Śledź nas

moda

Kreacja Blanki Lipińskiej zaskoczyła wszystkich- wyglądała jak nie ona?

Blanka Lipińska została nominowana w kategorii literatura obyczajowa, ale to jej kreacja wygrała dzisiejszą galę. Zobacz jak wyglądała.

Blanka Lipińska znana jest z tego, że napisała kilka książek erotycznych – “365 dni”, “Kolejne 365 dni” czy “Ten dzień”. Jednak nie chce być nazywana pisarką. Jeszcze w tym tygodniu do kin wejdzie jej autorski film “365 dni”. Idealny dla par na walentynki! Jednak nie zapominajmy o tym, co najważniejsze, udało się, Blanka zdobyła nagrodę Empiku.

Wydałam książkę, bo ktoś mi powiedział, że to jest trudne. Potem usłyszałam, że może nie sprzedawać się dobrze. Potem powiedzieli, że ciężko byłoby ją zekranizować. Miesiąc później podpisałam umowę na film – powiedziała w rozmowie z Onetem, Blanka Lipińska.

polecamy – Honorata Skarbek w różowej kreacji przyćmiła wszystkich

Blanka jak widać bardzo wczuła się w rolę producentki filmowej i na gali Bestsellery Empiku wyglądała niczym francuska reżyserka. Spięte blond włosy, szykowne oprawki okularów i długi, cienki czarny szaliczek to jedynie dodatki jakie miała na sobie Blanka. Całą robotę robiła elegancka, biała marynarka oversive, biała satynowa bluzka i długie czarne spodnie materiałowe z szerokimi nogawkami, ale spokojnie nie dzwony. Białe szpilki, zakończone w szpic komponowały całość. Blanka wyglądała bardzo elegancko, klasycznie i szykownie. Zupełnie inaczej niż zazwyczaj widujemy ją na eventach, w kusych, seksownych i błyszczących sukienkach. Co nie zmienia faktu, że wyglądała bardzo ładnie.

A Wy co sądzicie o kreacji Blanki Lipińskiej? Lepiej jej w seksownych kreacjach czy w powściągliwym wydaniu?

zobacz także – Garniturowa Jessica, ociekająca różem Skarbek i Nykiel oraz szykowna Lipińska- Bestsellery Empiku 2019

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

To był WSPANIAŁY ROK ❤️❤️❤️ Po brzegi wypełniony pracą ?????? Jestem wdzięczna ?????? Za każdy dzień, który minął ?? Za każdy popełniony błąd ?? Za każdą zdobytą nagrodę ?? Za każdą bolesną lekcje ?? Za każdy pobity rekord ?? Za każde spełnione marzenie ?? Za każdy sukces ?? Za każde doświadczenie ?? Dziękuje Wam za to wszystko ❤️ To dzięki moim Fanom mogę zmieniać siebie, ludzi i świat❤️ To dzięki Wam jestem tu, gdzie jestem i mam to co mam ❤️ Jesteście moją motywacją, moim wsparciem, moją armią ❤️ I obiecuje, że w roku 2020 … ….będę biegła jeszcze szybciej ?? …..sięgała wyżej ?? ……i patrzyła dalej ?? CUDOWNEGO NOWEGO ROKU ??✨ Oby rok, który minął był gorszy od tego, który nadchodzi…a nadchodzi NOWE ?

Post udostępniony przez Blanka Lipinska (@blanka_lipinska)

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Nawet nie wiecie jaki to dla mnie ważny czas. Już za miesiąc zobaczycie to, nad czym pracowaliśmy przez ostatnie 10 miesięcy. Najpierw w marcu siedliśmy do scenariusza. Wszystko działo się w szalonym tempie ? Później wybieranie lokacji, castingi, poprawki scenariusza, znowu castingi, trudności, wybory, problemy… Potem plan zdjęciowy i znowu wyzwania, nieoczekiwane sytuacje, przygody… To wszystko było dla mnie kompletną nowością ? Byłam jak dziecko wrzucone do świata dorosłych. Przedwczoraj pokazaliśmy Wam przedsmak. Trailer, do którego link znajdziecie w BIO. Do ostatnich minut walcząc o to, by to co zobaczycie w zwiastunie spełniło Wasze oczekiwania. Ale najważniejszy moment przyjdzie za miesiąc ? 7 lutego…to wtedy podsumujecie naszą prace. Nie spodziewajcie się zobaczyć powieść 1:1, to niemożliwie ??‍♀️ A z racji tego, dam Wam więcej. To czego nie wiedzieliście, nie widzieliście, nie poczuliście. To ta sama historia…tylko oczami autora mądrzejszego o pięć lat. Czy będzie inna ? BĘDZIE ❤️ Czy będzie porywająca? BEEEDZIE !!! ? Czy będzie zaskakująca ? FU*K YES ! ?

