PUMA rozpoczęła współpracę z Ablem Tesfayev znanym pod pseudonimem The Weeknd. Został on właśnie ogłoszony nowym globalnym ambasadorem i zarazem kreatywnym współpracownikiem marki PUMA. Artysta nominowany do Oscara i Grammy święci triumfy na światowych listach przebojów z utwórem “Starboy” nagranym razem z Daft Punk. Singiel z utworem „Starboy” będący zapowiedzią nowego albumu w ciągu tygodnia dotarł do 17 milionów fanów na świecie i ponad 6,5 miliona w USA stając się numerem jeden na listach przebojów.

Polecamy: Billboard Music Awards 2016: Poznajcie wszystkich nominowanych – The Weeknd ma aż 19 nominacji!

The Weeknd i jego luźny, nonszalancki, młodzieżowy styl oraz pewność siebie są tym, co idealnie wpasowało się w hasło najnowszej kampanii PUMA „Run The Streets”, która wystartuje w listopadzie br. Spot promujący kampanię autorstwa Marka Seligera został nakręcony w Los Angeles oraz Toronto. The Weeknd jako ambasador Puma promuje w klipie najnowszą kolekcję SportStyle m.in. Ignite evoKNIT oraz limitowaną linię obuwia IGNITE i ubrań Evo. Kampania „Run The Streets”, PUMA będzie skierowana do indywidualności i twórców, którzy posiadają swój nietuzinkowy styl. Umowa z Pumą obejmuje zaprojektowanie przez Abla swojej linii odzieży i obuwia, która pojawi się w przyszłym roku.

Kupicie ubrania zaprojektowane przez The Weeknd?

Zobacz też: Karolina Gilon na prezentacji ramówki TVN – poznaj marki jej stylizacji

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=34Na4j8AVgA]

fot. materiały prasowe

Bądź na bieżąco z show-biznesem i muzyką. Polub nas na Facebooku!


Nie ma więcej wpisów