news
Taylor Swift podsumowuje “1989 Word Tour”. Nowy klip zadedykowany fanom!
Najnowszy klip Taylor Swift o utworu “New Romantics” stanowi podziękowanie dla fanów za udział w światowej trasie koncertowej. Został zmontowany z profesjonalnych nagrań powstałych podczas koncertów promujących album pt. “1989”, którego premiera odbyła się 27 października 2014 roku. Teledysk zawiera zarówno ujęcia z koncertów jak i kulisy pracy przy trasie.
Koncerty w ramach “1989 Word Tour” rozpoczęły się 4 maja 2015 roku w Tokyo, a kolejne odbyły się min. Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Holandii, Szkocji, Anglii, Irlandii, Kanadzie oraz Chinach. Ostatnie siedem koncertów z trasy odbyło się w Australii, a ostatni z nich w Melbourne 12 grudnia 2015 roku .
Fani są najlepszą częścią tej trasy. To oni są powodem, przez który koncerty stają się niesamowite i wiem, że oni dają z siebie wszystko. Nie chcę zapomnieć niczego, co wydarzyło się w trakcie tej trasy. To były te niezwykłe chwile, które sprawiają, że wszystko jest ekscytujące. Patrząc na nieskończony tłum, nic więcej nie potrzebowałam. Wszyscy jesteśmy smutni, że tournee dobiegło końca, ale cieszymy się, że byliśmy jej częścią – mówi w klipie
Jak się Wam podoba “New Romantics”?
news
Maja Hyży OSTRO o LUNIE na Eurowizji 2024 – Justyna Steczkowska powinna jechać?
news
Cleo szczerze o Mishell Siwak, Nataszy Urbańskiej w roli JURORA oraz powrocie Dawida Kwiatkowskiego do The Voice Kids
news
Odkryj Sekrety SENSUM MARE: Sposób na Promienną Skórę i Ochronę Przed Słońcem!
Twoja Skóra Gototowa na Lata
Pielęgnacja skóry ma wiele korzyści, na co dzień zazwyczaj myślimy tylko o aspektach natury estetycznej, ale warto pamiętać również o tych prozdrowotnych. Marka SENSUM MARE wie, jak bardzo ważna jest samoświadomość i ochrona skóry przed promieniowaniem UV, dlatego podjęła się niezwykle ważnej akcji edukacyjnej.
Polska marka kosmetyczna SENSUM MARE nie tylko dba o pielęgnację oraz ochronę skóry swoich klientów tworząc skuteczne kosmetyki, ale także angażuje się w sprawy istotne społecznie. Dlatego podjęła kampanię edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości i bezpieczeństwa w zakresie profilaktyki nowotworów skóry oraz konieczności stosowania filtrów SPF przez cały rok, niezależnie od pogody.
W Polsce nowotwory, w tym nowotwory skóry, stanowią nadal bardzo poważny problem. W 2020 r. według danych Krajowego Rejestru Nowotworów na czerniaka zachorowało 3300 osób, a u około 10800 osób zdiagnozowano inne nowotwory złośliwe skóry, takie jak: rak podstawnokomórkowy i kolczystokomórkowy.
Marka SENSUM MARE buduje świadomość klientów w zakresie ochrony przed promieniowaniem UV i przychodzi z dwiema świetnymi propozycjami:
- ALGODROPS – innowacyjna lekka emulsja przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, która daje efekt lekkiego rozświetlenia.
- ALGODROPS SATIN – Innowacyjna kremowa emulsja ochronna przeciw fotostarzeniu o satynowym wykończeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR, o formule kremowej emulsji i satynowym wykończeniu.
Innowacyjne składniki, takie jak kompleks ELIX-IRTM oraz SAKADIKIUMTM w połączeniu z fotostabilnymi filtrami organicznymi chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego UVA i UVB, niebieskim światłem, promieniami podczerwonymi i miejskimi zanieczyszczeniami. Kosmetyki tworzone są w oparciu o najlepsze składniki pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Receptury opierają się w dużej mierze o składniki pochodzące z mórz i oceanów, co wyróżnia markę̨ na rynku – mówi Łukasz Kołodziejek, współwłaściciel marki.
Dla marki kluczowe było rozpoczęcie kampanii edukacyjnej, dzięki której można nagłośnić problem profilaktyki chorób skóry i wpłynąć tym samym pozytywnie na kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych społeczeństwa. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że nowotwory skóry to w Polsce bardzo poważny problem. Jednocześnie stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i oczywiście reaplikacja – może znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania.
Odpowiedzialność za otaczający nas świat, dbanie o zdrowie naszych klientek i klientów – to nie tylko dobra praktyka CSR, ale przede wszystkim nasza potrzeba, jako osób tworzących odpowiedzialną firmę – dodaje Maciej Tęsiorowski.
W ramach kampanii „Twoja Skóra Gotowa na Lata” SENSUM MARE przekazuje 5% zysku od sprzedaży produktu ALGODROPS SATIN dostępnego na sensummare.pl na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki SARCOMA. Kampania edukacyjna oraz akcja przekazywania części zysku ze sprzedaży została bardzo ciepło przyjęta zarówno przez klientów marki, influencerów, jak i media.
news
Stefano Terrazzino szczerze o “sympatycznej” Dagmarze Kaźmierskiej w “Tańcu z Gwiazdami”
-
news4 dni temu
Iwona Pavlović potwierdza – Dagmara Kaźmierska będzie na FINAŁ “Taniec z Gwiazdami”?
-
news5 dni temu
Maciej Musiał ma ŻAL, że odpadł z TzG. PRZERWALI wywiad! “Mieliśmy fajny pomysł na FINAŁ” [WIDEO]
-
news4 dni temu
Stefano Terrazzino szczerze o “sympatycznej” Dagmarze Kaźmierskiej w “Tańcu z Gwiazdami”
-
news4 dni temu
Tomasz Wygoda o zaufaniu w TzG: Nie każdy ma odwagę na konia od razu wskoczyć!
-
news4 dni temu
Odkryj Sekrety SENSUM MARE: Sposób na Promienną Skórę i Ochronę Przed Słońcem!
-
news3 dni temu
Cleo szczerze o Mishell Siwak, Nataszy Urbańskiej w roli JURORA oraz powrocie Dawida Kwiatkowskiego do The Voice Kids
-
news5 dni temu
Iwona Pavlović zaskoczona Maćkiem Musiałem – odpadł, ale zachował SIEBIE
-
news4 dni temu
Rafał Maserak podpowiada – zapytaliśmy o rady na FINAŁ “Tańca z Gwiazdami”