Post udostępniony przez Blanka Lipinska (@blanka_lipinska)

fot. AKPA/IG

JKK 

lifestyle

Przywitaj wiosnę z pięknymi torebkami marki Słoń Torbalski

Subtelne torebki w kobiecych kolorach inspirowane powiewem wiosny

Skórzane elementy garderoby potrafią odmienić kobiecą stylizacje, nadając jej niepowtarzalnego charakteru. Przed rozpoczęciem wiosennego sezonu warto więc pomyśleć o zakupie modnej torebki. Marka Słoń Torbalski przygotowała coś specjalnego z tej okazji dla swoich klientek: nowoczesne i ręcznie robione torebki w wiosennej odsłonie.

Polska firma została założona 20 lat temu. Pierwsza torebka skórzana stanowiła efekt ręcznej pracy podjętej w 1997 roku. Marka działa na terenie Krakowa, a wszystkie modele firmy opatrzone są metką, świadczącą o miejscu powstania produktu. Małopolskie miasto nie jest jednak jedynym patronem Słonia Torbalskiego. Firma w swoich działaniach hołduje bowiem idei „trwałość, ponadczasowość, serce, handmade”. W 2000 roku marka uruchomiła swój pierwszy sklep przy ulicy Sławkowskiej 4 w Krakowie. Dziewięć lat później Słoń Torbalski rozpoczął swoją działalność w centrum handlowym Bonarka City. W 2013 roku marka otworzyła kolejny sklep w Galerii Bronowice. Kraków nie jest jednak jedynym miastem, w którym można zakupić produkty firmy. Marka działa bowiem m.in. we wrocławskiej Galerii Magnolia, Galerii Posnania oraz gdyńskiej Rivierze. Firma zdecydowała się również na sprzedaż produktów dla zagranicznych klientów. W 2012 roku Słoń Torbalski zmienił swoją główną siedzibę na nowoczesny park maszynowy. Wszystkie informacje na temat butików znaleźć można na stronie internetowej firmy sklepu.

Torebki i plecaki marki przez wiele osób traktowane są jako dzieła sztuki. Wszystkie modele stanowią efekt ręcznej pracy oraz konceptu projektanta. Marka bardzo często decyduje się na współpracę z artystami, kierującymi się pasją i unikatowo zdefiniowanym zaangażowaniem. Produkty firmy tworzone są na bazie najwyższej jakości surowców oraz starannie dobranych materiałów.  W procesie ręcznej pracy wykorzystywany jest każdy element skóry. Słoń Torbalski nie wtóruje markom, które obrały w swoich działaniach koncepcję fast fashion. Torebki firmy selekcjonowane są w obrębie dwóch grup – EXCLUSIVE i DESIGN. Pierwsze zestawienie wyróżnia się dobraniem najwyższej jakości materiałów oraz unikatowych kolorów. Wszystkie modele w obrębie EXCLUSIVE należą do limitowanej serii. Torebki DESIGN cały czas dostępne są w sklepie internetowym. Wszystkie modele posiadają specjalną wstążkę, identyfikującą twórcę produktu.

Najnowsza seria produktów Słonia Torbalskiego inspirowana jest powiewem wiosny. Wszystkie modele zostały wykończone subtelnymi, kobiecymi kolorami. Powstały one z myślą o klientkach, podążających za modowymi trendami. Torebki należą do limitowanej serii EXCLUSIVE, obejmującej maksymalnie piętnaście sztuk. Wszystko po to, by każda właścicielka produktu inspirowanego wiosną czuła się wyjątkowo. Każdy model opatrzony jest podpisem wykonawcy (specjalną wstążką, która wszywana jest do środka torebki, dany kolor odpowiada konkretnej osobie, która wykonała torebkę, jest więc pewnego rodzaju „podpisem”) oraz metką „made in Kraków”. Wszystkie torebki powstały na bazie starannie dobranych materiałów. Każdy model swoją estetyką nawiązuje do ciepłych dni i charakteru zbliżającej się pory roku. W sklepie internetowym marki, oprócz limitowanej kolekcji „Powiew wiosny”, dostępy jest również szeroki wybór torebek i plecaków skórzanych, w ramach stałych kolekcji: Cracow Bag, Urban collection, Cool Code collection, Etno collection oraz Słoń collection. Każda seria wyróżnia się oryginalnym nazewnictwem poszczególnych modeli

