Śledź nas

lifestyle

Gwiazdy na Instagramie – Podsumowanie tygodnia! [zdjęcia]

Co w tym tygodniu wrzuciły na Instagram polskie gwiazdy? Sprawdź!

Lato w pełni. Zobacz jak korzystają z wakacji polskie gwiazdy. Czym pochwaliły się w tym tygodniu na swoich Instagramach? Niektórym można szczerze pozazdrościć!

[wzslider autoplay=”true” height=”600″]

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

lifestyle

Zobacz co się działo pierwszego dnia podczas Festiwalu Wódki i Zakąski!

Piątek był pierwszym dniem, hucznym dniem rozpoczęcia Festiwalu Wódki i Zakąski!

Festiwal Wódki i Zakąski 2018 to druga edycja wydarzenia organizowanego przez Dom Wódki, którego misją jest propagowanie najlepszych tradycji kulinarnych i gorzelniczych naszego kraju oraz nadanie polskiej kuchni i wódce należnej rangi na tle innych narodowych kultur alkoholowych i gastronomicznych.

HOT NEWS –  Odmieniona Rozenek paraduje pod studiem DDTVN!

W piątek mogliśmy się dowiedzieć np. od wybitnych szefów kuchni Wojciecha Pasikowskiego oraz Michała Tkaczyka  o kulturze wódki i zakąski w czasach prl-u.  Oprócz tego dla miłośników koktajli barmani z legendarnego “American Bar”, który w 2017 roku został najlepszym barem świata zaprezentowali swój festiwalowy koktajl i opowiedzieli o najstarszym barze Londynu. 

Wieczorem w pojedynek stanęli mistrzowie barmańscy, którzy rywalizowali ze sobą o tytuł najlepszego barmana w 5 kategoriach. Emocji nie zabrakło!

Tego nie nie zabrakło gwiazd! Pojawili się Paweł Deląg, Ivs Alter, Anna Nowak, 

ZOBACZ –  Chodakowska stworzy biograficzny film? Co sądzi o tym Strasburger?

Dziś także Festiwal Wódki i Zakąski ich nam dostarczy! W Reducie Banku Polskiego na ul. Bielańskiej 10 czeka na Was moc atrakcji. W programie m.in “Jak zrobić dobrą nalewkę?”, “Jak przygotować dobrą zakąskę w 5 minut” czy wyczekiwany przez wszystkich pojedynek na tatary mistrzów kuchni oraz “Kolacja Mistrzów” na czele z Bartoszem Węglarczykiem!

KONIECZNIE PRZECZYTAJ –  Sienkiewicz nie zdążyła na Kler! Co się wydarzyło?

Next post
Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Gwiazdy pokazują piersi! Maff, Wieniawa, Gilon, … i Rak’n’Roll!

Fundacja Rak’n’Roll przez gwiazdy zachęca do badań profilaktycznych!

Rak’n’Roll, to fundacja założona przez Magdę Prokopowicz, która zmagała się z chorobą onkologiczną i teraz chce pomóc innym. Od października 2009 roku stara się zmienić myślenie Polek o chorobie nowotworowej, zachęca do regularnych badań i przede wszystkim uczy walczyć i cieszyć się życiem kobiety dotknięte chorobą.

Często piersi są tematem tabu. Kobiety boją się ze sobą o nich rozmawiać, wstydzą się siebie, a przede wszystkim nie chodzą na regularne badania. Fundacja wystartowała z kampanią “Coś do nich mam” i namawia do badań i dbania o swoje zdrowie, w sposób zachęcający.

Polecamy – Zaskakujące zdjęcie Kożuchowskiej! Fani jej nie poznali!

W ramach akcji promowany jest żel do USG piersi marki AVON – różne rodzaje w zależności od formy piersi. Może warto odpuścisz jeden odcinek ulubionego serialu lub wyjście do kina a wybrać się na badania?

Zrobiły to już gwiazdy: Jessica Mercedes, Julia Wieniawa, Julia Kuczyńska, Karolina Gilon, Małgorzata Rozenek-Majdan, Ola Hamkało, Zosia Ślotała, Joanna Jabłczyńska, Joanna Horodyńska, Daria Ładocha, Barbara Wrońska.

