym dywanie. Nad choreografią pokazu czuwała Renata Cubulska, słynna organizatorka Kobiecych wyjazdów, a całe wydarzenie w wrodzonym wdziękiem poprowadziła Agnieszka Kałuża, znana w sieci jako Aga Pomaga. Grażyna Rożek, która jest profesjonalną brafitterką, kolorystką i stylistką, charyzmą oraz wyczuciem piękna i estetyki, dobierała stroje w taki sposób, aby podkreślić osobowość każdej kobiety. Nie chodziło jedynie o modę, ale o poczucie pewności siebie, radości z bycia sobą i odkrywanie własnej siły. Jak sama właścicielka podkreśla: – Chciałam, aby każda z kobiet poczuła, że piękno nie ma wieku, rozmiaru ani statusu. Piękno to energia, którą nosimy w sobie, a moda jest tylko jej odzwierciedleniem. W butiku znajdziemy szeroki asortyment, od bielizny renomowanych polskich marek poprzez dresy, dżinsy, aż do eleganckich sukienek i kreacji na wielkie wyjścia. – Nasz sklep, bo to firma rodzinna, oferuje bieliznę, odzież i obuwie głównie polskich marek oraz marki własnej La Moda, płaszcze, kurtki torebki, biżuteria i inne dodatki, ubrania na co dzień. Słyniemy jednak z ogromnego wyboru sukienek, od takich na dzień po wyszukane kreacje na bale, andrzejki, studniówki i wesela. Krótko mówiąc – można się u nas ubrać od stóp do głów. Oferujemy rozmiary od 36 do 56 oraz świadczymy na miejscu usługi krawieckie. Dopasowujemy stroje na miarę dla każdej klientki i klienta – wymienia Grażyna Rożek, dla której butik La Moda to nie tylko praca, ale coś więcej, bo każda zadowolona klientka jest dowodem, że to, co robi ma sens. Nie traktuje ludzi przedmiotowo. Każdemu poświęca tyle czasu, ile dana osoba potrzebuje, służy nie tylko profesjonalizmem zawodowym, ale też dobrą radą w prywatnych sprawach, bo klientki często zwierzają się jej ze swoich sekretów. – Ten butik to nie tylko biznes, to miejsce przyjazne wszystkim, także mężczyznom, bo znaczną część naszej przestrzeni zajmuje Recman, oferujący garderobę dla panów – dodaje.
Emocje, wzruszenia i siła kobiecego wsparcia
W ciągu dnia w butiku panowała wyjątkowa atmosfera, pełna wzruszeń, śmiechu, rozmów i serdecznych gestów. Kobiety, które na co dzień pełnią różne role – matek, żon, pracownic, przedsiębiorczyń – mogły na chwilę zatrzymać się i skupić na sobie. Przeszły oszałamiające metamorfozy, wydobywające nie tylko ich piękno zewnętrzne, ale i podbudowujące je na duchu. Tego dnia każda kobieta, niezależnie od statusu społecznego mogła poczuć się gwiazdą. Czas spędzony w La Moda Miechów był dla wielu z nich swoistą terapią piękna i kobiecej solidarności. Gdy uczestniczki zobaczyły się w nowych stylizacjach, często pojawiały się łzy szczęścia i wzruszenia. – Jedna z pań powiedziała, że nawet na swoim ślubie nie wyglądała tak pięknie… To przedsięwzięcie miało podkreślić, że można wyglądać znakomicie, niezależnie od wzrostu, wagi czy figury – podkreśla Grażyna Rożek. To właśnie w takich chwilach można było zobaczyć i odczuć, że „Poczuj się pięknie” to coś znacznie więcej niż tylko pokaz mody – to emocjonalna podróż do wnętrza kobiecości.