Produkty Słonia Torbalskiego, należące do kolekcji „Powiem wiosny”, stanowią świetną opcję dla kobiet, pragnących uzupełnić swoje stylizacje. Warto więc pomyśleć o zakupie nowoczesnej i unikatowej torebki, by nadać modowym zestawieniom osobliwej unikatowości.

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Gwiazdy są już EKO nawet w trakcie snu – a Ty?

Pewnie nie raz słyszeliście o gwiazdach, które promują ekologiczne inicjatywy. Reni Jusis z Sydneyem Polakiem nagrała dla WWF eko piosenkę “Stop Global Experiment”, Agata Buzek wspierała kampanie przeciwko futrom naturalnym, a Anna Dereszowska wzięła udział w kampanii przeciwko nielegalnej wycince lasów i wymieraniu zagrożonych gatunków.

Nie każdy jednak wie, że ostatnim trendem w showbiznesie jest uwzględnienie dbałości o środowisko oraz samego siebie do codziennych prozaicznych czynności. Przykładowo Anna Lewandowska zwraca szczególną uwagę na dobry sen. Między innymi zaleca odpowiednią temperaturę w sypialni (od 16 do 19°C), wietrzenie pomieszczenia oraz naturalne akcesoria ułatwiające zasypianie.

Idealnie w ten trend wpisuje się projektantka z pasją Aneta Wodarz właścicielka sklepu www.wodaco.pl, który jak mówi powstał z potrzeby połączenia pięknych, ekologicznych, oddychających piżam z energią i intensywnymi kolorami.

Aneta projektuje i szyje w Polsce, a swoją działalnością wspiera lokalne szwalnie i pracownie krawieckie oraz co nas szczególnie ujęło procent z każdego zamówienia przeznacza na wsparcie Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.
Wszystkie piżamy są szyte w niewielkich seriach z wiskozy, bawełny (flaneli), a resztki tkanin wykorzystywane są do szycia scrunchie do włosów. Jak nam zdradziła w nadchodzących miesiącach planuje również szyć piżamy z jedwabiu i lnu nadal stawiając na uniwersalne i wygodne modele, które nie krępują ruchów ciała.

Dlaczego jednak powinniśmy spać w ekologicznych i oddychających tkaninach pochodzenia naturalnego i roślinnego? Warto zwrócić uwagę na ich plusy:
+ skóra może swobodnie oddychać, są przewiewne,
+chłoną wilgoć,
+ przyjemne dla skóry, hipoalergiczne, nie uczulają,
+ są przyjemne dla ciała, śpi się w nich wygodnie i komfortowo,
+ grzeją/chłodzą wtedy, kiedy trzeba,
+ dobre na każdą porę roku,
+ przy odpowiedniej pielęgnacji mogą służyć przez wiele lat,
+ są szyte z zachowaniem dbałości o środowisko.

Trudno również nie wspomnieć tu o minusach spania w poliestrowych piżamach:
– skóra poci się, nie ma przepływu powietrza, skóra dusi się, ciało męczy się, latem można się ugotować,
– nie są przyjemne dla skóry, mogą podrażniać i uczulać,
– są łatwopalne,
– elektryzują się,
– powstają m.in. pochodnych ropy naftowej,
– bielizna z poliestru jest niehigieniczna.

Spanie w piżamach z oddychających tkanin służy nie tylko środowisku, ale zapewnieniu komfortu w trakcie spania oraz pielęgnacji ciała. Skóra, która w trakcie 8 godzinnego snu ma okazję oddychać, szybciej się regeneruje oraz później się starzeje. Warto wspomnieć również, że śpiąc w oddychających piżamach, mamy pewność, że nie obudzimy się w nocy, będąc zgrzanym, czy odwodnionym.

Projektantkę Wodaco inspirują odważne kobiety, które nie boją wyrażać się intensywnymi kolorami, a jednocześnie cenią jakość.
W swojej ofercie sklep Wodaco posiada piżamy z krótkim i długim rękawem oraz spodniami. Asortyment jest cały czas poszerzany i już niedługo do sprzedaży trafią poszewki z naturalnych tkanin i opaski na oczy z jedwabiu.

