Śledź nas

news

Wkurzona Blanka Lipińska! Odpiera atak: Hipokryzja przed premierą “365 dni”?

Opublikowano

w dniu

Blanka Lipińska wkurzyła się na premierze “365 dni”, bo zarzucono jej hipokryzję. 

Dwa dni temu na ściance podczas gali “Bestsellery Empiku” Blanka Lipińska została zaatakowana. Jeden z fotografów zaczął ją obrażać w seksistowski sposób, na co Lipińska zwróciła mu uwagę w dosadny, ale kulturalny sposób. Zachowała się słusznie, ponieważ żaden mężczyzna nie ma prawa obrażać jakiejkolwiek kobiety. Natomiast jeśli chcemy być traktowani z szacunkiem, to sami musimy sobie o niego zawalczyć, ale przede wszystkim musimy mieć szacunek do samych siebie.

polecamy – Uważajcie kobiety! Lipińska zaatakowana na ściance

Dziś w Warszawie, w Złotych Tarasach, odbyła się premiera ekranizacji kultowej książki Blanki – “365 dni”. Jednak internauci nadal roztrząsają sytuacje z przedwczoraj. Blanka po całym zajściu na ściance dodała filmik na Instagrama, gdzie dokładnie widać zaistniałą sytuację. Na portalach plotkarskich i w komentarzach można wyczytać jak ludzie zarzucają Lipińskiej hipokryzję. Stwierdzili, że jak ona może walczyć o szacunek do kobiet, skoro sama w swoich książkach opisuje kobietę jako przedmiot pożądania. W wywiadzie dla naszego portalu skomentowała całą kontrowersję. 

To jest generalnie problem ludzi, że nie rozróżniają dwóch rzeczy. (…) W mojej powieści jak i w moim filmie pokazana jest silna kobieta, w stosunku, do której stosowane są takie, a nie inne zabiegi, bo ona tego chce. Nie mieszajmy chamstwa, (…) jeżeli mój mężczyzna w życiu odezwałby się do mnie w sposób nieodpowiedni, albo użył nie daj Boże przemocy, to będzie to ostatni moment, w którym mnie widział. Więc nie porównujmy kwestii seksualnych. (…) W życiu masz być dobrym człowiekiem i kulturalnym. Dlatego ja sobie nie życzę, żeby ktoś odzywał się do mnie w ten sposób.  – wyjaśniła Blanka.

zobacz także – Relacja z premiery “365 dni”- cała rodzina Lipińskich razem na ściance

fot. IG

JKK 

 

news

Maja Hyży OSTRO o LUNIE na Eurowizji 2024 – Justyna Steczkowska powinna jechać?

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Cleo szczerze o Mishell Siwak, Nataszy Urbańskiej w roli JURORA oraz powrocie Dawida Kwiatkowskiego do The Voice Kids

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

news

Odkryj Sekrety SENSUM MARE: Sposób na Promienną Skórę i Ochronę Przed Słońcem!

Opublikowano

w dniu

przez

 Twoja Skóra Gototowa na Lata 

Pielęgnacja skóry ma wiele korzyści, na co dzień zazwyczaj myślimy tylko o aspektach natury estetycznej, ale warto pamiętać również o tych prozdrowotnych. Marka SENSUM MARE wie, jak bardzo ważna jest samoświadomość i ochrona skóry przed promieniowaniem UV, dlatego podjęła się niezwykle ważnej akcji edukacyjnej. 

Polska marka kosmetyczna SENSUM MARE nie tylko dba o pielęgnację oraz ochronę skóry swoich klientów tworząc skuteczne kosmetyki, ale także angażuje się w sprawy istotne społecznie. Dlatego podjęła kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa w zakresie profilaktyki nowotworów skóry oraz konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok, niezależnie od pogody. 

W Polsce nowotwory, w tym nowotwory skóry, stanowią nadal bardzo poważny problem. W 2020 r. według danych Krajowego Rejestru Nowotworów na czerniaka zachorowało 3300 osób, a u około 10800 osób zdiagnozowano inne nowotwory złośliwe skóry, takie jak: rak podstawnokomórkowy i kolczystokomórkowy. 

Marka SENSUM MARE buduje świadomość klientów w zakresie ochrony przed promieniowaniem UV i przychodzi z dwiema świetnymi propozycjami: 

  • ALGODROPS – innowacyjna lekka emulsja przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, która daje efekt lekkiego rozświetlenia. 
  • ALGODROPS SATIN – Innowacyjna kremowa emulsja ochronna przeciw fotostarzeniu o satynowym wykończeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, o formule kremowej emulsji i satynowym wykończeniu. 

Innowacyjne składniki, takie jak kompleks ELIX-IRTM oraz SAKADIKIUMTM w połączeniu z fotostabilnymi filtrami organicznymi chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego UVA i UVB, niebieskim światłem, promieniami podczerwonymi i miejskimi zanieczyszczeniami. Kosmetyki tworzone są w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opierają się w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia markę̨ na rynku – mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel marki. 

Dla marki kluczowe było rozpoczęcie kampanii edukacyjnej, dzięki której można nagłośnić problem profilaktyki chorób skóry i wpłynąć tym samym pozytywnie na kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych społeczeństwa. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że nowotwory skóry to w Polsce bardzo poważny problem. Jednocześnie stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i oczywiście reaplikacja – może znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania. 

Odpowiedzialność za otaczający nas świat, dbanie o zdrowie naszych klientek i klientów – to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim nasza potrzeba, jako osób tworzących odpowiedzialną firmę – dodaje Maciej Tęsiorowski. 

W ramach kampanii „Twoja Skóra Gotowa na Lata” SENSUM MARE przekazuje 5% zysku od sprzedaży produktu ALGODROPS SATIN dostępnego na sensummare.pl na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki SARCOMA. Kampania edukacyjna oraz akcja przekazywania części zysku ze sprzedaży została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez klientów marki, influencerów, jak i media. 

Kontynuuj czytanie

news

Stefano Terrazzino szczerze o “sympatycznej” Dagmarze Kaźmierskiej w “Tańcu z Gwiazdami”

Opublikowano

w dniu

przez

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2019 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością