moda
Węgrowska, Koziejowska, Powierza, Młynarczyk na urodzinach butiku Polskich Projektantów
Wieczorem w czwartek w Warszawie odbyła się impreza urodzinowa butiku PolscyProjektanci.com połączona z pokazem mody aktualnych trendów w polskiej modzie autorskiej.
Podczas pokazu poza modelami udział wzięli Urszula i Dariusz Wieteska, Victoria Abbey, Paulina Koziejowska, Ian Rooth, Norbert Hawryluk, Anna NUNO, Michał Kaczmarek, Sabina Sago oraz projektantka Aga Pou, która zaprezentowała swój najnowszy projekt. Goście mogli zobaczyć stylizacje dostosowane do różnych okazji, od letniej casualowej, przez modę męską, po wieczorowe sukienki.
Polecamy – Warnke, Grzeszczak, Maffashion.., czyli najgorsze stylizacje tygodnia!
Pośród gości zobaczyć mogliśmy między innymi: Andrzej Młynarczyk, Paulina Koziejowska, Wiganna Papina, Ian Rooth, Anna Powierza, Agata Załęcka, Ula Zawadzka-Wieteska i Dariusz Wieteska, Krystian Kukułka, Michał Milowicz, Daniel Wieleba, Iwona Węgrowska, Ryszard Rembiszewski, Sabina Sago, Agnieszka Kałuża, Monika Laskowska, Olga Barej, Patrycja Strzałkowska, Kasia Piasecka czy Joanna Majstrak. Wydarzenie poprowadziła prezenterka telewizyjna Eliza Gwiazda, która jest także ambasadorką butiku.
Właścicielami butiku są Viola Połeć i Marcin Jurczuk.
Zobacz też – Nogi Kozidrak w Sopocie! Beata w aż trzech stylizacjach!
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”378″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_imagebrowser” ajax_pagination=”0″ ngg_triggers_display=”never” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]Bądź na bieżąco – Polub nas na Facebooku!
fot. Informacja prasowa.
moda
Ada Fijał o budowie BASENU i nowej edycji “Shopping Queens. Królowe zakupów”
moda
151 mln FRIZA? Jan Dąbrowski i Sylwia Przybysz o zarobkach INFLUencerów i rodzicielstwie
moda
Gorąca sesja zdjęciowa finalistek Miss Polski w strojach kąpielowych “Relleciga” – Hot or Not?
Wielkimi krokami zbliża się finał Miss Polski 2023, który odbędzie się już 16 lipca w Nowym Sączu. Za nami kolejna sesja zdjęciowy, która podkreśla wszystkie atuty finalistek. Każda z nich zaprezentowała się w pięknych różnokolorowych strojach kąpielowych marki “Relleciga”.
Najpiękniejsze Polki przygotowują się do finałowej gali konkursu Miss Polski 2023, która odbędzie się już 16 lipca w Nowym Sączu. Podczas pierwszego zgrupowania w Małopolsce, które odbyło się pod koniec czerwca miały okazję odpoczywać w Centrum Rekreacji i Sportu „Zapopradzie” w Muszynie. „Zapopradzie” to kompleks rekreacji wodnej z grotami sztucznej fali, jacuzzi, zjeżdżalniami. Właśnie w tym miejscu została zorganizowana finalistkom kolejną sesja zdjęciowa, do której przygotowały je wizażystki Nam Cosmetics oraz styliści fryzur REF Stockholm a marka Relleciga, która wybrała dla nich bajecznie kolorowe kostiumy kąpielowe. A po sesji był czas na kąpiel w basenie i opalanie!
Marka RELLECIGA“ została sponsorem konkursu Miss Polski. Specjalizuje się w strojach kąpielowych dla młodego, dynamicznego i nowoczesnego pokolenia kobiet, rozpoznawalna dzięki wyrazistym, żywym kolorom, ciekawym wzorom i najlepszej jakości. Produkują świetnie dopasowane wysokiej jakości stroje kąpielowe.
