Śledź nas

moda

Główna aktorka “365 dni” papuguje Blankę Lipińską?

Opublikowano

w dniu

Anna Maria Sieklucka, która zagra w filmie Blanki Lipińskiej, niebezpiecznie się do niej upodabnia.

Od jutra do kin wchodzi pierwszy taki film w Polsce. Erotyczny film Blanki Lipińskiej “365 dni” sporo namiesza w polskiej kinematografii. Dziś odbyła się oficjalna premiera w Multikinie w Złotych Tarasach, w Warszawie. Przybyło wiele znanych ludzi, nie zabrakło oczywiście głównych bohaterów filmu, jak i samej Blanki Lipińskiej w towarzystwie rodziców. Wszyscy pięknie prezentowali się na ściance, ale dociekliwych zaniepokoił jeden szczegół.

polecamy – Wkurzona Blanka Lipińska! Odpiera atak: Hipokryzja przed premierą “365 dni”?

Anna Maria Sieklucka, która wciela się w rolę Laury, głównej bohaterki “365 dni”, na premierze miała łudząco podobną sukienkę do autorki bestselleru. Czy to był celowy zabieg tego niewiadomo. Blanka wielokrotnie powtarzała, zanim zdradziła kim jest bohaterka, która gra Laurę, że ta aktorka jest do niej podobna i bardzo ją przypomina. Jak teraz widzimy, miała rację. Anna Maria jak i Blanka były ubrane w długie, koronkowe sukienki z trenem, wysadzane cekinami. Gorsety bez ramiączek zdobiły ich talie, jedynie miały długi, szeroki rękaw na jednej z rąk. Blanka poszła w motyw pierza, a Anna postawiła na dużą ilość cieniutkiego materiału z pojedynczymi piórkami. Co więcej oba projekty były autorstwa ulubionej projektantki Lipińskiej, czyli Patrycji Kujawy. Jak wiemy Blania bardzo często występuje w jej kreacjach. Jedno jest pewne, obie kobiety wyglądały nieziemsko. To był zdecydowanie ich wieczór!

zobacz także – Relacja z premiery “365 dni”- cała rodzina Lipińskich razem na ściance


fot. AKPA/IG

JKK 

 

moda

Maciej Zień wraca do słowiańskich korzeni – poznaj kolekcję jesień-zima 2021/2022

Opublikowano

w dniu

przez

zień

Maciej Zień przygotował dla fanek mody prawdziwą podróż do korzeni w kolekcji “Slavic Root”

Maciej Zień właśnie zaprezentował swoją kolekcję “Slavic Roots” na sezon jesień-zima 2021/2022, w której zainspirował się pierwotnymi wierzeniami Słowian. Projektant poszukiwał wzorca kobiety słowiańskiej, interpretował wierzenia oraz powrócił do korzeni. Dzięki temu sam stworzył własną legendę, w której zaczerpną z sylwetek bogiń i bogów oraz mitów o powstaniu świata i człowieka. Słowianie wierzyli, że siły natury to bogowie, którym nadawali człowiecze cechy. W kolekcji Zienia znajdziemy więc odniesienia do Peruna, boga gromowładnego i obrońcy ludzkości, Mokosz, bogini płodności, patronkę kobiet czy Welesa, boga morza i świata podziemnego.

HOT NEWS- Wójcik, Wilk i Śledź odwiedzają Dom Dziecka w dniu święta najmłodszych

Kreator jest zapalonym miłośnikiem sztuki i chętnie nawiązuje współpracę z innymi twórcami. Tym razem Maciej zaprosił do współpracy Luizę Kasprzyk – artystkę specjalizującą się w grafice w technikach linorytniczych. Artystka jest absolwentką Wydziału Grafiki i Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych im. Strzemińskiego w Łodzi.

Szczególnie zajmuje mnie twórczość figuratywna, ciało fizyczne i metafizyczne, obnażenie i nagość, zagadnienie poczucia tożsamości. Pociąga mnie kameralność grafiki, lapidarność koloru, często redukuje gamę do czerni i bieli w której czuję siłę przekazu

W nowej kolekcji znajdziemy typowe dla Zienia garnitury, jednak w nowej odsłonie oraz zwiewne koktajlowe sukienki. Maciej powraca do korzeni poprzez użycie charakterystycznego dla siebie elementu jakim jest drapowana jedwabna organza. Pierwszy raz w jego kolekcji pojawią się natomiast trencze, które występują w dwóch odsłonach – w lżejszej jedwabnej i cięższej, bardziej strukturalnej bawełnianej. Marszczenia, fale, ekologiczne tkaniny nawiązują do różnych form roślinności i wody. Styl silnej kobiety, do której skierowana jest kolekcja, jest podkreślony przez ołówkowe spódnice, zestawione z dzianinowymi bluzami. Nieodłącznym elementem projektów są słowiańskie wianki, jednak autor zinterpretował je pod postacią strusich piór. W kolekcji dominują klasyczna czerń, złamana biel, jasny beż i żółty.

