Wykonawca takich hitów jak: “Wolność”, “Szalona”, czy “Figo Fago” wraz z kolegą z zespołu Konradem wiosną tego roku wystartowali z własną marką ubrań o nazwie Miller & Tulipan. Kolekcje ciuchów zaproponowanych przez muzyków zyskały ogromną popularność, niemal tak samo szybko jak ich muzyka. Teraz panowie mają pełne ręce roboty.

Marcin Miller od początku wierzył, że jego biznes modowy odniesie sukces, ale popularność pierwszej kolekcji Miller&Tulipan przeszłą najśmielsze oczekiwania wokalisty i jego wspólnika. Choć stroje można kupić głównie w sklepie internetowym, to wielu sprzedawców chciałoby mieć je w swojej ofercie. Artysta dostał propozycje współpracy także od dużych dyskontów. Czy wkrótce ciuchy wokalisty disco polo, tak jak ubrania Macieja Zienia trafią również do Biedronki?

Miller jest również zadowolony z obrotu finansów. Przyznaje, że konto firmowe wygląda imponująco. Posłuchajcie szczegółów!

Zobaczcie inne nasze wywiady z imprezy Roztańczony NarodowyWokalista zespołu Weekend Radek Liszewski zmienia styl?


Nie ma więcej wpisów