ZOBACZ RÓWNIEŻ-Debiut nowej pary prowadzących w Dzień Dobry TVN – czy spodobali się publiczności? W komentarzach zawrzało
W tegorocznym konkursie Miss Polski weźmie udział 32 kandydatki z każdego województwa. W poprzednim artykule przedstawiliśmy dokładnie Państwu wszystkie finalistki tegorocznego konkursu Miss Polski. Napisaliśmy skąd są, czym się zajmują oraz jakie mają plany na przyszłość. Zachęcamy do przeczytania link jest pod tekstem. Dzisiaj przedstawimy zdjęcia z sesji zdjęciowej w strojach kąpielowych wszystkich dziewczyn. Show organizowane i realizowane jest przez Nową Scenę, a producentem jest Telewizja Polsat. Partnerem Głównym wydarzenia jest Województwo Małopolskie, a Gospodarzem Miasto Nowy Sącz. Wszystkim kandydatkom życzymy powodzenia i trzymamy kciuki.
Wielki finał będziecie mogli zobaczyć już 16 lipca w Telewizji Polsat.
Jeśli podobają się Wam kostiumy kąpielowe “Relleciga”, to zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu konkursowym w social mediach portalu – to wygrania vouchery na produkty marki. Szczegóły rozstania zobacz TU.
ZOBACZ RÓWNIEŻ-Poznaj kandydatki na Miss Polski 2023 – zobacz piękne zdjęcia! Wiemy czym się zajmują
Źródło- informacja prasowa.
Fot. Mediacreative.pl
M.D.
moda
Poznaj markę strojów kąpielowych RELLECIGA – to im zaufały najpiękniejsze Polki w konkursie Miss Polski!
Sponsorem konkursu “Miss Polski” została znana światowa marka strojów kąpielowych RELLECIGA. Zdradzamy, co to marka i jaką ma historię.
Już 16 lipca br. odbędzie się finałowa gala konkursu Miss Polski 2023 w Nowym Sączu, podczas której wybrana zostanie najpiękniejsza Polka. Po raz pierwszy sponsorem konkursu została znana marka strojów kąpielowych RELLECIGA – w ich kostiumach zaprezentują się najpiękniejsze Polki.
POLECAMY – Poznaj kandydatki na Miss Polski 2023 – zobacz piękne zdjęcia! Wiemy czym się zajmują
Jak udało nam się dowiedzieć RELLECIGA to marka strojów kąpielowych dla młodego, dynamicznego i nowoczesnego pokolenia kobiet, rozpoznawalna dzięki wyrazistym, żywym kolorom, ciekawym wzorom i najlepszej jakości. Produkują świetnie dopasowane wysokiej jakości stroje kąpielowe.
Jakie były początki?
Marka RELLECIGA powstała w profesjonalnej szwalni specjalizującej się w produkcji strojów kąpielowych, która została założona w 1999 roku. Już od samego początku specjalizowała się w produkcji na zamówienie dla różnych amerykańskich marek strojów kąpielowych. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w projektowaniu, szyciu i nieustannym doskonaleniu jakości strojów kąpielowych zaowocowało pomysłem stworzenia kolekcji ikonicznych kostiumów kąpielowych oraz założeniem nowej marki, wykorzystującej najlepsze materiały i standardy projektowania. Zadanie to powierzono byłym projektantom Relleciga oraz zewnętrznym projektantom z Paryża. Pierwsza kolekcja o nazwie RELLECIGA powstała w 2010 roku i miała być oferowana wyłącznie w Stanach Zjednoczonych.
W 2013 roku do głównego zespołu dołączył Marian Glett. Swoimi pomysłami przekonał inwestorów, że RELLECIGA ma potencjał na sukces na skalę światową. Dzięki jego staraniom marka pojawiła się na europejskim rynku. W kolejnym roku został oficjalnie mianowany dyrektorem RELLECIGA i wniósł do produkcji europejskie standardy projektowania.
