Śledź nas

lifestyle

Lucińska, Kopania, Jakuła, … na prezentacji strategii i produktów marki Remington

Marka Remington zaprezentowała swoją nową strategie i  produkty. W spotkaniu uczestniczyły gwiazdy z wydarzenie poprowadziła Dorota Michałowska.

W ramach nowej akcji spod hasłem #BądźSobąPoSwojemu marka Remington zaprezentowała nową linię produktów, które mają wspierać główną ideę kampanii. Spotkanie odbyło się w Restauracji „Bez Tytułu”, które poprowadziła Dorota Michałowska. Gwiazdy przyszły w specjalnych koszulkach z hasztagiem akcji.

Polecamy – Stylowy pokaz pod chmurami Doroty Goldpoint – zobacz stylizacje gwiazd!

W wydarzeniu uczestniczyli między innymi Anna Lucińska, Natalia Jakuła, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska, Łukasz Kędzior – Lukebook, Magdalena Antosiewicz, Katarzyna Hajduga, Maria Dejmek, Andżelika Kurowska oraz Lidia Kopania. Lidia identyfikując się z nowym hasłem marki pozowała w dresie i bez makijażu.

HOT NEWS: Bojarska – Ferenc ostro o mediach! Dlaczego ma do nich żal?

Marka Remington istnieje od ponad 80 lat i od początku funkcjonowania ma jeden cel – sprawiać, by dzięki przedmiotom użytkowym ludzie czuli się i wyglądali lepiej. Producent ma świadomość, że pewność siebie i poczucie własnej wartości bierze się z wewnętrznych przekonań na temat nas samych, dlatego „Bądź sobą po swojemu” to hasło, które ma nam pomóc w budowaniu nastawienia, że jesteśmy najfajniejsi kiedy po prostu jesteśmy sobą.

Prezentowana strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji.

Amerykańskie korzenie sprawiają, że nasza marka ma w sobie tyle pasji, pozytywnego nastawienia i aspiracji. Pomimo sędziwego wieku, jest wciąż młoda i zaskakuje. Nowy Jork słynie z tego, że każdy tam może czuć się sobą, bez względu na to jak wygląda, jakiej jest orientacji, czy co w życiu robi. Chcemy, by i u nas w Polsce ludzie zaczęli wierzyć, że w każdej jednostce jest indywidualność i właśnie bycie sobą jest teraz na czasie. Nudzą nas i męczą narzucone kanony piękna i stylu życia. Zachęcamy w kampanii komunikacyjnej oraz akcji CSR, aby otworzyć się na własną wyjątkowość – mówi Katarzyna Krauze, brand manager Remington.

W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, tak prężnie promowanych przez media producent zadecydował, że należy przypomnieć kobietom i mężczyznom, o tym, co tak naprawdę jest ważne i co ma wpływ na nich samych. Wszystkie te działania i inicjatywy wynikają z doświadczeń i potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, którym Remington uważnie się przygląda. Kampania „Bądź sobą po swojemu” to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem. Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trenerka mentalna i coach poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazowi rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości. Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią 2018 roku odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku.

W tym sezonie poza nową strategią Remington oferuje mnóstwo nowości m.in. serię produktów z linii Advanced Colour Protect chroniącej włosy po koloryzacji, serię golarek rotacyjnych i foliowych dla mężczyzn Ultimate oraz prawdziwą perełkę dla koneserów designu – golarkę Heritage w stylu Vintage.

Fot. Paweł Wodzyński/ Materiały Prasowe

lifestyle

Te gadżety podbijają serca gwiazd!

Hit sezonu – etui i szkła hartowane firmy FunnyCase

Ulubionym gadżetem gwiazd ostatnich miesięcy są produkty FunnyCase, które zachwycają bogactwem form i wzorów. Firma ma w swojej ofercie kilkadziesiąt kolekcji dopasowanych do większości dostępnych na rynku modeli telefonów.

HOT NEWS –  Oburzona Agnieszka Hyży hejtuje Siostry Godlewskie!

FunnyCase współpracuje z najlepszymi grafikami i projektantami. Wszystko po to, by zadowolić gusta najbardziej wymagających klientów. To jednak nie wszystko. Każdy może stworzyć swój unikatowy model etui za pomocą specjalnego kreatora, znajdującego się na stronie internetowej firmy. A teraz możesz to zrobić jeszcze taniej! Masz 15 % rabatu na hasło: PRZEAMBITNI

Dobierając spersonalizowane motywy, efekty, zdjęcia i teksty możemy poczuć się jak największe gwiazdy, kreujące swój własny wizerunek. Każdy gadżet jest bowiem częścią naszego osobistego imagu. FunnyCase jest również producentem power banków, słuchawek, głośniki oraz szkieł hartowanych. Trudno dzisiaj znaleźć blogera, czy youtubera, który nie korzystałby z popularnych gadżetów firmy, które hurtem zdobyły uznanie wielu użytkowników.

PRZECZYTAJ –  Czy gwiazdy pamiętają o Święcie Niepodległości? Zobaczcie sami!

Na czym polega fenomen produktów FunnyCase? To niezawodne połączeniu dobrego stylu i dobrej jakości. Kupując etui do swojego telefonu, często musimy wybierać między jednym a drugim. W przypadku gadżetów FunnyCase obie te rzeczy mamy w pakiecie. Firma ma w swojej ofercie produkty dla telefonów z system Android, jak i IOS.