Maciej Zień stworzył własną słowiańską boginię, która jest silną kobietą, żyjącą w zgodzie z naturą i z samą sobą. Jest ciekawa swojego pochodzenia i przeszłości, ale też nie boi się swojej kobiecości. Nie jest tylko atrakcyjna fizyczna, ale również niezależna, ambitna i asertywna. Projektant kreuje legendę pełną cielesności, potęgi kobiecej, rządzącej się nieokiełznanymi prawami natury.

Obejrzyjcie nową kolekcję Slavic Roots Macieja Zienia!

ZOBACZ RÓWNIEŻ- Mam Talent z nowym prowadzącym – to będzie eksperyment!

Fot. Łukasz Żyłka
Modelka: Maja Salamon

AW

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Przywitaj wiosnę z pięknymi torebkami marki Słoń Torbalski

Opublikowano

w dniu

przez

Subtelne torebki w kobiecych kolorach inspirowane powiewem wiosny

Skórzane elementy garderoby potrafią odmienić kobiecą stylizacje, nadając jej niepowtarzalnego charakteru. Przed rozpoczęciem wiosennego sezonu warto więc pomyśleć o zakupie modnej torebki. Marka Słoń Torbalski przygotowała coś specjalnego z tej okazji dla swoich klientek: nowoczesne i ręcznie robione torebki w wiosennej odsłonie.

Polska firma została założona 20 lat temu. Pierwsza torebka skórzana stanowiła efekt ręcznej pracy podjętej w 1997 roku. Marka działa na terenie Krakowa, a wszystkie modele firmy opatrzone są metką, świadczącą o miejscu powstania produktu. Małopolskie miasto nie jest jednak jedynym patronem Słonia Torbalskiego. Firma w swoich działaniach hołduje bowiem idei „trwałość, ponadczasowość, serce, handmade”. W 2000 roku marka uruchomiła swój pierwszy sklep przy ulicy Sławkowskiej 4 w Krakowie. Dziewięć lat później Słoń Torbalski rozpoczął swoją działalność w centrum handlowym Bonarka City. W 2013 roku marka otworzyła kolejny sklep w Galerii Bronowice. Kraków nie jest jednak jedynym miastem, w którym można zakupić produkty firmy. Marka działa bowiem m.in. we wrocławskiej Galerii Magnolia, Galerii Posnania oraz gdyńskiej Rivierze. Firma zdecydowała się również na sprzedaż produktów dla zagranicznych klientów. W 2012 roku Słoń Torbalski zmienił swoją główną siedzibę na nowoczesny park maszynowy. Wszystkie informacje na temat butików znaleźć można na stronie internetowej firmy sklepu.

Torebki i plecaki marki przez wiele osób traktowane są jako dzieła sztuki. Wszystkie modele stanowią efekt ręcznej pracy oraz konceptu projektanta. Marka bardzo często decyduje się na współpracę z artystami, kierującymi się pasją i unikatowo zdefiniowanym zaangażowaniem. Produkty firmy tworzone są na bazie najwyższej jakości surowców oraz starannie dobranych materiałów.  W procesie ręcznej pracy wykorzystywany jest każdy element skóry. Słoń Torbalski nie wtóruje markom, które obrały w swoich działaniach koncepcję fast fashion. Torebki firmy selekcjonowane są w obrębie dwóch grup – EXCLUSIVE i DESIGN. Pierwsze zestawienie wyróżnia się dobraniem najwyższej jakości materiałów oraz unikatowych kolorów. Wszystkie modele w obrębie EXCLUSIVE należą do limitowanej serii. Torebki DESIGN cały czas dostępne są w sklepie internetowym. Wszystkie modele posiadają specjalną wstążkę, identyfikującą twórcę produktu.