Jeśli również chcecie w sypialni dzięki ekologicznym piżamom poczuć się jak gwiazdy mamy dla Was specjalny kod rabatowy „WODACO” który daje rabat – 15% od wartości koszyka (do wpisania w zamówieniu). Przyjemnych snów!

Kontynuuj czytanie

moda

Z miłości do denimu – modne ubrania KOKO_brand

Ponadczasowe, jeansowe stylizacje od KOKO_brand

Dżinsy zaprojektowane w XIX wieku przez Leviego Straussa miały służyć farmerom i górnikom. Szybko jednak spodnie te stały się modowym hitem. Współcześnie, na bazie jeansu tworzy się również bluzy, wiatrówki, koszule oraz kurtki. Na polskim rynku działa firma, która, kierując się miłością do denimu, tworzy unikatowe ubrania.

Koko_brand to marka założona w 2019 roku dla wielbicielek jeansowych stylizacji. Założycielka firmy od dzieciństwa była fanką ubrań tworzonych na bazie denimu. Zakochała się ona w stylizacji swojej mamy – prostych spodniach i motocyklowej, jeansowej kurtce vintage. Pomimo upływu lat miłość do denimu przetrwała. Z tej pasji narodził się autorski projekt – KOKO_brand.

Firma w swoich ubraniach stawia na nietypowe rozwiązania. W ofercie KOKO_ brand znaleźć można jednak również klasyczne stylizacje. Każdy element garderoby wyróżnia się oryginalnością i odpowiednią jakością. Właścicielka firmy testuje zaprojektowane ubrania zanim trafią one do sprzedaży. Jeansowe stroje powstają na bazie tkanin sprowadzanych z Hiszpanii.  Na życzenie firmy produkowane są również guziki i nity. Rozwiązanie to zapewnia najwyższą jakość ubrań dostosowanych do zapotrzebowania klientek. Marka stara się wspierać lokalny rynek. Wszystkie ubrania są tworzone i produkowane w Polsce. Właścicielka firmy współpracuje również z ilustratorką Magdą Polakowską. Artystka wielokrotnie wzbogaca jeansowe projekty efektownymi grafikami, podkreślającymi niebywałą estetykę ubrań KOKO_brand. Marka, tworząca elementy garderoby na bazie denimu, nie wtóruje koncepcji fast fashion. Modele KOKO_brand szyte są w niewielkich ilościach. Wyróżnia je ponadczasowość i uniwersalność.

KOKO_brand jest firmą, która nieustannie rozwija się. Marka planuje wykorzystywać w swoich projektach organiczne tkaniny denimowe bezpieczne dla środowiska naturalnego. Produkty firmy pakowane są również w bawełniane torby wzbogacone logiem brandu. Można je wykorzystać na wiele sposobów, np. w czasie zakupów.

KOKO_brand prowadzi swój internetowy sklep. Marka posiada swój własny showroom na Żoliborzu – przy ulicy Rydygiera. Firma jest rownież dostępna w butiku GAVEL w Galerii Promenada w Warszawie oraz TFH Koncept na ulicy Szpitalnej. KOKO_brand prowadzi sprzedaż unikatowych kurtek, kamizelek, szortów, spodni, bluz, kombinezonów, T-shirtów oraz koszul. Ubrania dostępne są w rozmiarach od XS do L. Modele z grafikami Magdy Polakowskiej wyróżnia niebywała estetyka oraz przewrotność. Printy, przedstawiające potworki, wzbogacone są bowiem humorystycznymi tekstami. Ubrania KOKO_brand można wykorzystywać w różnorodnych stylizacjach. Idealnie sprawdzą się one w wiosennych i letnich zestawieniach.

KOKO_brand jest firmą, której właścicielka nie boi się wykorzystywać odważnych rozwiązań. W każdym projekcie widać miłość i pasję do tworzenia ubrań na bazie denimu. Warto więc skorzystać z oferty KOKO_brand, by wzbogacić swoją garderobę jeansowymi modelami.

Kontynuuj czytanie

moda

Zamiłowanie do tworzenia swojej garderoby oznacza miłość do samego siebie i planety

Komponując dobrze przemyślaną garderobę, dbasz o siebie, swój czas oraz środowisko

Marka ECHO działa na polskim rynku od ponad dwudziestu lat. Brand narodził się z pasji, zamiłowania do mody oraz chęci obdarowania polskich klientek pięknem inspirowanym światowymi trendami. ECHO symbolizuje bowiem miłość do samego siebie wyrażoną w codziennych stylizacjach.

