Czas na Nyden. Luksusowa marka od H&M stworzona z myślą o millenialsach. 

H&M o planach wprowadzenia na rynek kolejnego przedsiębiorstwa informował już w ubiegłym roku. Poznajcie więc markę Nyden (poprawna pisownia /Nyden) – nowość prosto od modowego giganta. Intrygująca nazwa to połączenie dwóch szwedzkich słów „ny” i „den„, które w polskim tłumaczeniu oznaczają „nowy” i „to”. Dyrektorem kreatywnym marki został Oscar Olsson, który dla H&M pracuje już od 5 lat.

HOT NEWS – Selena Gomez w nowej roli. Została projektantką!

Nyden ma być skierowany do współczesnych millenialsów, czyli tzw. pokolenia Y. Jedno jest już pewne – nie będzie to zwykła sieciówka. Głośno mówi się o koncepcji luksusu w przystępnej cenie. Kolekcje ubrań będą prezentowane kilkanaście razy do roku, a same produkty będą dostępne w limitowanych ilościach. Oscar Olsson kolekcje marki Nyden planuje opierać na współpracy z influencerami. To oni będą odpowiedzialni za dyktowanie modowych trendów. Pierwszymi osobami, które pomogą stworzyć linię ubrań marki Nyden będą: szwedzka aktorka Noomi Rapace i Dr Woo, tatuator m.in. Drake’a i Miley Cyrus.

POLECAMY – Meghan Markle ma coraz większe wymagania! Czy rodzina królewska będzie żałować?

Sprzedaż produktów będzie dostępna poprzez stronę internetową oraz w pop-up storach Nyden. Nadal nie znamy jednak oficjalnej daty premiery marki. Źródła informowały o początku 2018 roku. Niedawno do sieci trafił spot promujący markę, dlatego wydaje się, że premiera zbliża się już wielkimi krokami. 

Zobacz wideo:

BĄDŹ NA BIEŻĄCO – POLUB NAS NA FACEBOOKU!

fot. mat. prasowe


Nie ma więcej wpisów