Najnowsza seria produktów Słonia Torbalskiego inspirowana jest powiewem wiosny. Wszystkie modele zostały wykończone subtelnymi, kobiecymi kolorami. Powstały one z myślą o klientkach, podążających za modowymi trendami. Torebki należą do limitowanej serii EXCLUSIVE, obejmującej maksymalnie piętnaście sztuk. Wszystko po to, by każda właścicielka produktu inspirowanego wiosną czuła się wyjątkowo. Każdy model opatrzony jest podpisem wykonawcy (specjalną wstążką, która wszywana jest do środka torebki, dany kolor odpowiada konkretnej osobie, która wykonała torebkę, jest więc pewnego rodzaju „podpisem”) oraz metką „made in Kraków”. Wszystkie torebki powstały na bazie starannie dobranych materiałów. Każdy model swoją estetyką nawiązuje do ciepłych dni i charakteru zbliżającej się pory roku. W sklepie internetowym marki, oprócz limitowanej kolekcji „Powiew wiosny”, dostępy jest również szeroki wybór torebek i plecaków skórzanych, w ramach stałych kolekcji: Cracow Bag, Urban collection, Cool Code collection, Etno collection oraz Słoń collection. Każda seria wyróżnia się oryginalnym nazewnictwem poszczególnych modeli

Produkty Słonia Torbalskiego, należące do kolekcji „Powiem wiosny”, stanowią świetną opcję dla kobiet, pragnących uzupełnić swoje stylizacje. Warto więc pomyśleć o zakupie nowoczesnej i unikatowej torebki, by nadać modowym zestawieniom osobliwej unikatowości.

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Gwiazdy są już EKO nawet w trakcie snu – a Ty?

Opublikowano

w dniu

przez

Pewnie nie raz słyszeliście o gwiazdach, które promują ekologiczne inicjatywy. Reni Jusis z Sydneyem Polakiem nagrała dla WWF eko piosenkę “Stop Global Experiment”, Agata Buzek wspierała kampanie przeciwko futrom naturalnym, a Anna Dereszowska wzięła udział w kampanii przeciwko nielegalnej wycince lasów i wymieraniu zagrożonych gatunków.

Nie każdy jednak wie, że ostatnim trendem w showbiznesie jest uwzględnienie dbałości o środowisko oraz samego siebie do codziennych prozaicznych czynności. Przykładowo Anna Lewandowska zwraca szczególną uwagę na dobry sen. Między innymi zaleca odpowiednią temperaturę w sypialni (od 16 do 19°C), wietrzenie pomieszczenia oraz naturalne akcesoria ułatwiające zasypianie.

Idealnie w ten trend wpisuje się projektantka z pasją Aneta Wodarz właścicielka sklepu www.wodaco.pl, który jak mówi powstał z potrzeby połączenia pięknych, ekologicznych, oddychających piżam z energią i intensywnymi kolorami.

Aneta projektuje i szyje w Polsce, a swoją działalnością wspiera lokalne szwalnie i pracownie krawieckie oraz co nas szczególnie ujęło procent z każdego zamówienia przeznacza na wsparcie Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.
Wszystkie piżamy są szyte w niewielkich seriach z wiskozy, bawełny (flaneli), a resztki tkanin wykorzystywane są do szycia scrunchie do włosów. Jak nam zdradziła w nadchodzących miesiącach planuje również szyć piżamy z jedwabiu i lnu nadal stawiając na uniwersalne i wygodne modele, które nie krępują ruchów ciała.

Dlaczego jednak powinniśmy spać w ekologicznych i oddychających tkaninach pochodzenia naturalnego i roślinnego? Warto zwrócić uwagę na ich plusy:
+ skóra może swobodnie oddychać, są przewiewne,
+chłoną wilgoć,
+ przyjemne dla skóry, hipoalergiczne, nie uczulają,
+ są przyjemne dla ciała, śpi się w nich wygodnie i komfortowo,
+ grzeją/chłodzą wtedy, kiedy trzeba,
+ dobre na każdą porę roku,
+ przy odpowiedniej pielęgnacji mogą służyć przez wiele lat,
+ są szyte z zachowaniem dbałości o środowisko.

Trudno również nie wspomnieć tu o minusach spania w poliestrowych piżamach:
– skóra poci się, nie ma przepływu powietrza, skóra dusi się, ciało męczy się, latem można się ugotować,
– nie są przyjemne dla skóry, mogą podrażniać i uczulać,
– są łatwopalne,
– elektryzują się,
– powstają m.in. pochodnych ropy naftowej,
– bielizna z poliestru jest niehigieniczna.

Spanie w piżamach z oddychających tkanin służy nie tylko środowisku, ale zapewnieniu komfortu w trakcie spania oraz pielęgnacji ciała. Skóra, która w trakcie 8 godzinnego snu ma okazję oddychać, szybciej się regeneruje oraz później się starzeje. Warto wspomnieć również, że śpiąc w oddychających piżamach, mamy pewność, że nie obudzimy się w nocy, będąc zgrzanym, czy odwodnionym.