Firma powstała w 1997 roku jako międzypokoleniowy koncept modowy. Inicjatorką projektu była Gabriela Roczkalska-Drożdż, która swoje pierwsze kreacje stworzyła na domowej maszynie, stanowiącej urodzinowy prezent. W 1997 roku właścicielka marki wraz ze swoim mężem zdecydowali się na zakup szkoły podstawowej w Jaworznie. Budynek został przekształcony w biuro projektowe firmy i szwalnię. Do konceptu ECHO przystąpiła również siostra Gabrieli oraz jej szwagierki, a dziś zespół zasilają córki projektantki.

Firma od samego początku istnienia produkuje eleganckie ubrania damskie z myślą o nowoczesnych kobietach, czerpiących radość z wspierania polskich brandów, inspirujących się trendami tworzonymi przez najlepszych, światowych projektantów. Nazwa marki w metaforyczny sposób odzwierciedla potrzebę szycia wyjątkowych ubrań dla polskich klientek. ECHO stanowi również nawiązanie do wrażliwości właścicieli firmy na problem związany z trudnością recyklingu materiałów wykorzystywanych przez wiele marek z branży modowej. Polski brand od lat współpracuje z włoskimi producentami, dostarczającymi tkaniny najwyższej jakości. Ubrania ECHO tworzone są m.in. na bazie bawełny i wiskozy, posiadających odpowiednie atesty. Włókna pozyskiwane są z roślin uprawianych bez sztucznych nawozów i chemicznych środków ochrony. Firma w swoich projektach wykorzystuje również przewiewną tkaninę wiskozową. Brand stara się bowiem stworzyć ubrania przyjazne dla skóry klientek. Wiskoza doskonale chłonie bowiem wilgoć, wykazując dużą elastyczność i przewiewność. Kolekcje ECHO tworzone są także na bazie poliestru, odznaczającego się odpornością na działanie promieni UV. Materiał ten nie wywołuje reakcji alergicznych. Ubrania tworzone na bazie poliestru zachowują swoją formę, a usunięcie plam z ich powierzchni nie stanowi żadnego kłopotu. ECHO, dbając o środowisko naturalne, nie rezygnuje z tworzenia unikatowych i eleganckich kolekcji. Ubrania szyte w polskich szwalniach stanowią bowiem esencję wielkomiejskiego stylu. Odzwierciedlają one ponadto przeobrażenia polskiego społeczeństwa na przestrzeni lat. Projektowanie garderoby z marką ECHO stanowi więc formę tworzenia swojej własnej historii/opowieści.

Ubrania ECHO są w całości projektowane i szyte w Polsce w rozmiarach od 34 do 44, dostępne są w sklepie internetowym echoshop.pl oraz autorskich butikach. Stacjonarne salony umieszczone są blisko pracowni firmy, a współpracujące multibrandy ulokowane są na terenie całego kraju. Na stronie internetowej brandu dostępne są różnorodne stylowe sukienki, bluzki, swetry, spodnie, płaszcze, kombinezony oraz buty. Firma prowadzi również sprzedaż akcesoriów, wśród których warto wskazać maski ochronne, stylowe torby czy kolorowe gumki do włosów. Brand przygotował również ciekawe projekty dla kobiet, szukających oryginalnych, biurowych stylizacji. Dostępne unikatowe sukienki wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Wyróżnia je swoboda noszenia oraz niezwykła elegancja i uniwersalność.. W ofercie ECHO znaleźć można także damskie koszule w różnorodnych wariantach kolorystycznych i printach. Stroje wzbogacono zwierzęcymi wzorami, przełamującymi klasyczny wygląd biurowego outfitu.  Na stronie internetowej dostępne są także eleganckie kreacje. Stanowią one idealne rozwiązanie dla kobiet, szukających stylizacji na wieczorne bale lub oficjalne happeningi.

Firma ECHO wykorzystuje w swoich projektach naturalne tkaniny, starając się zachować czystość środowiska zewnętrznego. Brand przygotował również dla swoich klientek specjalny rabat, który można aktywować przy zakupie dwóch produktów. Warto skorzystać z oferty firmy, by stworzyć garderobą inspirowaną światowymi trendami.

Kontynuuj czytanie
Reklama Enter ad code here

HITY