Rok 2015 był przełomowy, ponieważ wtedy marka RELLECIGA została zauważona przez zespół Amazon Marketplace, a w ciągu zaledwie roku stała się najszybciej rozwijającą się marką bikini w Stanach Zjednoczonych. Za tym sukcesem powstał oddzielny europejski oddział RELLECIGA, a Marian Glett stał się jego właścicielem. Kreatywny oddział europejski znajduje się na Słowacji, zaledwie kilka kilometrów od granicy z Czechami i Polską.
Pod nowym zarządem zespół europejski zaczął tworzyć limitowane kolekcje, które wyróżniają się wyjątkowym wyglądem i unikalnością. Kolekcje te dostępne są tylko dla klientów w Słowacji, Czechach i w Polsce.
RELLECIGA jest znana z tego, że co roku zaskakuje nowymi projektami, które zachwycają miłośników strojów kąpielowych. Jej wyjątkowość tkwi w zdolnościach zespołu projektantów, twórców próbek i mistrzów krawiectwa, którzy perfekcyjnie opanowali nie tylko jakość produkcji, ale również finalny wygląd strojów kąpielowych.
Dzisiaj RELLECIGA jest synonimem innowacji, elegancji i doskonałego rzemiosła. Każdego roku marka rozwija się i wyznacza trendy, pozostawiając niezapomniane wrażenia na wszystkich, którzy mają styczność z unikalnymi kolekcjami.
POLECAMY: Jak Zenon Martyniuk schudł 5 KG? Danuta, żona też tak schudła!
Jakie są priorytety marki?
Zapytaliśmy przedstawicieli marki na jakich Klientów liczą oraz jakie są ich najważniejsze priorytety:
“Naszą ofertę kierujemy do klientów, którzy śledzą trendy w modzie i preferują zakupy online, zwłaszcza tych, którzy nie lubią spędzać wielu godzin w centrach handlowych przymierzając i decydując, co będzie dla nich najlepsze.
Staramy się, aby stroje kąpielowe były idealnie dopasowane i wygodne. Nasze kolory i kroje mają zachwycać od pierwszego wejrzenia, a naszym priorytetem jest szybka dostawa, aby nasi klienci mogli jak najszybciej cieszyć się swoim nowym strojem kąpielowym.”
Stroje kąpielowe marki RELLECIGA będziemy mogli zobaczyć już 16 lipca podczas finałowej gala konkursu Miss Polski 2023, która będzie transmitowana w telewizja Polsat.
Jeśli podobają się Wam kostiumy kąpielowe przedstawianej firmy, to zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu konkursowym w social mediach portalu – to wygrania vouchery na produkty marki. Szczegóły rozdania zobacz TU.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Edyta Herbuś “dziewczyna KOSMITKA” buduje DOM! Zdradziła nam jaki będzie i gdzie
Źródło / fot. informacja prasowa
JS
-
news5 dni temu
Edyta Górniak na scenie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” – widzowie w szoku. Długo tego nie zapomną!
-
news4 dni temu
Czy Karolina Pilarczyk poradzi sobie poza torem? TVN testuje sportowców do granic możliwości!
-
news3 dni temu
Czy internetowi uzdrowiciele to oszuści? Gwiazda TVN potrzebuje pomocy – wyrusza w “Drogę do oświecenia”!
-
news3 dni temu
Nowe pary, nieoczekiwane wyzwania i łzy rozczarowania! Zobacz co wydarzy się w dzisiejszym odcinku programu “Azja Express”
-
news2 dni temu
Piotr Świerczewski i “ZŁE” relacje z Izą Skierską – dlatego ODPADLI z “Tańca z Gwiazdami”?
-
news2 dni temu
Szok na scenie “The Voice of Poland”! Nastolatek porwał trenerów swoim talentem – Julia Wieniawa będzie zaskoczona
-
news2 dni temu
Pierwsza dogrywka w historii “Tańca z Gwiazdami”! Dwie pary odpadły z programu, zaskakujący Zakościelny i Doda na widowni
-
news2 dni temu
Premiera cybermusicalu „Pilot i Mały Książę” z udziałem gwiazd – zobacz relację z kontrowersyjnego spektaklu [FOTO]