HOT –  To oni inspirują Julię Wieniawę! Jakiej muzyki słucha na co dzień?

Etui i szkła hartowane FunnyCase to doskonały pomysł  na efektowny prezent dla ukochanej osoby. Firma na bieżąco uzupełnia swoje kolekcje. Można więc zdecydować się na własny projekt lub wybrać pokrowiec z proponowanym przez brand uroczym reniferem, czy Mikołajem. Jeśli chcesz w oryginalny sposób wyróżnić się wśród swoich przyjaciół, wejdź na stronę internetową firmy www.funnycase.pl i wybierz swoje etui już teraz.

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Sukces Festiwalu Wódki i Zakąski!

Za nami drugi i ostatni dzień Festiwalu Wódki i Zakąski, który odbył się w Reducie Banku Polskiego.

Misją imprezy jest kultywowanie najlepszych tradycji kulinarnych i gorzelniczych naszego kraju, a także nadanie polskiej wódce i kuchni należnej rangi na tle innych narodowych kultur alkoholowych i gastronomicznych. Ostatniego dnia, drugiej już edycji Festiwalu organizowanego przez Piotra Popińskiego, prezesa zarządu grupy Good Food Concept, goście mieli okazję uczestniczyć w kolejnych degustacjach, warsztatach i spotkaniach z ekspertami z dziedziny gorzelnictwa, kulinariów oraz sztuki barmańskiej. Na imprezie pojawiły się rownież gwiazdy: Maciej Zień, Robert Sowa, Ivs Alter czy Anna Nowak.

HOT NEWS – Doda weszła do studia! Możemy spodziewać się nowej płyty!?

W tym dniu goście mogli nauczyć się także jak przyrządzić idealnego tatara, a głównym punktem wieczoru była wyjątkowa kolacja mistrzów, której gospodarzem był Bartosz Węglarczyk. Dziennikarz zaprosił znanych gości – Roberta Sowę, Andrzeja Saramonowicza, Grzegorza Kalinowskiego oraz Tomasza Kozłowskiego, do wspólnej rozmowy o kulturze wódki w Polsce i na świecie, w kontekście kulturowym, historycznym, satyrycznym i obyczajowym.

ZOBACZ –  Zenek Martyniuk zdradził zbyt wiele? Piosenkarz zagra w filmie!

Festiwal zakończył się spektakularnym pokazem barmaństwa flair z udziałem dwóch wielokrotnych mistrzów świata w tej dziedzinie, a także obietnicą złożoną przez organizatora, że Festiwal Wódki i Zakąski wróci w przyszłym roku z kolejną, trzecią edycją.

KONIECZNIE PRZECZYTAJ –  Uradowana Jurksztowicz pokazuje płytę przy wsparciu męża i syna – zobacz zdjęcia!

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Banasiuk odchodzi z “Pierwszej miłości”? Aktor zdradza, że…

banasiuk

Czy Mateusz Banasiuk zdradzi, co się stanie z jego postacią w “Pierwszej miłości”?

W mediach pojawiły się plotki, że Mateusz Banasiuk rezygnuje z serialu “Pierwsza miłość“. Sam aktor nie potwierdza, ani nie zaprzecza, ponieważ nie może nic ujawnić! Twórcy produkcji zobowiązali go do nieudzielania takich informacji!

Co będzie z Radkiem w “Pierwszej miłości”- tego nie mogę wam powiedzieć.

HOT NEWS- Maciej Rybus został ojcem- pokazał zdjęcie z dzieckiem!

Pojawiły się również doniesienia, że Mateusz wycofuje się, ponieważ jego partnerka, również aktorka, Magdalena Boczarska teraz będzie grać pierwsze skrzypce. Niestety aktor stwierdził, że odpowiadając na to pytanie zdradziłby za wiele!

Jak myślicie, Mateusz odejdzie z serialu?

ZOBACZ RÓWNIEŻ- Aktorom też nie płacą? Łukasz Simlat szczerze o wypłatach w branży filmowej!

Fot. Screen Instagram

Kontynuuj czytanie

lifestyle

Kowalska o swoim debiucie na planie “Pod powierzchnią”! Jak ją przyjęli Topa i Boczarska?

kowalska

Młoda aktorka Maria Kowalska miała okazję zadebiutować przy naprawdę wspaniałych aktorach! Jak jej poszło?

Maria Kowalska jest zachwycona, że jej debiut aktorski przypadł na tak dużą produkcję i z jak doświadczonymi aktorami, jak Magdalena Boczarska, Bartłomiej Topa czy Łukasz Simlat. Dla młodej aktorki było to wielkie wyzwanie, ale też niezapomniana przygoda.

To ogromny przywilej, u ich boku próbować swoich sił!

HOT NEWS- Stanisław Linowski zdradza, czego nauczył się od Topy, Boczarskiej i Simlata na planie “Pod powierzchnią”!

Maria docenia również atmosferę na planie i resztę ekipy “Pod powierzchnią“, o których się rzadko mówi. Wszyscy byli dla niej bardzo życzliwi, poczuła się jak dziecko w kochającej rodzinie! Po zakończeniu zdjęć bardzo tęskni za pracą i czuje pustkę! 

A jak wyglądała praca z tak wybitnymi aktorami? Odpowiedź w wideo!

ZOBACZ RÓWNIEŻ- Topa tąpnięty- aktor opowiada o trudnych emocjach serialu “Pod powierzchnią!

Kontynuuj czytanie

HITY