Zobacz również – Załęcka ocenia Kulig! Czy ma rację?

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Idealny żel do piersi? Tak! Oto i on. Znakomity do piersi dużych, stożkowatych, kwadratowych, nierównych, małych, obwisłych czy silikonowych. A ty jaki masz biust? Czy go lubisz? Mój kiedyś był dla mnie powodem do kompleksów. Mały, może za maly? Ok, a który jest w pełni idealny? Teraz wiem, ze nie ma to żadnego znaczenia. Żadnego wpływu na to kim jestem, jak kocham, czuje i jak wyglada moje życie. Moje piersi są moje, a najważniejsze są zdrowe! Żel, o którym mówię zadba o każdy rodzaj piersi i wystarczy użyć go raz w roku (link na story) #kampaniaspołeczna #CosDoNichMam #RaknRoll #DziewczynskaAkcja @fundacjaraknroll 💃🏼 Badajcie się!

Post udostępniony przez Julia Kuczynska (@maffashion_official)

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

No i w końcu !!! Już jest !! Moj ulubiony żel do piersi !! Idealnie dostosowany do moich własnych 💓 każda z nas je ma … i każda z nas coś do nich ma !! Nigdy nie są wystarczająco idealne – takie jakie byśmy chciały mieć !! Ale wystarczy je polubić , pokochać , zaakceptować ! A przede wszystkim zadbać o to , żeby były zdrowe !! Tak !! Bo to właśnie zdrowie jest ważniejsze od wyglądu !! Dziewczyny .. ja już swój mam !! Teraz czas na Was .. wbijajcie pod link w moim Bio i wybierajcie swój żel 💁🏼 wystarczy go użyć tylko raz w roku , żeby moc się cieszyć zdrowiem własnych piersi !! 🙌🏽 #cosDoNichMam #dziewczynskaAkcja #rakNRoll @fundacjaraknroll

Post udostępniony przez Karolina Gilon (@karolinagilonofficial)

fot. Screen Instagram.

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Już dziś po raz drugi startuje fantastyczny Festiwal Wódki i Zakąski!

W Warszawie zaczyna się w Banku Reduty Polskiej jedyny taki na świecie Festiwal Wódki i Zakąsek. 

W zeszłym roku Festiwal Wódki i Zakąski nie tylko przyciągnął tłumy chętnych i ciekawych tej dziedziny ludzi, ale także osoby z showbiznesu! Jak będzie i co czeka nas w tym roku? 

HOT NEWS –  Makłowicz, Sierodzki, Włodarczyk, Kopania na Festiwalu Wódki i Zakąsek – zobacz zdjęcia

Druga edycja Festiwalu Wódki i Zakąski odbędzie się w dniach 19-20 października w Reducie Banku Polskiego przy ul. Bielańskiej 10 w Warszawie. Impreza będzie otwarta dla odwiedzających w tych dniach w godzinach 12-22! 

W cenie biletu będzie można nie tylko skosztować kilkuset rodzajów wódek, nalewek i miodów, ale także zobaczyć pokazy mistrzów barmańskich, wziąć udział w warsztatach kulinarnych czy obejrzeć niecodzienną wystawę.

Wszystkie bilety są już wyprzedane. Dodatkowo pula będzie możliwa do zakupu na miejscu!

Największa w Polsce strefa degustacji kilkuset szlachetnych wódek, nalewek i miodów, show barmańskich mistrzów świata, targ zakąsek, warsztaty kulinarne, a nawet specjalna wystawa na 100-lecie niepodległości to wszystko rusza już dziś! Do tego kolacja mistrzów ze znanym dziennikarzem Bartoszem Węglarczykiem!

Oprócz trunków w specjalnie wydzielonej części odbędzie się Targ Zakąsek, w którym, będzie można spróbować specjałów przygotowanych na tą okoliczność przez szefów kuchni warszawskich restauracji: Elixir w Domu Wódki, Oberży pod Czerwonym Wieprzem i Folk Gospody. 

KONIECZNIE PRZECZYTAJ –  Będzie HIT? Rozenek jak Doda! Wyglądają jak siostry?