Pokaz mody, który poruszył serca
Zwieńczeniem dnia był wieczorny pokaz mody, który zgromadził licznych gości i sympatyków La Moda Miechów. Sklep zmienił się w przestrzeń pełną blasku, muzyki i emocji. Wydarzenie poprowadziła z wielką klasą i energią Agnieszka Kałuża, która doskonale wprowadzała publiczność w klimat wydarzenia, opowiadając o każdej prezentowanej stylizacji z pasją i ciepłem. Nad choreografią czuwała Renata Cybulska, dzięki której pokaz nabrał profesjonalnego, ale jednocześnie naturalnego charakteru. Każdy krok modelek – kobiet, które jeszcze kilka godzin wcześniej były uczestniczkami stylizacji był dowodem na to, że piękno i pewność siebie można w sobie odkryć w każdym momencie życia. Publiczność każde wyjście nagradzała gromkimi brawami. – Jestem pod wrażeniem działalności Grażyny, która ma fantastyczny kontakt z kobietami, co widać na jej live’ach sprzedażowych. Do każdej podchodzi z ciepłem, szacunkiem i pełnym profesjonalizmem. To kobieta o wielkim sercu. Dzięki eventowi „Poczuj się pięknie” wiele kobiet odzyskało pewność siebie. Zarówno dla mnie, jak i dla Grażyny i Renaty ważne jest, by pracować nad odzyskaniem poczucia wartości i piękna z kobietami, które często zapominają o samych sobie. Pomagają w tym także kobiece wyjazdy. Zresztą na jednej z takich wypraw – na Cyprze połączyły się też nasze drogi i dziś tworzymy wspólne projekty – mówi Agnieszka Kałuża, która jest autorką hasła „Poczuj się pięknie” oraz całego scenariusza tej niezapomnianej imprezy.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Małgorzata Rozenek “Gwiazdą roku”! Zdradziła, co sądzi o portalach plotkarskich
Gość specjalny – Dominika Tajner
Wśród zaproszonych gości znalazła się również Dominika Tajner – kobieta znana z siły, odwagi i autentyczności. Jej obecność dodała wydarzeniu wyjątkowego blasku. Dominika, z właściwą sobie naturalnością, dzieliła się z uczestniczkami refleksjami na temat kobiecości, pewności siebie i odwagi w realizowaniu marzeń. Gwiazda ubiera się w butiku La Moda Miechów na co dzień i na ważne wyjścia do programów telewizyjnych, w których często gości. Jej słowa były inspiracją dla wielu obecnych kobiet. – Każda z nas ma w sobie coś pięknego. Czasem wystarczy, że ktoś nam o tym przypomni – tak jak dziś zrobiła to Grażynka i La Moda Miechów. Tego wieczoru każda kobieta była gwiazdą. Cieszę się, że mogłam być częścią tego wydarzenia. Z Grażynką znamy się od wielu lat i mogę na nią liczyć za każdym razem, kiedy potrzebuję stylizacji, nawet na ostatnią chwilę. Na szczęście jej butik usytuowany jest w doskonałej lokalizacji, niedaleko trasy Kraków-Warszawa. Zawsze znajduję u niej świetne stylizacje na każdą okazję. Wszystko jest w dobrych cenach. Ujmuje mnie jej profesjonalizm i serce, jakie wkłada obsługując każdego człowieka. Widać w niej pasję, oddanie i serdeczność. To niesamowita kobieta – zdradza Dominika Tajner.
La Moda Miechów – miejsce, które inspiruje
Butik La Moda Miechów już od dawna jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. To przestrzeń, w której spotykają się kobiety, rozmowy i emocje. Grażyna Rożek, z pasją i ogromnym sercem, tworzy miejsce, które łączy pokolenia i inspiruje do odważnego wyrażania siebie poprzez modę. Wydarzenie „Poczuj się pięknie” pokazało, że piękno ma wiele wymiarów, a moda może być mostem do samoakceptacji i pewności siebie. Dzień i wieczór spędzony w La Moda Miechów były prawdziwym świętem kobiecości. Emocje, wzruszenia, energia i autentyczność – te słowa najlepiej oddają atmosferę tego wyjątkowego wydarzenia. Dzięki zaangażowaniu Grażyny Rożek i jej zespołu każda z uczestniczek mogła poczuć się naprawdę piękna – nie tylko zewnętrznie, ale przede wszystkim wewnętrznie. To spotkanie, udowodniło, że moda ma moc – moc przemiany, radości i budowania pewności siebie.


























Fot. Sara Piszczek Fotografia
Tekst: SM
-
news20 godzin temuNie żyje Agnieszka Maciąg. Tragiczne informacje przekazał jej mąż. Co się stało i jakie są przyczyny śmierci?
-
showbiz3 dni temuTYLKO U NAS: Agnieszka Kotońska nie pojawi się w popularnym programie. Wiemy, jakie ma plany
-
showbiz4 dni temuInternauci sugerowali ciążę. Paulina Krupińska zmiażdżyła hejterów. Głos zabrały także Młynarska i Koroniewska
-
showbiz2 dni temuNatasza Urbańska i Kamil Bednarek razem. Fani przecierają oczy: „Co Wy zrobiliście?”
-
showbiz3 dni temuMikołaj „Bagi” Bagiński ujawnia kulisy relacji z Kaczorowską i Rogacewiczem. Tak szczerze jeszcze nikt o nich nie mówił
-
showbiz4 dni temuAdam Zdrójkowski demaskuje zakłamanie show-biznesu. Tylko nieliczni odważyliby się to powiedzieć?
-
news3 dni temuDawid Kwiatkowski tłumaczy MOCNE oceny w „Must be The Music” i różnice zdań: „MAJĄ POMÓC”?
-
showbiz2 dni temuIle naprawdę zarobi Beata Kozidrak za Sylwestra w Polsacie? Dawid Kwiatkowski wbija szpilę branży

Dodaj komentarz