Projektantkę Wodaco inspirują odważne kobiety, które nie boją wyrażać się intensywnymi kolorami, a jednocześnie cenią jakość.
W swojej ofercie sklep Wodaco posiada piżamy z krótkim i długim rękawem oraz spodniami. Asortyment jest cały czas poszerzany i już niedługo do sprzedaży trafią poszewki z naturalnych tkanin i opaski na oczy z jedwabiu.

Jeśli również chcecie w sypialni dzięki ekologicznym piżamom poczuć się jak gwiazdy mamy dla Was specjalny kod rabatowy „WODACO” który daje rabat – 15% od wartości koszyka (do wpisania w zamówieniu). Przyjemnych snów!

Kontynuuj czytanie

moda

Z miłości do denimu – modne ubrania KOKO_brand

Opublikowano

w dniu

przez

Ponadczasowe, jeansowe stylizacje od KOKO_brand

Dżinsy zaprojektowane w XIX wieku przez Leviego Straussa miały służyć farmerom i górnikom. Szybko jednak spodnie te stały się modowym hitem. Współcześnie, na bazie jeansu tworzy się również bluzy, wiatrówki, koszule oraz kurtki. Na polskim rynku działa firma, która, kierując się miłością do denimu, tworzy unikatowe ubrania.

Koko_brand to marka założona w 2019 roku dla wielbicielek jeansowych stylizacji. Założycielka firmy od dzieciństwa była fanką ubrań tworzonych na bazie denimu. Zakochała się ona w stylizacji swojej mamy – prostych spodniach i motocyklowej, jeansowej kurtce vintage. Pomimo upływu lat miłość do denimu przetrwała. Z tej pasji narodził się autorski projekt – KOKO_brand.

Firma w swoich ubraniach stawia na nietypowe rozwiązania. W ofercie KOKO_ brand znaleźć można jednak również klasyczne stylizacje. Każdy element garderoby wyróżnia się oryginalnością i odpowiednią jakością. Właścicielka firmy testuje zaprojektowane ubrania zanim trafią one do sprzedaży. Jeansowe stroje powstają na bazie tkanin sprowadzanych z Hiszpanii.  Na życzenie firmy produkowane są również guziki i nity. Rozwiązanie to zapewnia najwyższą jakość ubrań dostosowanych do zapotrzebowania klientek. Marka stara się wspierać lokalny rynek. Wszystkie ubrania są tworzone i produkowane w Polsce. Właścicielka firmy współpracuje również z ilustratorką Magdą Polakowską. Artystka wielokrotnie wzbogaca jeansowe projekty efektownymi grafikami, podkreślającymi niebywałą estetykę ubrań KOKO_brand. Marka, tworząca elementy garderoby na bazie denimu, nie wtóruje koncepcji fast fashion. Modele KOKO_brand szyte są w niewielkich ilościach. Wyróżnia je ponadczasowość i uniwersalność.

KOKO_brand jest firmą, która nieustannie rozwija się. Marka planuje wykorzystywać w swoich projektach organiczne tkaniny denimowe bezpieczne dla środowiska naturalnego. Produkty firmy pakowane są również w bawełniane torby wzbogacone logiem brandu. Można je wykorzystać na wiele sposobów, np. w czasie zakupów.

KOKO_brand prowadzi swój internetowy sklep. Marka posiada swój własny showroom na Żoliborzu – przy ulicy Rydygiera. Firma jest rownież dostępna w butiku GAVEL w Galerii Promenada w Warszawie oraz TFH Koncept na ulicy Szpitalnej. KOKO_brand prowadzi sprzedaż unikatowych kurtek, kamizelek, szortów, spodni, bluz, kombinezonów, T-shirtów oraz koszul. Ubrania dostępne są w rozmiarach od XS do L. Modele z grafikami Magdy Polakowskiej wyróżnia niebywała estetyka oraz przewrotność. Printy, przedstawiające potworki, wzbogacone są bowiem humorystycznymi tekstami. Ubrania KOKO_brand można wykorzystywać w różnorodnych stylizacjach. Idealnie sprawdzą się one w wiosennych i letnich zestawieniach.

KOKO_brand jest firmą, której właścicielka nie boi się wykorzystywać odważnych rozwiązań. W każdym projekcie widać miłość i pasję do tworzenia ubrań na bazie denimu. Warto więc skorzystać z oferty KOKO_brand, by wzbogacić swoją garderobę jeansowymi modelami.

Kontynuuj czytanie

HITY