W ubiegłym roku festiwal odwiedziły takie gwiazdy jak:  Robert Makłowicz, Marek WłodarczykIvs Alter, Kamila Polak, Joanna Majstrak, Marek Kościkiewicz, Kasia Nova, Piotr Popiński, Rafał Collins, Marek Posłuszny, Miriam Shaded, oraz Tomasz Małek. 

Kto na Festiwal zawita w tym roku? Na pewno my! 

HOT NEWS –  Agnieszka Sienkiewicz o wojnach na Instagramie! Bierze w nich udział?

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Lucińska, Kopania, Jakuła, … na prezentacji strategii i produktów marki Remington

Marka Remington zaprezentowała swoją nową strategie i  produkty. W spotkaniu uczestniczyły gwiazdy z wydarzenie poprowadziła Dorota Michałowska.

W ramach nowej akcji spod hasłem #BądźSobąPoSwojemu marka Remington zaprezentowała nową linię produktów, które mają wspierać główną ideę kampanii. Spotkanie odbyło się w Restauracji „Bez Tytułu”, które poprowadziła Dorota Michałowska. Gwiazdy przyszły w specjalnych koszulkach z hasztagiem akcji.

Polecamy – Stylowy pokaz pod chmurami Doroty Goldpoint – zobacz stylizacje gwiazd!

W wydarzeniu uczestniczyli między innymi Anna Lucińska, Natalia Jakuła, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska, Łukasz Kędzior – Lukebook, Magdalena Antosiewicz, Katarzyna Hajduga, Maria Dejmek, Andżelika Kurowska oraz Lidia Kopania. Lidia identyfikując się z nowym hasłem marki pozowała w dresie i bez makijażu.

HOT NEWS: Bojarska – Ferenc ostro o mediach! Dlaczego ma do nich żal?

Marka Remington istnieje od ponad 80 lat i od początku funkcjonowania ma jeden cel – sprawiać, by dzięki przedmiotom użytkowym ludzie czuli się i wyglądali lepiej. Producent ma świadomość, że pewność siebie i poczucie własnej wartości bierze się z wewnętrznych przekonań na temat nas samych, dlatego „Bądź sobą po swojemu” to hasło, które ma nam pomóc w budowaniu nastawienia, że jesteśmy najfajniejsi kiedy po prostu jesteśmy sobą.

Prezentowana strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji.

Amerykańskie korzenie sprawiają, że nasza marka ma w sobie tyle pasji, pozytywnego nastawienia i aspiracji. Pomimo sędziwego wieku, jest wciąż młoda i zaskakuje. Nowy Jork słynie z tego, że każdy tam może czuć się sobą, bez względu na to jak wygląda, jakiej jest orientacji, czy co w życiu robi. Chcemy, by i u nas w Polsce ludzie zaczęli wierzyć, że w każdej jednostce jest indywidualność i właśnie bycie sobą jest teraz na czasie. Nudzą nas i męczą narzucone kanony piękna i stylu życia. Zachęcamy w kampanii komunikacyjnej oraz akcji CSR, aby otworzyć się na własną wyjątkowość – mówi Katarzyna Krauze, brand manager Remington.

W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, tak prężnie promowanych przez media producent zadecydował, że należy przypomnieć kobietom i mężczyznom, o tym, co tak naprawdę jest ważne i co ma wpływ na nich samych. Wszystkie te działania i inicjatywy wynikają z doświadczeń i potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, którym Remington uważnie się przygląda. Kampania „Bądź sobą po swojemu” to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem. Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trenerka mentalna i coach poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazowi rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości. Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią 2018 roku odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku.

W tym sezonie poza nową strategią Remington oferuje mnóstwo nowości m.in. serię produktów z linii Advanced Colour Protect chroniącej włosy po koloryzacji, serię golarek rotacyjnych i foliowych dla mężczyzn Ultimate oraz prawdziwą perełkę dla koneserów designu – golarkę Heritage w stylu Vintage.

Fot. Paweł Wodzyński/ Materiały Prasowe

Użyj klawiszy ← → (klawiatury), lub przycisków obok

Kontynuuj czytanie

HITY

Copyright © 2018 Przeambitni.pl. Stworzona z miłością przez Agencję BEOKAY.